تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري:
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فاز اول طرح جامع شهري شهر سورشجان تصويب شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، محمود عيدي پيش از ظهر امروز در نشست كارگروه امور زيربنايي اين استان اظهار داشت: اين طرح با اعتبار ۲۷۰ ميليون ريال از سوي مشاور به طور كامل مطالعه و تدوين شده است.
وي افزود: فاز دوم طرح جامع شهري سورشجان براي تكميل و بررسي‎هاي بيشتر به كميته فني مسكن و شهرسازي عودت داده شد.
عيدي بيان داشت: در صورت تصويب فاز دوم طرح جامع شهري سورشجان در آينده‌اي نزديك براي تصويب نهايي به شوراي برنامه‌ريزي استان ارسال خواهد شد.
وي گفت: شهرداري سورشجان سال ۱۳۷۰ تاسيس شد و طرح هادي شهري آن سال ۱۳۷۴ ابلاغ و مطالعات طرح جامع شهري آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است.
عيدي بيان داشت: تصويب طرح‎هاي جامع شهري بسترهاي لازم را براي توسعه همه جانبه شهرها فراهم مي‎كند.
وي با اشاره به اهميت بحث شهرسازي به‌عنوان زيربناي توسعه استان چهارمحال و بختياري گفت: بايد تمام دستگاه‌ها با تمام ظرفيت خود در راستاي اجرايي شدن اين طرح با اداره‌كل مسكن و شهرسازي همكاري لازم را داشته باشند.
عيدي ادامه داد: توسعه فيزيكي بافت شهرها، تعيين كاربري‎ها، تعيين محدوده و حريم شهر، سطوح خدمات عمومي شهر، تعيين ميزان تراكم جمعيت، تراكم ساختماني و تنظيم و تعيين شبكه معابر اصلي از مهم‌ترين اهداف و مواردي است كه در طرح‎هاي جامع به آن پرداخته مي‎شود.
وي خاطرنشان كرد: همچنين طرح جامع بر اساس ضوابط جامع نحوه استفاده از زمين‌هاي شهري، موقعيت و مساحت دقيق براي هر يك از آنها، وضعيت تفضيلي شبكه‌هاي عبور و مرور و ميزان تراكم ساختماني در مناطق شهري و اولويت‌هاي به‌سازي و نوسازي و توسعه شهري را بر اساس نقشه‌هاي مالكيت اراضي مشخص مي‎‌كند.
معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اجرايي شدن اين طرح‌ها مانع از مهاجرت به حاشيه شهرهاي بزرگ شده و ضمن توسعه شهرهاي كوچك استان موجبات جذب سرمايه‎گذاران را فراهم مي‌كند.
به گفته معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري توسعه فيزيكي بافت شهرها، تعيين كاربري‎ها، تعيين محدوده و حريم شهر، سطوح خدمات عمومي شهر، تعيين ميزان تراكم جمعيت، تراكم ساختماني و تنظيم و تعيين شبكه معابر اصلي از مهم‌ترين اهداف و مواردي است كه در طرح‎هاي جامع به آن پرداخته مي‎شود.
شهر سورشجان با 6 هزار نفر جمعيت در بخش لاران از توابع شهرستان شهركرد واقع شده و با مركز استان ۱۹ كيلومتر فاصله دارد.
انتهاي پيام/ح20

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن