تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816922100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رژيم آل‌خليفه ضمن جلوگيري از ورود ناظران حقوق بشر انجام داد سركوب تظاهرات بحريني‌ها در روز محاكمه پزشكان و پرستاران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: رژيم آل‌خليفه ضمن جلوگيري از ورود ناظران حقوق بشر انجام داد سركوب تظاهرات بحريني‌ها در روز محاكمه پزشكان و پرستاران
گروه بين‌الملل در روزي كه دادگاه محاكمه پزشكان و پرستاران به جرم مداواي مجروحان انقلاب بحرين برپا شد، رژيم آل‌خليفه از ورود ناظران حقوق بشر جلوگيري كرده و تظاهرات مردم اين كشور را مورد حمله قرار داد.
نيروهاي امنيتي بحرين تظاهرات مخالفان را در چندين شهر و روستا در اين كشور سركوب كردند. به گزارش الجزيره، نيروهاي بحريني حملات گسترده‌اي را در چندين نقطه از اين كشور عليه تظاهركنندگان مخالف رژيم، انجام داده‌اند.
نيروهاي امنيتي رژيم شماري از معترضان مخالف رژيم را در ستره واقع در شمال شرق پايتخت مورد حمله قرار دادند. نيروهاي امنيتي بحرين كه از حمايت نيروهاي عربستاني برخوردار هستند همچنين به تظاهرات مردم در روستاهاي منامه پايتخت بحرين حمله كردند.
گروه الوفاق اصلي‌ترين گروه انقلابي بحرين نيز با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرده است كه تظاهراتي را مقابل ساختمان سازمان ملل متحد در منامه براي روز سه‌شنبه تدارك ديده است. همچنين عبدالجليل خليل از اعضاي جمعيت وفاق اسلامي در پارلمان بحرين از اقدام مسئولان رژيم آل‌خليفه در تخريب 20 مسجد خبر داد. اين نماينده پيشين بحرين گفت: مسئولان رژيم آل خليفه از سال 1974 ميلادي تاكنون جلوي ثبت هرگونه موارد وقف شيعيان را گرفته‌اند. وي از دولت بحرين خواست تا همه مساجد را بسازد و مسئولان تخريب آنها را به دادگاهي عادلانه تحويل دهد و همه موارد وقف شيعيان را به ثبت برساند. در همين حال رژيم آل‌خليفه از ورود اعضاي سازمان «پزشكان براي حقوق بشر» به بحرين ممانعت كرد.
«ريچارد سولوم»، نايب رئيس سازمان پزشكان براي حقوق بشر كه مقر آن در امريكاست، تأكيد كرد كه با وجود داشتن گذرنامه‌هاي 5 ساله براي سفر به كشورهاي مختلف مقامات بحريني پس از ورود ما به فرودگاه منامه از ورود به كشور جلوگيري كردند. از سوي ديگر قرار بود ديروز دادگاه بحرين در حكم 21 پزشك و پرستار بحريني كه محكوم به زندان‌هاي طولاني مدت شده بودند، تجديد نظر كند. اتهام اين پزشكان و پرستاران مشاركت در اعتراض‌هاي مردمي و كمك به سرنگوني رژيم است. اين پزشكان در بيمارستان سليمانيه مشغول به كار بودند كه اكثر مجروحان و آسيب ديدگان انقلاب بحرين به آنجا انتقال داده شده بودند.
كاروان عظيم انقلابيون يمني به صنعا رسيد
هزاران معترض يمني در راهپيمايي بزرگي با عنوان «شرافت» وارد صنعا پايتخت يمن شدند.اين تظاهركنندگان حركت خود را سه روز پيشتر از شهر حديده آغاز كرده بودند. افراد شركت كننده در راهپيمايي شرافت براي ملحق شدن به مخالفان رژيم صالح كه خواستار محاكمه وي هستند، وارد صنعا شدند.تظاهركنندگان يمني صالح را مسئول كشتار صدها مخالف رژيم مي‌دانند كه قيام خود را از سال گذشته عليه رژيم علي عبدالله صالح آغاز كردند.«ضيف‌الله الشامي» عضو دفتر سياسي جنبش «الحوثي» نيز در گفت‌و‌گو با العالم اظهار داشت: حوثي‌ها در چارچوب توافقنامه‌هاي متعدد با احزاب و تشكل‌هاي مختلف، توافقنامه‌اي براي سرنگون كردن رژيم علي عبدالله صالح با سه حزب يمني امضا كردند.اين تحولات در حالي است كه دولت يمن در نشست خود، پيش‌نويس قانون اعطاي مصونيت به صالح را در ازاي كناره‌گيري وي از قدرت تصويب و براي تأييد نهايي به پارلمان فرستاد.اين در حالي است كه در درگيري ميان نظاميان يمني و اعضاي گارد رياست جمهوري در صنعا چند شهروند غير‌نظامي مجروح شدند.
تجمع مصري‌ها در برابر سفارت امريكا
معترضان مصري در جريان تظاهراتي اعتراض آميز، دخالت‌هاي امريكا را در امور داخلي كشورشان مورد انتقاد قرار دادند.
معترضان همچنين خواستار تعطيلي سفارت اين كشور در قاهره شدند.
تظاهركنندگان مصري با تجمع مقابل سفارت امريكا در قاهره، شعارهاي ضد امريكايي سر دادند و امريكا را به دخالت در انتخابات عمومي اخير مصر متهم كردند.
انتخابات پارلماني سه مرحله‌اي مصر اواخر ماه نوامبر سال گذشته ميلادي آغاز شد. اخوان‌المسلمين پيروز نهايي اين انتخابات بوده است. اخوان‌المسلمين تأكيد كرد بعد از پيروزي در انتخابات پارلماني هرگز به تنهايي هيچ تصميمي را اتخاذ نخواهد كرد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن