تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815585739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تعاون استان فارس خبر داد:اختصاص 100 ميليون تومان به تعاوني‌هاي بانوان استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تعاون استان فارس خبر داد:اختصاص 100 ميليون تومان به تعاوني‌هاي بانوان استان فارس
خبرگزاري فارس: مدير كل تعاون استان فارس گفت: 100 ميليون تومان به تعاوني‌هاي بانوان اين استان اختصاص يافته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمدرضا گلريزخاتمي جمعه شب طي نشستي با خبرنگاران با بيان اينكه در ايام دهه فجر 25 پروژه در بخش هاي كشاورزي، صنعت، خدمات و مسكن در فارس به بهره‌برداري رسيد، گفت: 27 پروژه با اعتباري بالغ بر 17 ميليارد و 500 ميليون تومان در دهه فجر افتتاح شد وكلنگ‌زني12 پروژه نيز آغاز شده است.
گلريزخاتمي اظهار كرد: 12پروژه مذكور مربوط به مسكن مهر بوده كه با حضور استاندار در شهرستان‌هاي مهر، لامرد، قيروكارزين در مرحله آماده‌سازي و در شهرستان‌هاي فراشبند و فيروزآباد كلنگ‌زني شد.
وي ادامه داد: فاز اول واحدهاي مسكن مهر در قادرآباد آماده بهره‌برداري است كه شامل 280 واحد است و فاز دوم نيز با 280 واحد در مرحله كلنگ‌زني قرار دارد.
مديركل تعاون استا فارس ادامه داد: در شهرستان‌هاي خرم بيد، ممسني و پاسارگاد ساخت فاز اول واحدهاي مسكن مهر روبه اتمام است.
وي گفت: واحدهاي مسكن مهر در شهرك مهر رضا در شيراز با 5 هزار و 700 واحد و در شهر صدرا با يك هزار و 400 واحد آماده استفاده است و در حال عقد قرارداد با متقاضيان هستيم.
گلريزخاتمي خاطرنشان كرد: 50 درصد هزينه‌هاي ساخت واحد‌هاي مسكن مهر كه مربوط به شهرداري بوده توسط دولت پرداخته شده است.
مديركل تعاون فارس اذعان كرد: در سال جاري 800 تعاوني در استان فارس تشكيل شده و 3 هزار و 846 تعاوني فعال با 32 هزار و 519 نيرو در سطح استان مشغول به كار هستند.
وي ادامه داد: 2 هزار و 495 تعاوني در دست راه‌اندازي است كه اشتغال 29 هزار و 175 نفر در آن قطعي شده و 895 تعاوني نيز غير فعال هستند.
گلريزخاتمي به تسهيلات پرداخت شده به بخش‌هاي مختلف اشاره كرد وگفت: 300 ميليون تومان اعتبار از صندوق تعاون به عنوان تسهيلات به بخش فرش، 600 ميليون تومان به بخش كشاورزي و 13 ميليارد تومان سرمايه درگردش هزينه شده است.
وي ادامه داد: 100 ميليون تومان به تعاوني‌هاي بانوان اختصاص يافته است و 5 ميليارد تومان براي تكميل واحدهاي نيمه صنعتي طرح آمايش در اختيار بخش‌هاي مربوط قرار گرفته است.
انتهاي پيام/ش20

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن