تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
مأمورنماها در دام پليس
مشهد- خبرنگار كيهان: رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: بدنبال شكايت يكي از بازاريان مشهد مبني بر اينكه چهار نفر با معرفي خود به عنوان مأمور، ادعا كردند قصد فروش تريلرهاي آهن متعلق به يكي از سفرا را دارند سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: كلاهبرداران 535 ميليون تومان بابت آهن آلات مزبور از اين تجار مشهدي گرفتند. بدون اينكه آهني به وي تحويل دهند. سرهنگ بيدمشكي تصريح كرد: پليس 4 مأمورنماي كلاهبردار را شناسايي و دستگير كرد.
سرقت از خودرو خبرنگار
ورامين- خبرنگار كيهان: خودروي خبرنگار ما كه در يكي از محله هاي شلوغ شهر ورامين مقابل منزلش پارك شده بود ساعت 21 دوشنبه شب مورد دستبرد سارق يا سارقين قرار گرفت. در اين حادثه يك دوربين به ارزش 5 ميليون ريال به سرقت رفت. پليس براي دستگيري سارق يا سارقان تشكيل پرونده داد.
انهدام باند خشم شب
اهواز- خبرنگار كيهان: فرمانده انتظامي شهرستان اهواز گفت: مأموران كلانتري 19 باند سارقان «خشم شب» را متلاشي و با دستگيري 17 نفر از آنان، 35 فقره پرونده سرقت را مختومه كردند.
وي از كشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: در بازرسي از مخفيگاه هاي متهمان اموالي از قبيل چند دستگاه تلويزيون، انواع اسناد و مدارك متعلق به مالباختگان، سيم برق، دستگاه ضبط خودرو، انواع لوازم منزل و... كشف كردند.
كشف محموله سيگار قاچاق
سرويس شهرستان ها: رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي با اشاره به اطلاعات واصله مبني بر فعاليت يك باند در زمينه قاچاق سيگار به خارج از كشور گفت: پليس با شناسايي خودروي حامل سيگار قاچاق موفق شد با متوقف كردن اين خودرو 14 هزار و 886 پاكت انواع سيگار را كشف كنند. وي افزود: در اين عمليات دو قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.
دستگيري كلاهبردار ليزينگي
رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي از دستگيري كلاهبرداري حرفه اي خبر داد كه با تأسيس يك شركت جعلي فروش ليزينگي خودرو از ده ها نفر كلاهبرداري كرده بود. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ نامور گفت: متهم با جعل سربرگ و مهر يك شركت ليزينگي به بهانه فروش خودروي سنگين از هر متقاضي 5 تا 15 ميليون تومان كلاهبرداري كرده است. لازم به ذكر است تاكنون 20 نفر از مالباختگان شناسايي شده و تحقيقات در خصوص ساير جرائم احتمالي از متهم ادامه دارد.
كلاهبرداري با وعده اخذ وام
كارآگاهان پليس آگاهي استان كردستان موفق شدند شيادي را كه با وعده دريافت تسهيلات بانكي براي افراد اقدام به كلاهبرداري از آنان مي كرد شناسايي و دستگير كنند.
به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ احمدي تبار رئيس پليس آگاهي استان كردستان گفت: اين متهم با استفاده از شگرد فوق از 19 نفر كلاهبرداري كرده و تاكنون بالغ بر 600 ميليون ريال به جيب زده است. گفتني است متهم پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن