تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815685780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلنگ مركز آموزشي درماني تخصصي جنرال پروفسور سميعي در رشت به زمين زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كلنگ مركز آموزشي درماني تخصصي جنرال پروفسور سميعي در رشت به زمين زده شد
كلنگ مركز آموزشي درماني تخصصي جنرال 200 تختخوابي پروفسور سميعي روز گذشته با حضور گرهارد شرودر صدر اعظم سابق آلمان در منطقه لاكان رشت به زمين زده شد.


به گزارش خبرنگار برنا از گيلان، اين پروژه با وسعت 20 هزار متر مربع در هشت طبقه طي مدت پنج سال و با هزينه 25 ميليارد تومان به‌عنوان بزرگ‌ترين پروژه آموزشي و درماني گيلان اجرا خواهد شد و از افتخارات سفر رئيس جمهوري به گيلان است.

حسن بهبودي رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان در اين مراسم گفت: با توجه به اينكه گيلان فاقد بيمارستان عمومي و جنرال بود با احداث اين بيمارستان بسياري از مشكلات بهداشتي درماني استان از نظر تراكم بيمار و اعزام بيماران برطرف خواهد شد.

وي افزود: در ارتباط با شاخص بهداشت و سلامت در استان گيلان، مرگ و مير مادران باردار شِش مورد در سال، مرگ و مير كودكان زير يك سال 19 در يك‌هزار و اميد به زندگي 73 سال است.

بهبودي ادامه داد: با ارتباط علمي و پژوهشي گيلان با مركز علوم و اعصاب هانفر در آلمان به رياست پرفسور سميعي، قطعا بر پتانسيل‌هاي استان افزوده خواهد شد و از پرفسور گردهار شرودر به دليل عضويت در هيات امنا خيرين سلامت استان تشكر و قدرداني مي كنيم.

رئيس مجمع نمايندگان گيلان نيز در اين مراسم گفت: ايران اسلامي جايگاه ويژه‌اي در ميان كشورهاي دنيا پيدا كرده و در استان از متخصصان ارزشمند در بخش‌هاي مختلف به ويژه پزشكي برخوردار هستيم و گيلان در دنيا حرف براي زدن دارند.

سيدكاظم دلخوش افزود: ايران با سي سال گذشته متفاوت است و در طول تاريخ مردم ايران و گيلان در عرصه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي تاريخ‌ساز بودند.

وي با برشمردن توانمندي‌هاي جوانان ايراني خاطرنشان كرد: كشور ايران مانند آلمان 70 ميليون جمعيت دارد و از توانمندي جوانان خود در بخش‌هاي مختلف علمي، فناوري، پزشكي و... بهره مي‌گيرد و به سمتي مي‌رود كه در دنيا افتخارآفرين است.

نماينده مردم صومعه‌سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: به مردم ايران افتخار كرده و معتقديم كه در 20 سال آينده به نقطه اوج و اقتصاد اول در خاورميانه مي‌رسيم.

دلخوش، پروفسور سميعي را انساني مذهبي و ملي دانست و اظهار داشت: گيلان و ايران به وجود اينگونه نيروها افتخار مي‌كند و ما نمايندگان مجلس آمادگي داريم كه براي استقلال كشور و سرزمين خود گام برداريم.

استاندار گيلان هم در اين مراسم اظهار داشت: شخصيت بي بديل و بي نظير پروفسور سميعي باعث شد كه ما مهمان گرانقدري به نام "گرهارد شرودر" در استان‌مان داشته باشيم.

روح الله قهرماني چابك افزود: دستان پرتوان پورفسور سميعي در جراحي مغز و اعصاب همه دنيا را به حيرت، تقدير و تحسين وا داشته است.

وي گفت: ما در گيلان برنامه هاي وسيعي را در ساختن زيرساخت‌ها، جاده ها، راه آهن، بنادر، نيروگاه‌ها و خدمات رساني به تمام نقاط استان از جمله آب، برق، گاز و غيره تدوين كرده ايم.

وي اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين زيرساخت‌هايي كه مورد توجه ما در گيلان است بحث سلامت در اين استان است و امروز بيشترين پروژه هاي بيمارستان سازي در مناطق مختلف اين استان در دست ساخت است.

استاندار گيلان گفت: 95 درصد از بيماران در گيلان براي درمان نيازي براي اعزام به خارج استان ندارد و در تلاش هستيم كه اين رقم را به صددرصد برسانيم.

شايان ذكر است در اين مراسم هونز ويتز سفير آلمان در ايران، رضايي رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، آقازاده، تاميني و كوچكي نژاد نمايندگان مردم رشت در مجلس و عباسي نماينده مردم رودسر حضور داشتند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//174 - 174 - 73//www.BornaNews.ir

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن