تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815922590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
ايران - مراكش ، 24 اسفند

در حالي كه تيم ملي فوتبال ايران هشتم فروردين در ديداري سرنوشت ساز رودرروي تيم عربستان قرار مي گيرد براساس برنامه تنظيم شده در كميته تيم هاي ملي، اين تيم بيست و چهارم اسفند در ديداري دوستانه به ميدان مي رود.
گفتني است كه ،پس از انجام بازي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا بيست و دوم اسفند اردوي تيم ملي تشكيل مي شود و تيم ملي در روز بيست و چهارم اسفند در ديداري تداركاتي به ميدان مي رود كه البته اين بازي دوستانه خللي در برنامه هاي ليگ وارد نمي كند.
البته با توجه به دو بازي نمايندگان ايران در دو روز پاياني سال جاري احتمال حضور ملي پوشان چهار تيم پرسپوليس، استقلال، صبا و سپاهان در بازي دوستانه تيم ملي كم است. همچنين به احتمال فراوان ديدارهاي ليگ در روز اول فروردين لغو مي شود تا تيم ملي به كويت سفر كند. شنيده مي شود حريف ايران در بازي بيست و چهارم اسفند تيمي از قاره آفريقاست. فدراسيون فوتبال مذاكراتي را با مراكش انجام داده است.

ستار زارع به بازي پرسپوليس نمي رسد

ستار زارع كاپيتان تيم فوتبال برق شيراز به علت مصدوميت نمي تواند تيمش را در بازي امروز برابر پرسپوليس تهران همراهي كند.
گفتني است كه ، ستار زارع چهارمين مصدوم تيم فوتبال برق شيراز است كه نمي تواند برابر سرخپوشان تهراني به ميدان برود. پيش از وي مهدي شيري، فرهاد محمدي و مهدي علمداري به دليل مصدوميت نتوانسته اند برق را در مسابقات اخير همراهي كنند.

محمد منصوري هافبك تيم فوتبال پرسپوليس:
نبايد برق را دستكم بگيريم

محمد منصوري هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازي امروز پرسپوليس و برق شيراز گفت : نتايج اخير تيم برق مثبت نبوده است. اين يك فاكتور مثبت براي ما است البته بازي با پرسپوليس و پخش زنده انگيزه ها را بالا مي برد. ما نبايد برق را دست كم بگيريم. ما براي سه امتياز به شيراز مي رويم و براي رسيدن به هدف خود از هيچ تلاشي دريغ نمي كنيم.

كريمي، پتروويچ، حيدري و خليلي
غايبان پرسپوليس

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار مقابل برق شيراز صبح ديروز (جمعه) از ساعت 10 و 30 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد.
در اين تمرين علي كريمي، ايوان پتروويچ، سپهر حيدري و محسن خليلي حضور نداشتند.
پيش از شروع تمرين عباس انصاري فرد در محل تمرين بازيكنان حاضر شد و جلسه اي را با محمود خوردبين و وينگادا برگزار كرد. او تا پايان تمرين نظاره گر كار بازيكنان بود.
در شروع تمرين پرسپوليس بازيكنان پس از گرم كردن بدن هاي خود به پاس كاري هاي دو به دوي در حال حركت در امتداد دور زمين پرداختند و پس از آن نيزتمرينات استقامتي مختلف، انجام حركات كششي و استارت هاي كوتاه را زير نظر كاروانهو و كاستا انجام دادند.
پس از آن نيز آنها در قالب سه گروه استارت هاي بلند با حمل توپ و همچنين پاسكاري دراين حالت را مرور كردند و درآخرين مرحله از تمرين كه بخش عمده اي از آن را تشكيل مي داد، در زميني كوچك به صورت دو تيم مقابل هم فوتبال بازي كردند. به طوري كه شش بازيكن در كناره هاي زمين، به طور ساكن وظيفه سانتر از جناحين و همكاري با بازيكنان را در دستور كار خود داشتند.
نيكبخت در اين تمرين به طور همزمان با بازيكنان اين دو تيم همكاري مي كرد.
در پايان تمرين پرسپوليس به مناسبت تولد كريم باقري و رحمان رضايي جشن كوچكي در رختكن پرسپوليس برگزار شد كه بازيكنان، مربيان و همچنين مديرعامل اين تيم در آن شركت داشتند.

شيطنت خبري وحذف پرسپوليس

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از تكميل و ارائه مدارك ناقص برخي بازيكنان و مسئولان تيم فوتبال اين باشگاه به فدراسيون فوتبال جهت حضور در ر قابتهاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.
عباس انصاريفرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي حضور پرسپوليس در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: نامه اي از طرف AFC تحويل باشگاه شد كه در آن ضمن تائيد فهرست قريب به اتفاق بازيكنان و كادر فني تيم، اشكالات جزيي مانند سمت پزشك تيم، كد ملي يك دو نفر از بازيكنان و كادر اجرايي باشگاه و شماره پيراهن دوبازيكن در آن ذكر شده بود و AFC خواستار رفع اين نواقص از سوي باشگاه شده بود.
وي ادامه داد: باشگاه نيز در اسرع وقت نسبت به رفع اين اشكالات اقدام كرده و صبح روز پنجشنبه نماينده باشگاه تمام مدارك تكميلي را براي ارسال به AFC تحويل فدراسيون فوتبال داد.
وي خاطرنشان كرد: اين اشكالات براي سه تيم ديگر نيز بوده ولي متاسفانه در مورد باشگاه پرسپوليس كم لطفي شده و خبر حذف پرسپوليس صرفا شيطنت خبري بود.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به نامه AFC كه در آن قيد شده در صورت عدم رفع نواقص افراد ذكر شده در نامه به عنوان كادر اجرايي نمي توانند در بازي ها شركت نمايند تاكيد كرد: هيچ تهديدي مبني بر عدم حضور پرسپوليس در نامه ديده نمي شود. ضمن اينكه در اين مورد به زودي اطلاعيه اي را در اختيار هواداران قرار مي دهيم.

عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
شايد اشعه ليزر كار مخالفان ما بود

عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص اتفاقات بازي پرسپوليس - ابومسلم گفت : شايعات زيادي در خصوص اتفاقات بازي با ابومسلم وجود دارد اما چه اطميناني است كه انعكاس اشعه ليزر از سوي پرسپوليسي ها صورت گرفته باشد. شايد كار افرادي باشد كه چشم ديدن موفقيت هاي ما را ندارند.
وي در گفت و گو با فارس افزود: مي گويند اين كار از جايگاه VIP صورت گرفته است. مگر كنترل اين قسمت از ورزشگاه آزادي در دست ما است؟ ما حتي بليت هاي جايگاه را به اندازه كافي نداريم و هميشه دچار مشكل هستيم. كنترل اين قسمت بر عهده افراد ديگري است.
وي اضافه كرد: پرسپوليس براي برد نياز به انداختن ليزر و ايجاد حواشي براي حريفان ندارد. برد و باخت ما اصلا به اين چيزها ربطي ندارد و با اين كارها پتانسيل ما زير سئوال مي رود.

مهدي تاج مدير كميته تيم هاي ملي فوتبال:
ايران - كويت ، 3 فروردين در كويت

مهدي تاج مدير كميته تيم هاي ملي فوتبال در خصوص زمان سفر تيم ملي به كويت گفت: تيم ملي فوتبال ايران سوم فروردين ماه در ديداري دوستانه به مصاف كويت خواهد رفت.
وي در گفت وگو با ايرنا افزود: در اين راستا نشستي را با حضور علي دايي در محل فدراسيون برگزار كرديم كه در آن به وضعيت حساس تيم ملي در آستانه بازي سرنوشت ساز برابر عربستان اشاره شد.
وي افزود: دايي در اين نشست عنوان كرد، تيم ملي براي آماده سازي هرچه مطلوبتر خود نياز به 2 ديدار تداركاتي دارد كه در همين راستا، بازي با كويت قطعي شد و در تلاش هستيم تا قبل از بازي با كويت ديدار دوستانه ديگري داشته باشيم.
نايب رئيس فدراسيون فوتبال، شرايط تيم ملي را مطلوب توصيف كرد و افزود: معتقدم تيم ملي با برنامه ريزي هدفمند كار خود را دنبال مي كند تا با موفقيت در بازي هاي حساس آينده جواز حضور در جام جهاني را به دست آورد.

مازيار زارع هافبك تيم پرسپوليس :
مشكلي ندارم ، مقابل برق بازي مي كنم

مازيار زارع هافبك تيم پرسپوليس درباره مصدوميتش كه در بازي با ابومسلم اتفاق افتاد، گفت: آسيب ديدگي چندان جدي نبود و خدا را شكر پزشكان اعلام كردند كه به هيچ وجه رباط صليبي ام پاره نشده است. زانوي من از ناحيه كشكك دچار آسيب ديدگي شده بود كه پس ازانجام فيزيوتراپي در حال حاضرشرايط خوبي دارم و در تمرينات شركت مي كنم.
وي افزود: اين مصدوميت به خاطر تكل بدي بود كه خودم در بازي با ابومسلم روي پاي ميثم بائو رفتم و درد شديد آن در شب بعد از بازي فقط به خاطر اين برخورد بود.
وي درباره ي بازي اين تيم مقابل برق شيراز گفت: يك بازي خارج از خانه مقابل تيمي كه براي بقا در ليگ برتر تلاش مي كند، بسيار سخت خواهد بود. اميدوارم تيم ما با وجود نبود پتروويچ و علي كريمي بتواند بازي خوبي را مقابل اين تيم به نمايش گذاشته و سه امتياز آن را در اين مقطع حساس كسب كند. معتقدم پرسپوليس به شدت نيازمند اين امتياز خواهد بود تا در شرايطي كه رقباي ما شكست مي خورند، ما بتوانيم خودمان را بيشتر به صدر جدول نزديك كنيم.
وي گفت: در حال حاضر شرايط خوبي در تمرينات دارم و اميدوارم بتوانم با جلب نظر سرمربي تيم در تركيب اصلي پرسپوليس مقابل برق شيراز قرار گيرم.

فرشاد پيوس سرمربي تيم فوتبال برق:
ببريم ، از بحران خارج مي شويم

فرشاد پيوس سرمربي تيم فوتبال برق شيراز در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال برق شيراز پيش از ديدار با پرسپوليس گفت: پس از ديدار با سپاهان، در اين چند روز بازيكنان تمرينات خوبي را پشت سرگذاشتند، همچنين از نظر روحي و رواني هم روي آنها كاركرديم. در حال حاضر بازيكنان تيم از انگيزه بسياري بالاي براي موفقيت و كسب پيروزي برابر پرسپوليس برخوردارند. وي افزود: بازي بسيار مشكل و سختي براي هر دو تيم است، آنها براي رسيدن به صدرجدول به پيروزي نياز دارند و ما هم بايد براي پشت سرگذاشتن بحران فعلي تيم خود در اين ديدار به پيروزي دست يابيم. قطعا دو تيم در اين ديدار، بازي زيبايي را از خود ارائه داده اما ما تلاش مي كنيم پيروز ديدار باشيم. سرمربي تيم برق شيراز با بيان اينكه اين ديدار بازي لحظه هاست و هرتيمي كه از فرصت هايش به خوبي استفاده كند، برنده مسابقه خواهد بود، اظهار داشت: اميدوارم در اين ديدار، بازيكنان تيم فوتبال برق شيراز در روز خوب خود قرارداشته باشند و بتوانند پرسپوليس با انگيزه را شكست دهند. قطعا اين پيروزي به ما كمك مي كند تا ضمن فرار از بحران هفته هاي اخير، روزهاي خوبي را هم پيش رو داشته باشيم. پيوس با بيان اينكه با باشگاه برق شيراز قرارداد دارد و مي بايست بدون درنظر گرفتن علاقه اش به تيم پرسپوليس، تيمش را براي پيروزي مقابل اين تيم به ميدان بفرستد، خاطرنشان كرد: 14 سال در تيم پرسپوليس بازي كردم و همچنان هم به اين تيم تعصب دارم اما بايد در اين ديدار پرسپوليس را شكست دهيم تا مقابل مسئولان و هواداران تيم برق شرمنده نشوم، البته اميدوارم پرسپوليس در ساير بازي هايش در ليگ برتر به پيروزي دست يافته و در نهايت قهرمان اين رقابت ها شود.

علي كريمي نيازمند 6 جلسه فيزيوتراپي

فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از انجام 6 جلسه فيزيوتراپي براي كريمي خبر داد.
وي در پايان تمرين ديروز پرسپوليس گفت: علي كريمي به دليل مصدوميت از ناحيه كمر و با اجازه از وينگادا زير نظر كادر پزشكي تمرينات ويژه خود را آغاز كرده است. او نياز به 6 جلسه فيزيوتراپي دارد تا شرايطش بهتر شود. به گفته زرينه، علي كريمي، ايوان پتروويج، نبي ا... باقري ها و محسن خليلي در بازي برق غايب هستند.

پرواز پرسپوليس بدون كريمي و پتروويچ

تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي ديدار مقابل برق شيراز ديروز در غياب علي كريمي و ايوان پتروويچ راهي شيراز شد.
گفتني است كه ، اعضاي اين تيم از فرودگاه راهي هتل هما شدند.علي كريمي به دليل كمردرد شديد و ايوان پتروويچ نيز به دليل مصدوميت در اين سفر غايب بودند.

برنامه و اسامي داوران هفته بيست و هشتم
البرز حاجي پور ، داور بازي برق شيراز - پرسپوليس

از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران هفته بيست و هشتم رقابتهاي ليگ برتر اعلام شد.
برنامه و اسامي داوران هفته بيست و هشتم رقابتهاي ليگ برتر به شرح زير است:
شنبه 3 اسفند
برق شيراز .............. پرسپوليس تهران، ساعت 14، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: البرز حاجي پور، كمك ها: مرتضي كريمي و حسين خانبان
يكشنبه 4 اسفند
ابومسلم مشهد ........................ پيام مشهد، ساعت 15، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: احمد صالحي، كمك ها: محدرضا اسحاقيان و حسين سنجري
صباي قم ....................راه آهن شهرري، ساعت 15، ورزشگاه يادگار امام قم
داور: رحيم رحيمي مقدم، كمك ها: رضا سخندان و علي موغلي
ملوان بندرانزلي .............. استقلال اهواز، ساعت 15، ورزشگاه تختي انزلي
داور: يداله جهانبازي، كمك ها: صادق نوري و مهدي عاليقدر
فولاد خوزستان ................ داماش گيلان، ساعت 15، ورزشگاه تختي اهواز
داور: رحيم مهر پيشه، كمك ها: صفدر احمدي و رسول استادزاده
پيكان قزوين ....................... سپاهان، ساعت 15، ورزشگاه شهيد رجايي قزوين
داور: مسعود مرادي، كمك ها: حسن كامراني فر و حسين عباسي
ذوب آهن مشهد ........... مقاومت سپاسي، ساعت 15، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر
داور: محسن تركي، كمك ها: عليرضا يزداني و بابك داوري
سايپا كرج .................. مس كرمان، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب كرج
داور: محسن قهرماني، كمك ها: محسن فريماني و بهرام نقوي
استقلال تهران ......................... پاس همدان، ساعت 16، ورزشگاه آزادي تهران
داور: عليرضا فغاني، كمك ها: رسول فروغي و محمد رضا ابوالفضلي

مدير روابط عمومي فدراسيون پينگ پنگ:
حضور در مسابقات پوروتور كويت اعتماد به نفس ملي پوشان را افزايش داده است

پيمان حسني مدير روابط عمومي فدراسيون پينگ پنگ در ارزيابي خود از حضور اعضاي تبم ملي پينگ پنگ در مسابقات پوروتور كويت گفت: مهمترين دستاورد تيم ملي پينگ پنگ كشورمان از شركت در پورو تور كويت افزايش اعتماد به نفس و نيز بالا بردن توانايي و آمادگي هاي ملي پوشان بوده است.
وي افزود: مسابقات كويت يكي از بزرگترين پوروتورهاي جهان است كه همه ساله برگزار مي شود و به دليل جايزه نقدي 300 هزار دلاري از سطح كيفي بسيار بالايي برخوردار است و بازيكنان صاحب نام و مطرح جهاني نيز در اين رقابت ها شركت مي كنند.
وي گفت: با توجه به اينكه نتايج اين مسابقات در افزايش رنكينگ جهاني بازيكنان تاثير مستقيمي دارد بنابراين پينگ پنگ بازان شركت كننده در اين رقابت ها از صددرصد مهارت و توانايي خود در برابر حريفان استفاده كرده و از انگيزه هاي مضاعفي نيز برخوردار هستند. وي اضافه كرد: در مسابقات پوروتور كويت بازيكنان رنكينگ جهاني و همچنين 10 بازيكن برتر دنيا حضور داشتند و حريفان تيم ملي كشورمان بودند بنابراين رويارويي بازيكنان ايراني در مقابل پينگ پنگ بازان صاحب سبك دنيا كسب تجربه و مهارت هاي فراواني را در پي داشته است. وي در پايان اشاره كرد: حضور تيم ملي پينگ پنگ كشورمان در پوروتور كويت قبل از آغاز مسابقات جهاني سال آينده دستاوردهاي مهمي را در بر داشته كه يكي از آنها افزايش توانايي و اعتماد به نفس بازيكنان و كسب مهارت هاي حرفه اي بوده است و به نظر من شرايط روحي و رواني و انگيزه هاي بازيكنان كشورمان قبل از شركت در رقابت هاي جهاني ژاپن در وضعيت كاملا مساعدي بوده و آنها براي به دست آوردن عنوان هاي برتر و درخشش چشمگير در مسابقات جهاني از انگيزه هاي فوق العاده اي برخوردارند.

هفته دوازدهم ليگ برتر پينگ پنگ بانوان
قهرماني زود هنگام پتروشيمي تهران
مسابقات پينگ پنگ ليگ برتر بانوان باشگاههاي كشور پنج شنبه با انجام دو ديدار هفته دوازدهم خود را آغاز كرد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون پينگ پنگ، در اين ديدارها پتروشيمي تهران با حساب 5 برصفر از سد تجار كيش گذشت. تيم پتروشيمي با اين برد به دهمين پيروزي پي در پي خود دست يافت تا به فاصله دو هفته مانده به پايان مسابقات به عنوان قهرماني دست يابد. اين تيم چنانچه هر دو مسابقه بعدي خود واگذار كند باز هم امتيازات لازم براي كسب مقام قهرماني را بدست آورده است. در تيم پتروشيمي مريم صامت - پريسا صمدي - مهشيد صامت و محجوبه عمراني بازيكنان و فهيمه اميريان بعنوان سرمربيگري اين تيم را همراهي كردند.
در ديگر مسابقه اين هفته در سالن شهيد عضدي تيم دانشگاه آزاد اسلامي كه هفته پيش موفق شده بود با نتيجه 5 برصفر مس كرمان را مغلوب كند، اين هفته نيز با همين نتيجه بر تاژ قزوين به برتري دست يافت. مسابقه سوم هفته دوازدهم امروز در كرمان بين تيم هاي پتروشيمي بوعلي سينا و مس كرمان برگزار مي شود.تاكنون پتروشيمي تهران با 20 امتياز در صدر است. ذوب آهن اصفهان با 16 امتياز و پتروشيمي بوعلي سينا نيز با يك بازي كمتر و كسب 15 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند. تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي 15 امتياز - تاژ قزوين با 13 امتياز - مس كرمان با 12 امتياز و تجار كيش نيز با 8 امتياز در مكان هاي چهارم تا هفتم جدول ليگ برتر بانوان قرار دارند.

تيم ملي تيراندازي با كمان از سفربه تايلند باز ماند

تيم ملي تيراندازي با كمان ريكرو زنان و مردان به دليل عدم صدور به موقع رواديد از شركت در مسابقات جايزه بزرگ آسيا بازماند.
به گزارش فدراسيون تيراندازي، تيم ملي تيراندازي با كمان ريكرو زنان و مردان كه قرار بود در اولين دوره مسابقات جايزه بزرگ آسيا در سال 2009 كه از دوم اسفند ماه در شهر بانكوك تايلند به مدت چهار روز برگزار مي شود،شركت نمايد ، به دليل عدم صدور به موقع رواديد از شركت در اين مسابقات بازماند.

سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان:
اين نگاه به ورزش زنان بي انصافي است

شهرزاد مظفرسرمربي تيم ملي فوتبال بانوان در واكنش به اظهارات اخير كفاشيان مبني بر اينكه اگر پول كم بياوريم، از برنامه بانوان مي زنيم، گفت: بسيار دردناك است كه رييس فدراسيون درباره فوتبال زنان اينگونه فكر مي كند. بيان اين مسايل، نشانگر بي ارزش بودن ورزش زنان است.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: متاسفانه به چشم مسوولان بود و نبود فوتبال زنان تفاوت نمي كند. اين بحث ها نشان مي دهد كه با ديد بدي به فوتبال زنان نگاه مي شود. در حالت معمولي بودجه زنان كم است. واقعا اين نوع نگاه كمال بي انصافي است.

عليرضا سليماني سرمربي تيم ملي كاراته شد

مدير تيم هاي ملي كاراته پس از گذشت يك هفته از تصدي اين پست عليرضا سليماني را به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان انتخاب كرد.
به گزارش مهر، محمود آرين خو از بزرگان كاراته ايران است كه پس از نزديك به يك دهه دوري از اين رشته ورزشي با حكم عليرضا كتيرايي به عنوان مدير تيم هاي ملي انتخاب شد. پس از استعفاي كتيرايي و آمدن عليرضا آهي به فدراسيون كاراته، شرايط كاري آرين خو از سوي سرپرست جديد نيز مورد تاييد قرار گرفت تا وي به عنوان مدير تيم هاي ملي كار خود را آغاز كند.
محمود آرين خو مدير تيم هاي ملي در اولين اقدام مسعود رهنما، سرمربي تيم ملي را كنار گذاشت و عليرضا سليماني را به عنوان جانشين وي انتخاب كرد.
اين در حالي است كه رهنما از سوي كميته فني فدراسيون به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب و دو مرحله از اردوي آماده سازي اين تيم نيز زير نظر او دنبال شده بود.
انتخاب سليماني باعث اختلاف بين آرين خو و اعضاي كميته فني شده تا جائيكه جمشيد سليمي رئيس كميته فني فدراسيون در اعتراض به اين اقدام از سمت خود استعفا كرد.

گزارش بيلد از بازيكن ايراني اينتراخت
مهدوي كيا ، بدنبال فرصتي براي خنده

بازيكن ايراني تيم فوتبال اينتراخت فرانكفورت گفت: در شرايطي كه وضعيت جسماني ام مطلوب است، متاسفم كه به تركيب اصلي راه پيدا نمي كنم.
به گزارش فارس روزنامه بيلد در تازه ترين شماره خود به درج گزارشي از وضعيت مهدي مهدوي كيا ، بازيكن ايراني تيم فوتبال اينتراخت فرانكفورت پرداخته است.
اين روزنامه در ابتداي گزارش خود نوشت: در تيم هامبورگ مهدوي كيا سال ها، بازيكن محبوب بود. در تيم ملي ايران نيز اين بازيكن 31 ساله تا حد كاپيتان مورد پذيرش قرار گرفت. تنها در تيم اينتراخت فرانكفورت او نتوانست لحظات خوشي را بيابد و فرصتي براي خنده به دست آورد. در دور برگشت بوندس ليگا مهدوي كيا تا به اين لحظه حتي در يك دقيقه هم همراه تيمش در مسابقات حضور نداشته است.
اين روزنامه سپس نقطه نظر بازيكن ايراني را جويا شده و از قول وي نوشته است: من دوران آماده سازي زمستاني خيلي خوبي را پشت سر گذاشتم كه بدون مصدوميت بود. الان هم بسيار متاسف هستم كه حتي در حين بازي، به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان نرفته ام.
روزنامه بيلد در ادامه به انعكاس اين نكته پرداخته كه مهدوي كيا با فريدهلم فونكل، سرمربي اينتراخت تنها يك گفت و گوي خيلي كوتاه در مورد وضعيت اخيرش داشته است.
بيلد عنوان كرده است: به خاطر اينتراخت، او حتي بازي هاي اخير تيم ملي كشورش را از دست داده تا بلكه بتواند با آرامش و آمادگي بالا براي اينتراخت بازي كند.
مهدوي كيا گفت: حضور در تركيب اصلي همواره هدف من به شمار رفته است. در سال هاي اخير اغلب با ناكامي مواجه بودم اما الان واقعا احساس شور و شعف مي كنم و مي خواهم اين آمادگي و احساس شعف را در بوندس ليگا به اثبات به رسانم.

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن