تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815211595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت اصلي مجريان انتخابات در بانه، جلب مشاركت مردم است خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اولويت اصلي مجريان انتخابات در بانه، جلب مشاركت مردم است خبرگزاري موج -


۲۰ دي ۱۳۹۰ (۱۱:۳۱ق.ظ)

اولويت اصلي مجريان انتخابات در بانه، جلب مشاركت مردم است
خبرگزاري موج - فرماندار شهرستان بانه جلب مشاركت همه جانبه مردم را اولويت اصلي مجريان برگزاري انتخابات در اين شهرستان عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري موج، مسعود منصوري در جلسه شوراي اداري شهرستان بانه اظهار داشت: جلب مشاركت پرشور و حداكثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري اولويت اصلي مجريان انتخابات در شهرستان بانه است.
وي در ادامه ضمن ارائه گزارشي از آخرين وضعيت سياسي، امنيتي، اجتماعي و فرهنگي شهرستان در يك ماه گذشته بيان كرد: خوشبختانه امروز امنيت كامل و پايدار در سطح شهرستان بانه وجود دارد كه اين امنيت ناشي از تلاش و كوشش خستگي ناپذير اعضاي شوراي تامين شهرستان، مسئولان ادارات و همكاري همه جانبه مردم است.
فرماندار شهرستان بانه اقدامات و تلاش هاي موثر فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين شهرستان در چند روز اخير در راستاي تأمين امنيت و برخورد قاطع و به جا با عوامل ضدانقلاب كه در منطقه در حال اخاذي و راهزني بودند تقدير كرد و افزود: با توجه به مرزي بودن بانه در بعضي از شرايط شاهد حضور اين عوامل ضد انقلاب هستيم كه با آگاهي و اشرافيت كامل اعضاي شوراي تامين و همكاري خوب مردم برخورد لازم به عمل آمده است.
منصوري به برگزاري همزمان دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در بانه اشاره كرد و يادآور شد: براساس قانون انتخابات و تقويم مربوطه روال كار انتخابات به خوبي پيش رفته است و اعضاي هيئت اجرايي انتخاب شده اند و هم اكنون نيز بين هيئت اجرايي و هيئت نظارت تعامل و هماهنگي خوبي برقرار است.
وي بر رعايت چهار اصل حضور حداكثري مردم، امانتداري، قانونمداري و عدالت محوري تأكيد كرد و خطاب به مسئولان ادارات گفت: لازم است تمامي امكانات لازم خودرويي، نيروي انساني جهت هرچه باشكوه تر برگزار كردن انتخابات فراهم شود.
فرماندار شهرستان بانه در پايان به بحث صندوق بيمه اجتماعي روستائيان اشاه كرد و اظهار داشت: در سال گذشته 14درصد مردم روستاها تحت پوشش اين طرح قرار گرفتند كه امسال اين آمار به 28 درصد افزايش يافته است و شهرستان بانه در استان رتبه چهارم را در اين زمينه به خود اختصاص داده است.
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان كردستان نيز در ادامه اين جلسه به تشريح آمار جرائم سال 90 در مقايسه با سال 89 در كل كشور پرداخت و عواملي كه باعث رشد جرائم و بزهكاري در جوانان و نوجوانان مي شود را عنوان كرد.
حسن بابايي غلبه فرهنگ غرب در قالب برنامه هاي تهاجم فرهنگي، رشد فناوري به ويژه فضاي اينترنتي و كافي نت ها، درآمد زياد ناشي از جرائم مانند قاچاق مشروبات الكلي، مواد مخدر و قرص هاي روان گردان، ضعف باورهاي ديني و دين گريزي و پركردن غلط اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از جمله عوامل اصلي جرائم در سطح استان عنوان كرد.
اين جلسه با حضور فرماندار شهرستان بانه، معاون مديركل دادگستري كردستان، اعضاي شوراي اداري شهرستان بانه و با محوريت برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري برگزار شد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن