تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820914689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزان بيكاري زنان و مردان ايتاليايي همچنان رو به افزايش است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ميزان بيكاري زنان و مردان ايتاليايي همچنان رو به افزايش است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1390/10/19 ميزان بيكاري ناشي از تاثير بحران هاي اقتصادي در ميان زنان و مردان ايتاليايي همچنان رو به افزايش است.

به گزارش پايگاه اينترنتي ايتاليايي زبان لوانته آنلاين، ميزان بيكاري در ايتاليا در حال افزايش است.

بر اساس امارهاي منتشر شده سازمان امار ايتاليا در پنجم ژانويه امسال، در ماه نوامبر سال 2011 ميلادي تعداد افراد بيكار در ايتاليا كمي بيش از دو ميليون نفر بوده است كه در مقايسه با ماه قبل از ان، ‌بيكاري در ايتاليا هفت دهم درصد افزيش يافته است.

در سطح سالانه نيز بيكاري در اين كشور پنج مميز شش دهم درصد افزايش يافته است.

اين سازمان در گزارش خود نوشته است، ميزان بيكاري در ماه نوامبر سال 2011 ميلادي به هشت مميز شش دهم درصد رسيده كه از ماه مه سال 2010 ميلادي تا كنون بي سابقه بوده است. ميزان بيكاري در ميان مردان برابر با هفت مميز شش دهم درصد است كه در مقايسه با پارسال چهار دهم درصد افزايش يافته است.

ميزان بيكاري زنان نيز برابر با نه مميز نه دهم درصد است كه در مقايسه با ماه نوامبر سال 2010 ميلادي پنج دهم درصد افزايش يافته است. اين پايگاه اينترنتي نوشت، امارهايي كه درباره بيكاري جوانان منتشر شده ، ‌بسيار هشدار دهنده است.

‌در ماه نوامبر سال 2011 ميلادي ميزان بيكاري در ميان جوانان ايتاليايي با نه دهم درصد افزايش در مقايسه با ماه اوت و يك مميز هشت دهم درصد افزايش در سطوح سالانه ، به سي مميز يك درصد افزايش يافته است.

ميزان اشتغال در ايتاليا برابر با پنجاه و شش مميز نه درصد است.

اين پايگاه اينترنتي نوشت، سي و هفت مميز هشت دهم درصد از افراد در فاصله سني پانزده تا شصت و چهار سال نيز در ايتاليا غير فعال بوده و در جستجوي كار نيستند كه اين ميزان بسيار نگران كننده است. ميزان بيكاري در ميان جوانان پانزده تا شصت و چهار سال ايتاليايي در سه ماهه چهارم سال 2010 ميلادي از بيست و چهار مميز هفت دهم درصد به بيست و شش مميز پنج دهم درصد رسيده است.

اين ميزان در جنوب ايتاليا در ميان زنان به سي و نه درصد نيز رسيده است.

اين پايگاه اينترنتي در ادامه نوشت، در سه ماهه سوم سال 2011 ميلادي ميزان تعداد افراد غير فعال پانزده تا شصت و چهار سال به سي و هشت مميز سه دهم درصد رسيده كه در مقايسه با مدت مشابه سال 2010 ميلادي فقط سه دهم درصد كاهش يافته است.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن