تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816933850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش تئاتر/استقبال نسبي تماشاگران از آثار تئاتر شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فروش تئاتر/استقبال نسبي تماشاگران از آثار تئاتر شهر
با وجود اجراي آثار هنرمنداني چون نادر برهاني‌مرند و عليرضا نادري در مجموعه تئاتر شهر، آمار تماشاگران حاكي از استقبال نسبي از آثار روي صحنه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه تئاتر شهر با پايان جشنواره تئاتر فجر و در روزهاي پاياني سال 87 ميزبان پنج اثر نمايشي است كه در سالن‌هاي مختلف به صحنه رفته‌اند.

اولين اجراهاي آثار به صحنه رفته به خاطر همزماني با جشنواره فيلم فجر چندان مورد استقبال قرار نگرفت. با اين وجود انتظار مي‌رفت نمايش‌هاي "كابوس‌هاي يك پيرمرد بازنشسته خائن ترسو" نادر برهاني‌مرند و "كوكوي كبوتران حرم" عليرضا نادري به زمستان تئاتر ايران حال و هوايي خاص بدهند، اما آمار مخاطبان مجموعه حاكي از استقبال نسبي تماشاگران و مخاطبان از اين نمايش‌هاست.

نمايش "آمادئوس" منيژه محامدي كه اجراي آن از 15 بهمن در تالار 579 نفري اصلي آغاز شده تا امروز با مجموع 18 اجرا ميزبان سه‌ هزار و 773 تماشاگر بوده است. ارژنگ اميرفضلي، مهوش افشارپناه و محمد اسكندري از بازيگران اين نمايش هستند كه بر مبناي نمايشي از پيتر شفر روي صحنه رفته است.

نمايش "كوكوي كبوتران حرم" نوشته و كار عليرضا نادري نيز از 14 بهمن در تالار 122 نفري چهارسو به صحنه رفت و تاكنون با مجموع 19 اجرا يك هزار و 198 تماشاگر داشته است. افسانه ماهيان، بهناز جعفري، ژاله صامتي، ناهيد مسلمي، شبنم مقدمي، شهره سلطاني و سهيلا صالحي از جمله بازيگران "كوكوي كبوتران حرم" هستند.

نمايش "كابوس‌هاي يك پيرمرد بازنشسته خائن ترسو" نوشته و كار نادر برهاني‌مرند هم از 14 بهمن‌ماه در تالار 115 نفري قشقايي به صحنه رفته و تا به امروز با مجموع 19 اجرا پذيراي يك هزار و 446 تماشاگر بوده است. علي سرابي، مجيد صالحي، امير جعفري، اميررضا دلاوري، ريما رامين‌فر، افسانه ماهيان، ستاره پسياني و شيوا ابراهيمي در اين نمايش به ايفاي نقش مي‌پردازند.

نمايش "آوا" به كارگرداني احمد ايراني‌خواه نمايش ديگري است كه از 14 بهمن‌ماه در تالار 103 نفري سايه اجراي خود را آغاز كرده و با مجموع 19 اجرا 652 تماشاگر داشته است. علي زريني، احمد ايراني‌خواه، الهام جعفرنژاد، توماج دانش‌بهزادي و بهنوش ناصرپور بازيگران نمايش "آوا" هستند.

نمايش "خواب بي‌وقت حوريه" عباس غفاري نيز كه از 17 بهمن‌ماه در كارگاه نمايش به صحنه رفته تا امروز با 14 اجرا ميزبان 402 تماشاگر بوده است. تبسم هاشمي، مريم معيني و رويا ميرعلمي در اين نمايش به ايفاي نقش مي‌پردازند.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن