تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهه فجر امسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دهه فجر امسال
خبرگزاري فارس: مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كردستان گفت: همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب كتابخانه سيارروستايي مريوان براي خدمات‌رساني به كودكان و نوجوانان 25 روستا به بهره‌برداري مي‌رسد.


سهيلا شيخي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: ميزان اعتبار كتابخانه سيار مرزي مريوان 500 ميليون ريال است كه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري تامين شده است.
مسئول كميته كودك و نوجوان در ادامه خاطرنشان كرد: خريد يك دستگاه خودرو مناسب با موقعيت جغرافيايي منطقه و تجهيزات فرهنگي، هنري شامل كتاب، وسائل كمك آموزشي، بازي‌هاي فكري و تجهيزات صوتي و تصويري از نيازهاي هر كتابخانه سيار است كه با اعتبار مورد اشاره تهيه و در مكان با زيربنايي حدود 40 مترمربع در محل مركز فرهنگي هنري مريوان مستقر و به طور روزانه نسبت به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري توسط مربي سيار مربوطه اقدام لازم صورت مي‌پذيرد.
شيخي عنوان كرد: در راستاي سياست‌هاي مدير عامل كانون مبني بر رشد و توسعه كتابخواني در روستاهاي كشور و با راه‌اندازي كتابخانه سيار بانه و مريوان كودكان مناطق مرزي هم زيرپوشش خدمات فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان قرار مي‌گيرند.
به گفته‌ وي 5 مركز ثابت كانون و كتابخانه سيار مرزي بانه نيز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان در دست ساخت است 50 تا 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارند.
شيخي اظهار اميدواري كرد: اين 5 مراكز شامل 5 مركز ثابت در شهرهاي موچش، صاحب، مريوان، بانه و مركز شماره 4 و كانون زبان در سنندج است كه در آينده‌ايي نزديك به بهره‌برداري مي‌رسد.
مدير كانون استان كردستان به آمادگي مراكز كانون براي استقبال از كودكان و نوجوانان اشاره كرد و افزود: با توجه به ساعات كاري جديد مراكز كانون استان كردستان هر روز از ساعت 10 الي 4 بعد از ظهر آماده ارائه فعاليت به كودكان و نوجوانان در تمامي شهرستان‌هاي استان است.
شيخي گفـت: مربيـان كانـون تلاش مي‌كنـند با اسـتفاده از شيـوه‌هاي خـلاق برنامـه‌هايي را اجرا كنـند كـه در مجـموع موجب شكـوفـايي خلاقيـت‌ها و نوآوري‌هاي كودكان و نوجوانان و تقويت اعتـماد به نفس در آن‌ها شود.
وي با تاكيد بر اين كه كانون فضايي امن براي رشد و پرورش استعدادهاي بچه‌ها است، به خانواده‌هـا توصيه كرد كه فرزنـدانـشان را بـا اعتماد كامل به كانون بفرستند چرا كه ما با آغوش باز پذيراي آن‌ها هستيم و بستر مناسبي را براي غني‌سازي اوقات فراغت آن‌ها در تمام فصول سال فراهم خواهيم نمود.
انتهاي پيام/غ10

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن