تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابراهيميان در گفتگو با مهر:انبوه‌سازان مسكن ملزم به رعايت مقوله مناسب‌سازي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ابراهيميان در گفتگو با مهر:انبوه‌سازان مسكن ملزم به رعايت مقوله مناسب‌سازي هستند
انبوه‌سازان مسكن ملزم به رعايت مقوله مناسب‌سازي هستند
اصفهان - خبرگزري مهر: عضو هيئت مديره انجمن حمايت از بيماران آسيب نخاعي استان اصفهان گفت: انبوه‌سازان مسكن ملزم به رعايت مقوله مناسب‌سازي هستند و رعايت مناسب‌سازي براي صدور پروانه ساختمان‌سازي الزامي است.

عليرضا ابراهيميان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه مناسب‌سازي از مهم‌ترين خواسته‌هاي معلولان است، اظهار داشت: معلولان نيز همانند افراد عادي بايد از امكانات موجود در سطح شهر برخوردار باشند و مناسب‌سازي تمامي ساختمانها، معابر شهري و مكان‌هاي عمومي موجود در سطح شهر‌ها امري مهم و ضروري است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر كتابخانه مركزي اصفهان به عنوان يكي از اماكن عمومي مناسب‌سازي شده در سطح شهر به شمار مي‌رود، اضافه كرد: مناسب‌سازي اين كتابخانه از نخستين اقدامات صورت گرفته در اصفهان در راستاي رعايت حقوق معلولان محسوب مي‌شود.

عضو هيئت مديره انجمن حمايت از بيماران آسيب نخاعي استان اصفهان به مناسب‌سازي پارك شهيد رجايي اصفهان اشاره كرد و بيان داشت: پارك شهيد رجايي در سه فاز مناسب‌سازي مي‌شود كه در حال حاضر فاز نخست اين پارك مناسب‌سازي شده است.

وي با اشاره به نصب يك گيت مناسب در اين پارك براي عبور و مرور معلولان داراي ويلچر در آن افزود: اين گيت علاوه بر اينكه مشكلات موجود در راستاي تردد معلولان داراي ويلچر را در اين پارك برطرف كرده است به عنوان مانعي براي جلوگيري از تردد موتور سيكلت‌ها در داخل پارك محسوب مي‌شود.

ابراهيميان تاكيد كرد: انبوه‌سازان مسكن ملزم به رعايت مقوله مناسب‌سازي هستند و رعايت مناسب‌سازي براي صدور پروانه ساختمان‌سازي الزامي است و قانون جامع حمايت از معلولان نيز به اين موضوع تأكيد دارد.

وي با بيان اينكه مناسب‌سازي بايد با توجه به اولويتهاي مورد استفاده معلولان صورت گيرد، ادامه داد: تا پايان سال جاري مناسب‌سازي پارك شهيد رجايي اصفهان انجام مي‌شود و استفاده از نظرات معلولان در راستاي مناسب‌سازي و رعايت حقوق آنها در سطح شهر نقش موثري دارد.

عضو هيئت مديره انجمن حمايت از بيماران آسيب نخاعي استان اصفهان گفت: از اجراي مناسب‌سازي در سطح شهر با استقبال شهرداري و شوراي شهر مواجه شده و مناسب‌سازي بايد به تمام استان‌ها و شهرستان‌هاي موجود تسري يابد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن