تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نجابت درگفت‌وگوبا ايسنا: درشرايط موجود اولويت همه اصولگرايان حمايت از احمدي نژاد است همه تلاش اين است كه از جبهه دوم خرداد شخصي وارد قوه مجريه كشور نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نجابت درگفت‌وگوبا ايسنا: درشرايط موجود اولويت همه اصولگرايان حمايت از احمدي نژاد است همه تلاش اين است كه از جبهه دوم خرداد شخصي وارد قوه مجريه كشور نشود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده تهران در مجلس، در شرايط موجود سياسي كشور، اولويت همه اصولگرايان را حمايت از احمدي نژاد در انتخابات رياست‌جمهوري پيش رو عنوان كرد و گفت:البته اگر تحولات متفاوت و متنوعي در جبهه اصلاح طلبان طي ماه‌هاي آينده اتفاق بيافتد، قطعا اصولگرايان متناسب با آن تصميم‌ مي‌گيرند كه شخص ديگري از اين جريان به عنوان كانديدا وارد انتخابات شود يا خير.

حسين نجابت درگفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چند پارامتر را در نحوه فعاليت انتخاباتي اصولگرايان موثر دانست و گفت: اصولگرايان هم‌اكنون يك گام از اصلاح طلبان جلوترند به اين معنا كه به صورت طبيعي از آنجا كه آقاي احمدي نژاد از جبهه اصولگرايان است و براي انتخابات دهم رياست جمهوري هم تمايل به حضور در صحنه دارد، اصولگرايان نيمي از راه را طي كرده‌اند، يعني يك نامزد مشخص و جدي از هم اكنون دارند.

وي با بيان اين كه اين مساله كه شخص ديگري به غير از احمدي‌نژاد از جريان اصولگرا وارد صحنه انتخابات شود دقيقا به جبهه مقابل بستگي دارد، ادامه داد: همه گروه‌هاي اصولگرا كه در جريان اصولگرايان حضور دارند همانند اصولگرايان تحول خواه،‌ ايثارگران، جبهه پيروان خط امام و رهبري،رايحه خوش خدمت و ساير احزاب امروز اعتقاد دارند قوه مجريه نبايد از حوزه مديريت اصولگرايان خارج شود و اين اولويت اول ما است.

نجابت با بيان اين‌كه طبيعتا همه تلاش اين است كه از جبهه دوم خرداد شخصي وارد قوه مجريه كشور نشود، ادامه داد: اين موارد خطوط اصلي ما است و ساير مسائل اقتضايي است به اين معنا كه بايد صبر كرد تا بعد از ايام عيد يعني نيمه‌هاي فروردين و ارديبهشت كه مباحث به طور طبيعي جدي تر مي‌شود، ببينيم شرايط چه اقتضايي مي‌كند تا تصميم نهايي از سوي اصولگرايان اتخاذ شود؛اما در شرايط موجود و وضعيت فعلي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان، همه اصولگرايان از احمدي نژاد حمايت خواهند كرد.

نماينده تهران در مجلس،‌ادامه داد: البته اگر تحولات متفاوت و متنوعي در جبهه اصلاح طلبان اتفاق بيافتد قطعا اصولگرايان متناسب با آن تصميم خواهند گرفت؛ چراكه مقداري از آراي انتخاباتي هميشه اقتضايي است و جناح‌ها براين باورنند كه در شرايط موجود بايد اصولشان را حفظ كنند، اما تاكتيك‌هايشان را براساس اقتضاي زماني و آرايشي سياسي تنظيم كنند.

اين عضو كميسيون انرژي مجلس ،‌گرايش قالب در جريان اصولگرا را اجماع برروي احمدي نژاد عنوان كرد و گفت: البته جريان اصولگرا متشكل از جبهه‌ها و طيف‌هاي مختلفي است، لذا به اين دليل آراء مختلف و متفاوتي در اين جر يان وجود دارد، اما گرايش قالب در اين جريان حمايت از احمدي نژاد است هرچند كه باز هم بايد ديد بعد از سال جديد آرايش سياسي كشور به چه شكل خواهد بود.

وي با اشاره به رفتار انتخاباتي طيف‌هاي مختلف اصولگرا گفت: رايحه خوش خدمت كه به آقاي احمدي نژاد نزديك‌ترند، قطعا تنها از ايشان حمايت كرده و حمايت از كانديداي ديگر از سوي اين جريان منتفي است.

نجابت افزود: جمعيت ايثارگران يا اصولگرايان تحول خواه نيز عموم بحث‌هايشان اين‌است كه نبايد فعلا آراء احمدي‌نژاد را كاهش داد و البته جريان سنتي اين جناح نيز ممكن است نظرات متفاوتي داشته باشند كه البته به نظر مي‌رسد اين بحث‌ها هم جدي نباشد.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن