تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816530504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار ‌مرد شيطان‌صفت پاي چوبه دار


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: چهار ‌مرد شيطان‌صفت پاي چوبه دار
حادثه > داخلي - گروه حوادث: چهار مرد متجاوز سحرگاه 21 دي در محوطه زندان اوين پاي چوبه رفتند.

2 نفر از اين اعداميان، 2مرد افغاني بودند‌ كه بهمن ماه سال 88 با ربودن زن جواني وي را تسليم نيت شوم خود كردند. همسر اين زن، 14 بهمن سال 88 سراسيمه به كلانتري 171 تهران رفت و از حادثه شومي گفت كه براي او و همسرش اتفاق افتاده بود.وي گفت: من و همسرم سوار بر خودرويمان در حال عبور از جاده بهشت زهرا بوديم كه دو مرد را كنار خيابان ديديم. آنها در حالي‌كه گالن به دست داشتند از خودروهاي عبوري درخواست بنزين مي‌كردند. با ديدن آنها، توقف كردم تا كمكشان كنم.

زماني كه از ماشين پياده شدم، ناگهان دو مرد ديگر درحالي‌كه ساطور و چاقو در دست داشتند به من و همسرم حمله كردند و با همدستي همان دو نفري كه براي گرفتن بنزين كنار جاده ايستاده بودند، ما را به زور به جايي خلوت بردند. در آنجا، مهاجمان دست و پاي مرا بستند و همسرم را مورد آزار و اذيت قرار دادند. سپس پول، طلا و تلفن همراهمان را سرقت كردند و پا به فرار گذاشتند.

پس از اظهارات تكان دهنده اين مرد، تحقيقات پليس آگاهي پايتخت براي دستگيري مردان افغاني آغاز شد. ماموران دريافتند كه متهمان بعد از تهيه فيلم سياه از صحنه آزار و اذيت زن جوان، آن را در بين ديگر افغانيان به‌صورت بلوتوث پخش كرده‌اند. با دستگيري 3 نفر از متهمان، آنها ‌ در شعبه 77 دادگاه كيفري پاي ميز محاكمه رفتند و 2 متهم اصلي پرونده از سوي قضات به اعدام محكوم شدند.

پايان نقشه‌هاي سياه مامور قلابي

سومين اعدامي، مرد جواني بود كه با معرفي خود به‌عنوان مامور پارك، دختران جوان را در پارك طالقاني شكار كرده و سپس با تهديد چاقو آنها را به محلي خلوت مي‌برد‌ و مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. راز جنايت اين مرد شيطان صفت 22 دي ماه سال 88 و با شكايت يكي از شاكيان در دادسراي جنايي پايتخت فاش شد.دختر جوان كه وحشتزده خود را به دادسرا رسانده بود، در توضيح ماجرا گفت: عصر روز حادثه با يكي از دوستانم از دانشگاه خارج شده بوديم و تصميم گرفتيم چند دقيقه در پارك طالقاني قدم بزنيم.

زمان زيادي از حضورمان در پارك نگذشته بود كه ناگهان مرد جواني به سراغ من و همكلاسي‌ام آمد و با معرفي خود به‌عنوان مامور پارك از ما خواست همراه او به كلانتري برويم. او وقتي با مقاومت ما روبه‌رو شد، با گرفتن مبلغي پول از همكلاسي‌ام اجازه داد تا او برود اما گفت كه من بايد از مسير ديگري پارك را ترك كنم.

دختر جوان افزود: مرد جوان با من همراه شد تا مطمئن شود كه از پارك خارج مي‌شوم اما وقتي به محل خلوتي رسيديم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. بعد از اظهارات دختر جوان ،‌متهم دستگير شد و پس از محاكمه در شعبه 72 دادگاه كيفري به اعدام محكوم شد كه اين راي به تاييد قضات شعبه 14 ديوان عالي كشور رسيد.

راز سياه در خودكشي يك دختر

چهارمين مرد اعدامي، جواني به اسم جلال بود. خرداد ماه سال 87 ماموران پليس شهر قدس در جريان خودكشي يك دختر جوان قرار گرفتند كه خود را روي ريل قطار پرتاب كرده و به كام مرگ رفته بود.

در تحقيقات ويژه مشخص شد كه اين دختر به نام شهره در دام يك جوان شيطان صفت گرفتار شده و بعد از اينكه مورد تعرض قرار گرفته دست به‌خودكشي زده است.

پسر مورد علاقه قرباني در تحقيقات و بازجويي‌ها مدعي شد: 28 ارديبهشت ماه دختر جوان به ديدن من آمد و با هم حرف مي‌زديم كه يكي از دوستانم به نام جلال به‌دليل اينكه مدتي قبل با شهره حرفش شده و از او كينه به دل گرفته بود، با چاقو به ما نزديك شد و با تهديد، دختر جوان را مورد آزار و اذيت قرار داد. با اظهارات پسر جوان، جلال بازداشت شد و به جنايت سياه خود با انگيزه انتقام‌جويي اعتراف و در شعبه 77 دادگاه كيفري به اعدام محكوم شد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن