تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص 67 هزار ميليون ريال تسهيلات به صنايع قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: اختصاص 67 هزار ميليون ريال تسهيلات به صنايع قزوين
طي سال جاري صورت گرفت؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: طي سال جاري 67 هزار و 656 ميليون ريال تسهيلات به صنايع كوچك و متوسط استان اختصاص يافت.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "عبدالقهار ناصحي" اظهار داشت: به منظور ارائه تسهيلات مالي به واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط غير دولتي استان قزوين، 6 ميليارد و 756 ميليون و 600 هزار تومان تسهيلات در نظر گرفته شده است.

وي افزود: در مرحله نخست، 10 هزار و 554 ميليون ريال اعتبار به اين شركت اختصاص يافت كه تعداد شش واحد صنعتي و توليدي مستقر در شهرك‌هاي صنعتي تابعه استان پس از بررسي در جلسات كميته ارزيابي به بانك صنعت و معدن معرفي و تسهيلات مالي دريافت كردند.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين اضافه كرد: در مرحله دوم در سال جاري نيز مبلغ 67 هزار و 656 ميليون ريال اعتبار از محل طرح كمك‌هاي فني و اعتباري به صنايع كوچك و متوسط غيردولتي به استان قزوين اختصاص داده شده كه به متقاضيان واجد شرايط پرداخت مي‌شود.

ناصحي تصريح كرد: به لحاظ محدوديت منابع و ضرورت مساعدت به طرح‌هاي ايجادي، تأمين سرمايه در گردش، طرح توسعه، تكميل و بازسازي واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط، اولويت با متقاضيان واحدهاي صنعتي است كه در شهرك‌هاي صنعتي تابعه استان مستقر هستند و طرح‌هاي آنها داراي حداقل 30 درصد پيشرفت فيزيكي است و يا با اختصاص اين اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسند.

ناصحي خاطرنشان كرد: اين اعتبارات بر اساس تفاهمنامه امضا شده بين سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران از يك سو و بانك صنعت و معدن به عنوان بانك عامل از سوي ديگر و سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، به شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين اختصاص داده شده است.

وي ادامه داد: طرح‌هاي متقاضيان از لحاظ فني، اقتصادي و مالي، توسط كميته ارزيابي، متشكل از يك نماينده از شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين، سه نفر از خبرگان صنعت و نماينده بانك عامل، بررسي مي‌شود.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين يادآور شد: پس از بازديد از واحد صنعتي متقاضي دريافت تسهيلات مالي و ارائه گزارش به كميته، تمام طرح‌ها با لحاظ كردن فاكتورهاي توجيه‌پذيري طرح و ارتباط منطقي بين آنها و ساير شاخص‌هاي مورد نظر خبرگان صنعت و نمايندگان بانك عامل، انتخاب و براي دريافت تسهيلات به بانك‌هاي عامل معرفي مي‌شوند.

ناصحي در پايان اعلام كرد: متقاضيان مي‌توانند براي تكميل پرونده در راستاي دريافت تسهيلات مالي تا پايان وقت اداري دهم اسفند ماه سال جاري به معاونت صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين مراجعه كنند.

انتهاي پيام//

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن