تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير شعب بانك سپه مازندران خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شعب بانك سپه مازندران خبر داد
خبرگزاري فارس: مدير شعب بانك سپه مازندران اعلام كرد: بيش از 13 ميليارد ريال از طلب چايكاران مازندراني و بيش از 209 ميليارد ريال از طلب گندمكاران استان در سال جاري توسط بانك سپه مازندران پرداخت شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري اسفنديار گراوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانك سپه يكي از بانكهاي عامل در خريد تضميني گندم و محصولات كشاورزي در اجراي طرح بزرگ دولتي مشاركت داشت.
وي خاطرنشان كرد: در سال جاري بيش از 58 هزار تن گندم از كشاورزان استان به ارزش بيش از 209 ميليارد ريال خريداري شد كه بانك سپه عامل پرداخت وجوه آن را برعهده گرفته است.
مدير شعب بانك سپه استان مازندران تصريح كرد: براي اجراي بهتر اين طرح بانك سپه در استان مازندران 3 هزار فقره حساب عابربانك افتتاح و به كشاورزان تحويل داد.
گراوند برنج خريداري شده از شاليكاران را 42 هزار تن عنوان كرد و ابراز داشت: بانك سپه در اين بخش 621 ميليارد ريال به برنجكاران مازندراني پرداخت كرده است.
اين مسئول بانكي مازندران ميزان چاي خريداري شده از كشاورزان استان مازندران را 5 هزار تن عنوان كرد و بيان داشت: 13 ميليارد و 545 ريال وجه چاي از طريق بانك سپه استان مازندران به كشاورزان پرداخت شد.
مدير شعب بانك سپه استان مازندران كمك به بخش‌هاي مولد و توليدي را چشم‌انداز اهداف كلان اقتصادي در بانك سپه برشمرد و گفت: بانك سپاه تاكنون در پروژه‌هاي بزرگ و استراتژيك نقش خود را به خوبي ايفا كرده است.
گراوند بااشاره به نقش بانك سپه در سطح استان مازندران خاطرنشان كرد: اين بانك با هدف كمك به اشتغال و رفع نيازهاي ضروري مردم در سال جاري بيش از 2 هزار ميليارد ريال به بخش‌هاي مختلف تسهيلات پرداخت كرده است.
گراوند از رشد 14 درصدي منابع بانك سپه مازندران در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و ادامه داد: از مجموع مبالغ پرداختي به بخش‌هاي مختلف استان بيشترين تسهيلات ارائه شده در بخش صنعت محقق شد به طوري كه اين بخش توانست 879 ميليارد ريال را به خود اختصاص دهد.
مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران عنوان كرد: در سال جاري 259 ميليارد ريال به بخش مسكن، 345 ميليارد ريال به بخش كشاورزي و 7 ميليارد ريال به بخش صادرات توسط اين بانك تسهيلات پرداخت شده است.
گراوند تسهيلات پرداختي بانك سپه به بخش خدمات را 341 ميليارد ريال عنوان كرد و يادآور شد: بخش بازرگاني استان مازندران در سال جاري بيش از 265 ميليارد ريال تسهيلات دريافت كرده است.
اين مسئول اضافه كرد: در سال جاري با هدف رفع نيازهاي ضروري مردم بانك سپه استان مازندران بيش از 122 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه به مشتريان پرداخت كرده است.
مدير شعب بانك سپه منطقه مازندران از ايجاد بيش از 4 هزار فرصت شغلي جديد با كمك بانك سپه استان خبر داد و ابراز داشت: متوسط سرمايه‌گذاري براي ايجاد يك فرصت شغلي جديد 18 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و نقش‌آفريني بانك سپه در اجراي اين قانون خاطرنشان كرد: با كمك اين بانك واردات 900 هزار تن كالاي اساسي براي تسهيل در اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها صورت گرفته است.
گراوند اعلام كرد: تاكنون بيش از 70 ميليارد ريال تسهيلات كارت سوخت توسط بانك سپه استان مازندران به متقاضيان واجد شرايط پرداخت شده است.

* 2200 واحد مسكوني فرسوده از بانك سپه تسهيلات بازسازي مي‌گيرند
مدير شعب بانك سپه مازندران با اشاره به اهميت توجه به بافت‌هاي فرسوده استان متذكر شد: تسهيلات 2200 واحد مسكوني فرسوده به اين بانك سپرده شده است.
گراوند با اعلام اينكه اين تعداد واحدهاي فرسوده بيش از 401 ميليارد ريال تسهيلات مصوب دارند اذعان داشت: بقيه پرونده‌هاي موجود در اين بخش (200 واحد) با تكميل پرونده‌هايشان از تسهيلات بانك سپه استفاده مي‌كنند.
انتهاي پيام/ن۱۰

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن