تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837939329
طی یک ساعت گفت وگوی گورباچف با نماینده امام چه گذشت؟
واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تاریخ - آیتالله جوادی آملی در دیدار با تعدادی از علمای هند، چگونگی تعلیم نامه امام خمینی(ره) به گورباچف و دگرگونی رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی سابق از محتوای این نامه را تشریح کرد. به گزارش خبرآنلاین آیتالله جوادی آملی به درخواست علمای هندوستان به شرح نامه امام خمینی(ره) به میخائیل گورباچف پرداخت و اظهار داشت: امام راحل همان طوری که مجمع جهانی شیعهشناسی و مجمع جهانی تقریب را راهاندازی کردند، مجمع جهانی تقریب انسانی را هم در برنامه داشتند. وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) بعد از پذیرش قطعنامه و فروکش کردن جنگ تحمیلی 8 ساله احساس کردند که عالمان دین وارثان انبیاء هستند. گرچه این احساس را از دیر زمان داشتند لکن اجرای این امر محسوس به بعد از جنگ تحمیلی واگذار شد. این مرجع تقلید با بیان اینکه عصاره آن وراثت عبارت بود از اینکه رسول گرامی اسلام بعد از فراغت از جبهههای داخلی، نامهای برای سران کشورهای خارجی نوشتند، تصریح کرد: آن روز در خاورمیانه دو امپراطوری قدر به نامهای ایران و روم وجود داشت که پیامبر اسلام برای هر دو امپراطوری نامه نوشتند. گرچه برخی از آنها نامه را با احترام گرفتند و برخی نامه را پاره کردند ولی رسول خدا از نامه نگاری صرف نظر نکردند. آیتالله جوادی آملی اضافه کرد: امام راحل همین وراثت را حفظ کردند و اولین نامه رسمی جهانی را برای رئیس جمهور اتحادیه جماهیر سوسیالیستی شوروی سابق نوشت. آنها فکر میکردند که چون جنگ تمام شده و دوران بازسازی مملکت فرا رسیده بود، مضمون این نامه درباره دعوت به همکاری برای بازسازی کشور بعد از جنگ است، لذا رهبران سیاسی شوروی سابق بعد از شنیدن این نامه و قبل از دریافت آن، هر گونه امری را احتمال میدادند مگر احتمال دعوت به توحید. استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به چگونگی ارائه نامه امام خمینی (ره) به میخائیل گورباچف اظهار داشت: وقتی هیئت ایرانی به دستور امام راحل وارد شوروی شدند، وقت ملاقات هم مشخص شده بود و هئیت ایرانی وارد کاخ کرملین شد. میخائیل گورباچف رئیس جمهور وقت شوروی فکر میکرد که نماینده امام نامه ایشان را به او تسلیم میکند، اما بعدا فهمید که نماینده امام بنا دارد مضمون این نامه را به ایشان تعلیم بدهد نه اینکه نامه را تسلیم کند، لذا دو ساعت و 5 دقیقه طول کشید تا این مراسم سپری شود. وی گفت: یک ساعت و 5 دقیقه طول کشید تا جمله به جمله نامه امام خمینی(ره) برای ایشان شرح شود و گورباچف تا آخرین لحظه منتظر بود ببیند پیام این نامه چیست و هر چه بیشتر تامل میکرد کمتر به خواستهاش میرسید تا اینکه این نامه بعد از یک ساعت و 5 دقیقه که تعلیم شد، نماینده امام این نامه را به گورباچف داد. مفسر بزرگ قرآن کریم اضافه کرد: یک ساعت بعد سئوال و جوابی بین گورباچف و نماینده امام رد و بدل شد؛ نیم ساعت گورباچف سئوال کرد و نیم ساعت دیگر نماینده امام جواب میداد. وی با بیان اینکه گورباچف حرفی برای گفتن نداشت، اظهار داشت: گورباچف فقط این جمله را به عنوان یک سیاستمدار رسمی گفت و آن این بود که مضمون این نامه به نحوی دخالت در امور داخلی کشور ماست و این روا نیست. نماینده امام هم در جواب گورباچف گفت: جناب گورباچف! خاک وسیع اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی از زیر دریاها تا اوج آسمان در اختیار شماست. این نامه هیچ دخالتی در زمان و زمین شما ندارد بلکه مربوط به جان شماست. آیا گورباچف بعد از مردن مثل یک درختی است که پژمرده میشود و هیزم میشود و هیچ خبری از او نیست یا مثل مرغی است که از قفس آزاد میشود و این نامه مربوط به جان ملکوتی شماست. جوادی آملی ادامه داد: اینجا بود که چهره گورباچف دگرگون شد و مجلس به پایان رسید و این اثر نامه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بود که در درجه اول سران سوسیالیستی شوروی را تا حدودی بیدار کرد، و بعد مردم شوروی را آگاه کرد. اینها خوابیده بودند و بیدار شدند، اما نمیدانند چه کار بکنند. ******** متن کامل نامه تاریخی امام خمینی به گورباچف یازدهم دی ماه 1367 هجری شمسی جناب آقای گورباچف صدر هیأت رئیسه اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی! با امید خوشبختی و سعادت برای شما و ملت شورویاز آنجا که پس از روی کار آمدن شما چنین احساس می شود که جنابعالی در تحلیل حوادث سیاسی جهان خصوصاً در رابطه با مسائل شوروی در دور جدیدی از بازنگری و تحول و برخورد قرار گرفته اید و جسارت و گستاخی شما در برخورد با واقعیات جهان چه بسا منشأ تحولات و موجب به هم خوردن معادلات فعلی حاکم بر جهان گردد، لازم دیدم نکاتی را یادآور شوم هر چند ممکن است حیطه تفکر و تصمیمات جدید شما تنها روشی برای حل معضلات حزبی و در کنار آن حل پاره ای از مشکلات مردمتان باشد ولی به همین اندازه هم شهامت تجدید نظر در مورد مکتبی که سالیان سال فرزندان انقلابی جهان را در حصارهای آهنین زندانی نموده بود، قابل ستایش است و اگر به فراتر از این مقدار فکر می کنید اولین مساله ای که مطمئناًً باعث موفقیت شما خواهد شد این است سیاست اسلاف خود دایر بر خدا زدایی و دین زدایی از جامعه که تحقیقا بزرگترین و بالا ترین ضربه را بر پیکر مردم کشور شوروی وارد کرده است، تجدید نظر نمایید و بدانید که برخورد واقعی با قضایای جهان جز از این طریق میسر نیست. البته ممکن است از شیوه های ناصحیح و عملکردهای غلط قدرتمندان پیشین کمونیسم در زمینه اقتصاد، باغ سبز دنیای غرب رخ بنماید؛ ولی حقیقت جای دیگری است. شما اگر بخواهید در این مقطع تنها گره های کور اقتصادی سوسیالیسم و کمونیسم را با پناه بردن به کانون سرمایه داری غرب حل کنید نه تنها دردی از جامعه خویش را دوا نکرده اید که دیگران باید بیایند و اشتباهات شما را جبران کنند. چرا که امروز اگر مارکسیسم در روش های اقتصادی و اجتماعی به بن بست رسیده است دنیای غرب هم در همین مسائل - البته به شکل دیگر- و نیز در مسائل دیگر گرفتار حادثه است. جناب آقای گورباچف! باید به حقیقت رو آورد؛ مشکل اصلی کشور شما مسأله مالکیت و اقتصاد و آزادی نیست. مشکل شما عدم اعتقاد واقعی به خداست، همان مشکلی که غرب را هم به ابتذال و بن بست کشیده و یا خواهد کشید. مشکل اصلی شما مبارزه طولانی و بیهوده با خدا و مبدأ هستی و آفرینش است. جناب آقای گورباچف!برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد، چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست چرا که مکتبی است مادی و با مادیت نمی توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت که اساسی ترین درد جامعه بشری در غرب و شرق است، به در آورد. حضرت آقای گورباچف! ممکن است شما اثباتا در بعضی جهات به مارکسیسم پشت نکرده باشید و از این پس هم در مصاحبه ها اعتقاد کامل خودتان را به آن ابراز کنید، ولی خود می دانید که ثبوتاً این گونه نیست. رهبر چین اولین ضربه را به کمونیسم زد و شما دومین و علی الظاهر آخرین ضربه را بر پیکر آن نواختید. امروز دیگر چیزی با نام کمونیسم در جهان نداریم ولی از شما جداً می خواهم که در شکستن دیوارهای خیالات مارکسیسم، گرفتار زندان غرب و شیطان بزرگ نشوید. امیدوارم افتخار واقعی این مطلب را پیدا کنید که آخرین لایه های پوسیده هفتاد سال کژی جهان کمونیسم را از چهره تاریخ و کشور خود بزدایید. امروز دیگردولت های همسو با شما که دلشان برای وطنشان و مردمشان می طپد، هرگز حاضر نخواهند شد بیش از این منافع زیرزمینی و رو زمینی کشورشان را برای اثبات موفقیت کمونیسم که صدای شکستن استخوان هایش هم به گوش فرزندانشان رسیده است، مصرف کنند. آقای گورباچف! وقتی از گلدسته های مساجد بعضی از جمهوری های شما پس از هفتاد سال بانک الله اکبر و شهادت به رسالت حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و سلم به گوش رسید تمامی طرفداران اسلام ناب محمدی (ص) را از شوق به گریه انداخت؛ لذا لازم دانستم این موضوع را به شما گوشزد کنم که بار دیگر به دو جهان بینی مادی و الهی بیندیشید. مادیون معیار شناخت در جهان بینی خود را حس دانسته و چیزی که محسوس نباشد، از قلمرو علم بیرون می دانند و هستی را همتای ماده دانسته و چیزی را که ماده ندارد، موجود نمی دانند. ظاهراً جهان غیب مانند وجود خداوند تعالی و وحی و نبوت و قیامت را یکسره افسانه می دانند. در حالی که معیار شناخت در جهان بینی الهی اعم از حس و عقل می باشد و چیزی که معقول باشد، داخل در قلمرو علم می باشد گرچه محسوس نباشد. لذا هستی اعم از غیب و شهادت است و چیزی که ماده ندارد می تواند موجود باشد و همانطور که موجود مادی به مجرد استناد دارد، شناخت حسی نیز به شناخت عقلی متکی است. قرآن مجید اساس تفکر مادی را نقد می کند و به آنان که بر این پندارند که خدا نیست وگرنه دیده می شد (لن نومن لک حتی نری الله جهره) می فرماید: (لا تدرکه الابصار و هو یدرک الابصار و هو اللطیف الخبیر). از قرآن عزیز و کریم و استدلالات آن در موارد وحی و نبوت و قیامت بگذریم که از نظر شما اول بحث است. اصولاً میل نداشتیم شما را در پیچ و تاب مسائل فلاسفه اسلامی بیندازیم. فقط به یکی دو مثال ساده و فطری و وجدانی که سیاسیون هم می توانند از آن بهره ببرند بسنده می کنیم: این از بدیهیات است که ماده و جسم هرچه باشد از خود بی خبر است. یک مجسمه سنگی یا مجسمه مادی انسان هر طرف آن از طرف دیگرش محجوب است، در صورتی که به عیان می بینیم که انسان و حیوان از همه اطراف خود آگاه است؛ می داند کجاست، در محیطش چه می گذرد، در جهان چه غوغایی است. پس در حیوان و انسان چیز دیگری است که فوق ماده است و از عالم ماده جدا است و با مردن ماده نمی میرند و باقی است. انسان در فطرت خود هر کمالی را بطور مطلق می خواهد و شما خوب می دانید که انسان می خواهد قدرت مطلق جهان باشد و به هیچ قدرتی که ناقص است دل نبسته است. اگر عالم را در اختیار داشته باشد و گفته شود جهان دیگری هم هست فطرتاً مایل است آن جهان را هم در اختیار داشته باشد. انسان هر اندازه دانشمند باشد و گفته شود علوم دیگری هم هست، فطرتاً مایل است آن علوم را هم بیاموزد. پس قدرت مطلق و علم مطلق باید باشد تا آدمی دل به آن ببندد؛ آن خداوند متعال است که همه به آن متوجهیم گرچه خود ندانیم. انسان می خواهد به حق مطلق برسد تا فانی در خدا شود. اصولاً اشتیاق به زندگی ابدی در نهاد هر انسانی نشانه وجود جهان جاوید و مصون از مرگ است. اگر جناب عالی میل داشته باشید در این زمینه ها تحقیق کنید می توانید دستور دهید که صاحبان این گونه علوم علاوه بر کتب فلاسفه غرب، در این زمینه ها به نوشته های فارابی و بوعلی سینا (رحمت الله علیهما) در حکمت مشاء مراجعه کنند تا روشن شود که قانون علیت و معلولیت که هر گونه شناختی بر آن استوار است، معقول است نه محسوس، و ادراک معانی کلی و نیز قوانین کلی که هرگونه استدلال بر آن تکیه دارد معقول است نه محسوس و نیز به کتاب های سهروردی (رحمت الله علیه) در حکمت اشراق مراجعه نموده و برای جنابعالی مشخص کنند که جسم هر موجود مادی دیگر، به نور صرف که منزه از حس می باشد نیازمند است و ادراک شهودی ذات انسان از حقیقت خویش مبرا از پدیده حسی است و از اساتید بزرگ بخواهید تا به حکمت متعالیه صدر المتألهین (رضوان الله تعالی علیه و حشرت الله مع النبیین و الصالحین) مراجعه نمایند تا معلوم گردد که حقیقت علم همانا وجودی است مجرد از ماده و هرگونه اندیشه از ماده منزه است و به احکام ماده محکوم نخواهد شد. دیگر شما را خسته نمی کنم و از کتب عرفا و بخصوص محی الدین بن عربی نام نمی برم که اگر خواستید از مباحث این بزرگ مرد مطلع گردید، تنی چند از خبرگان تیزهوش خود را که در این گونه مسائل قویاً دست دارند، راهی قم گردانید تا پس از چند سالی با توکل به خدا از عمق لطیف باریکتر از موی منازل معرفت آگاه گردند که بدون این سفر آگاهی از آن امکان ندارد. جناب آقای گورباچف!اکنون بعد از ذکر این مسائل و مقدمات از شما می خواهم درباره اسلام به صورت جدی تحقیق و تفحص کنید و این نه به خاطر نیاز اسلام و مسلمین به شما، که به جهت ارزش های والا و جهان شمول اسلام است که می تواند وسیله راحتی و نجات همه ملت ها باشد و گره مشکلات اساسی بشریت را باز نماید. نگرش جدی به اسلام ممکن است شما را برای همیشه از مساله افغانستان و مسائلی از این قبیل در جهان نجات دهد. ما مسلمانان جهان را مانند مسلمانان کشور خود دانسته و همیشه خود را در سرنوشت آنان شریک می دانیم. با آزادی نسبی مراسم مذهبی در بعضی از جمهوری های شوروی، نشان دادید که دیگر این گونه فکر نمی کنید که مذهب مخدر جامعه است. راستی مذهبی که ایران را در مقابل ابر قدرت ها چون کوه استوار کرده است مخدر جامعه است؟! آیا مذهبی که طالب اجرای عدالت در جهان و خواهان آزادی انسان از قیود مادی و معنوی است مخدر جامعه است؟! آری مذهبی که وسیله شود تا سرمایه های مادی و معنوی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در اختیار ابر قدرت ها و قدرت ها قرار گیرد و بر سر مردم فریاد کشد که دین از سیاست جداست، مخدر جامعه است. ولی این دیگر مذهب واقعی نیست بلکه مذهبی است که مردم ما آن را مذهب آمریکایی می نامند. در خاتمه صریحاً اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین و قدرتمندترین پایگاه جهان اسلام به راحتی می تواند خلا اعتقادی نظام شما را پر نماید و در هر صورت کشور ما همچون گذشته به حسن همجواری و روابط متقابل معتقد است و آن را محترم می شمارد.و السلام علی من اتبع الهدیروح الله الموسوی الخمینی / 62
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 600]
صفحات پیشنهادی
پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از ...
پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال-اندیشه - آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال تلاش و کوشش، تفسیر بخش خطبههای نهج ...
پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال-اندیشه - آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال تلاش و کوشش، تفسیر بخش خطبههای نهج ...
از هری پاتر تا سرماخوردگی
از هری پاتر تا سرماخوردگی · پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال · باید اول عاشق شد بعد ازدواج کرد ... از شر موهای زاید خود خلاص ...
از هری پاتر تا سرماخوردگی · پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال · باید اول عاشق شد بعد ازدواج کرد ... از شر موهای زاید خود خلاص ...
دانلود نرم افزار ارسال تصاویر جعلی در وب کم همراه با افکت ...
دانلود نرم افزار ارسال تصاویر جعلی در وب کم همراه با افکت WebcamMax v7.1.9.8 · پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال .
دانلود نرم افزار ارسال تصاویر جعلی در وب کم همراه با افکت WebcamMax v7.1.9.8 · پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال .
پنج سوال که بهتره زن ها از مردها نپرسند
براي رفع التهاب معده ازگيل بخوريد ... قدرت و صلابت یك مرد + زیبایی یك زن پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال · پنج سوال ...
براي رفع التهاب معده ازگيل بخوريد ... قدرت و صلابت یك مرد + زیبایی یك زن پایان تفسیر خطبههای نهجالبلاغه توسط آیتالله جوادی آملی پس از 20 سال · پنج سوال ...
اخلاق فردی نبوی (1)
پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) هم، علت بعثت خویش را کامل شدن مکارم اخلاق، بیان .... مگرصبر بر ناخوشی های دنیا و کناره گیری کردن از لذات آن ، پس برای من راضی .... تفسیر موضوعی قرآن کریم ، آیت الله جوادی آملی ، ج 8 ، ص 315 و31610. ... نهج البلاغه ، سید جعفر شهیدی ، خطبه 160 ، ص 16212. ... خودكشي دختر 20 ساله بينتيجه ماند ...
پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) هم، علت بعثت خویش را کامل شدن مکارم اخلاق، بیان .... مگرصبر بر ناخوشی های دنیا و کناره گیری کردن از لذات آن ، پس برای من راضی .... تفسیر موضوعی قرآن کریم ، آیت الله جوادی آملی ، ج 8 ، ص 315 و31610. ... نهج البلاغه ، سید جعفر شهیدی ، خطبه 160 ، ص 16212. ... خودكشي دختر 20 ساله بينتيجه ماند ...
نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی
امکان جستجو در متن، ترجمه و شرح و تفسیر کتاب نیز وجود دارد. ... آیتالله جوادی آملی درباره آن میفرماید: المیزان در میان تفاسیر چون کتاب قیم جواهر الکلام است در بین ... وی در مدت 20 سال این کتاب را گردآوری کردهاست. ... حضرت علی (ع) حکمت علویترجمه حکمت های نهج البلاغه مولا علی علیه السلام توسط استاد دشتی، طراحی برنامه به شکلی ...
امکان جستجو در متن، ترجمه و شرح و تفسیر کتاب نیز وجود دارد. ... آیتالله جوادی آملی درباره آن میفرماید: المیزان در میان تفاسیر چون کتاب قیم جواهر الکلام است در بین ... وی در مدت 20 سال این کتاب را گردآوری کردهاست. ... حضرت علی (ع) حکمت علویترجمه حکمت های نهج البلاغه مولا علی علیه السلام توسط استاد دشتی، طراحی برنامه به شکلی ...
ویژه نامه روز بیست و یکم ضیافت الهی
پس وجهى براى تفسير زير نيست كه بعضى (7) كرده و گفتهاند: شب قدر در تمام دهر ... تا رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) زنده بود شب قدر در هر سال تكرار مىشد، و بعد از .... حکمت های شگرفحكمت 241نهج البلاغه: آيندة دردناك ستمكاران (سياسى)قَالَ الامام ..... با نگاهی به مجموعه ی آثار حضرت آیت الله جوادی آملی مدظله العالی تبیین شده است.
پس وجهى براى تفسير زير نيست كه بعضى (7) كرده و گفتهاند: شب قدر در تمام دهر ... تا رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) زنده بود شب قدر در هر سال تكرار مىشد، و بعد از .... حکمت های شگرفحكمت 241نهج البلاغه: آيندة دردناك ستمكاران (سياسى)قَالَ الامام ..... با نگاهی به مجموعه ی آثار حضرت آیت الله جوادی آملی مدظله العالی تبیین شده است.
مرکز پرگار عشق....
و با قلم و جوشش های فکری، آنهم اندیشه بشرهای معمولی و با سلاح قلم افراد بی ... از خانه داری وی گرفته تا خطبه خوانی، همه اش معجزه بود . .... علی بزرگ در نهج البلاغه ، به نکته بسیار زیبایی اشاره می کند و می فرمایند: ... از این باشد، در واقع هیچ پیروی تحقق نیافته و طبق فرموده آیت الله جوادی آملی : ..... خودكشي دختر 20 ساله بينتيجه ماند ...
و با قلم و جوشش های فکری، آنهم اندیشه بشرهای معمولی و با سلاح قلم افراد بی ... از خانه داری وی گرفته تا خطبه خوانی، همه اش معجزه بود . .... علی بزرگ در نهج البلاغه ، به نکته بسیار زیبایی اشاره می کند و می فرمایند: ... از این باشد، در واقع هیچ پیروی تحقق نیافته و طبق فرموده آیت الله جوادی آملی : ..... خودكشي دختر 20 ساله بينتيجه ماند ...
ویژه نامه روز بيست و دوّم ضیافت الهی
پس جمله"سلام هى"اشاره استبه اينكه عنايت الهى تعلق گرفته استبه اينكه ... و نيز در تفسير عياشى در روايت عبد الله بن بكير از زراره از يكى از دو امام باقر و .... 20- مفردات راغب، ماده"سلم". ... حکمت های شگرفحكمت 253نهج البلاغه: روش سوگند دادن ستمكار (سياسى، ..... منبع: آیت الله عبدالله جوادی آملی(دامت برکاته)، بنیان مرصوص، ص 82.
پس جمله"سلام هى"اشاره استبه اينكه عنايت الهى تعلق گرفته استبه اينكه ... و نيز در تفسير عياشى در روايت عبد الله بن بكير از زراره از يكى از دو امام باقر و .... 20- مفردات راغب، ماده"سلم". ... حکمت های شگرفحكمت 253نهج البلاغه: روش سوگند دادن ستمكار (سياسى، ..... منبع: آیت الله عبدالله جوادی آملی(دامت برکاته)، بنیان مرصوص، ص 82.
-
گوناگون
پربازدیدترینها