تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816406936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب الله: اجازه تعرض به سوريه از خاك لبنان را نمي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب الله: اجازه تعرض به سوريه از خاك لبنان را نمي دهيم
بيروت- چند تن از مسئولان ارشد حزب الله با ايراد سخنان جداگانه اي با اشاره به وجود نيروهاي القاعده در لبنان تاكيد كردند: اجازه نخواهيم داد لبنان به جايگاهي براي تعرض به سوريه تبديل شود.


به گزارش ايرنا از بيروت، شيخ "محمد يزبك" رييس شوراي ديني و عضو شوراي مركزي حزب الله در سخناني در روستاي "نبي عثمان" واقع در شرق لبنان با اشاره به توطئه جاري عليه سوريه گفت: اين توطئه براي تضعيف سوريه و دوركردن آن از محور مقاومت است.

وي با اشاره به عمليات تروريستي اخير در"ميدان حي" دمشق افزود: اين عمليات در واقع يك جنايت بزرگ عليه ملت سوريه است كه در ادامه سلسله جنايت هاي دشمن عليه سوريه انجام مي شود.

از سوي ديگر "محمد رعد" رييس فراكسيون وفاداري به مقاومت وابسته به حزب الله در مجلس لبنان در سخناني در روستاي "عدشيت" واقع در جنوب لبنان در مورد اوضاع جاري در سوريه گفت: ما مخالف روند حوادث اخير در سوريه هستيم و مي خواهيم لبنان، به ابزاري براي خدمت به طرح هاي خصمانه استكبار جهاني تبديل نشود.

وي تصريح كرد: غرب امروز در معرض ورشكستگي اقتصادي قرار دارد از اين رو درصدد ايجاد بي نظمي و آشوب در منطقه با هدف دست يافتن به بازارهاي جديد است.

رييس فراكسيون وفاداري به مقاومت با اشاره به پيروزي مقاومت عليه دشمنان در لبنان گفت: اين امر باعث شده كه مقاومت به توانمندي ها و قدرت خود در مقايسه با قدرت دشمن كه رو به ضعف و سستي گذاشته است، با خيال آسوده و اطمينان كامل بنگرد.

وي ادامه داد: آنچه امروز دشمن را از حمله عليه لبنان بازداشته است، تعهد اين كشور نسبت به قطعنامه هاي بين المللي نيست بلكه ايمان به قدرت و توانمنديهاي مقاومت است كه آنها را از هرگونه تجاوز باز مي دارد.

رييس فراكسيون وفاداري به مقاومت با اشاره به رويدادهاي جاري در منطقه تأكيد كرد: آنچه امروز در منطقه مي گذرد، در حقيقت زور آزمايي ميان نيروهاي مقاومت از يكسو و طرفهاي خارجي توطئه گر از سوي ديگر است ولي در اين نبرد صاحبان اصلي منطقه در نهايت پيروز خواهند شد چون طرف هاي خارجي در منطقه بيگانه هستند، ولي اين مسئله نياز به وقت و شكيبابي دارد.

"علي فياض" عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت در ديدار با گروهي از مردم در منطقه "مرجعيون" با اشاره به اوضاع جاري سوريه گفت: آنچه در سوريه مي گذرد، بي شك منجر به اصلاح دموكراسي و تغيير سياسي در اين كشور نمي شود بلكه دمشق را به سوي حالتي از بي نظمي، عدم استقرار و جنگ داخلي سوق خواهد داد.

وي ضمن تأكيد بر گفت وگو به عنوان تنها وسيله حل بحران سوريه گفت: اين گفت وگوها، راه را براي ايجاد اصلاحات واقعي در راستاي پيشرفت روند سياسي، وحدت سوريه و تقويت جايگاه استراتژيك آن در محور مبارزات عربي - صهيونيستي باز مي كند.

عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت ادامه داد: ارجاع پرونده سوريه به شوراي امنيت يا وقوع كودتاي نظامي، اين كشور را در دام توطئه كشورهاي بزرگ جهان كه به دنبال تأمين منافع رژيم صهيونيستي هستند، قرار خواهد داد.

از سوي ديگر "نواف موسوي" عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت در روستاي "رشاف" واقع در جنوب گفت: كساني كه به وقوع تغييرات براي اجراي طرح هاي كشورهاي غربي در سوريه يا لبنان دل بسته اند، در سراب به سر مي برند و نمي دانند كه حوادث جاري در منطقه از سر ناميدي، يـأس و درماندگي دشمنان ما است.

وي ادامه داد: غرب با هدف به دست گرفتن اختيارات ملي سوريه و استفاده از خاك آن براي حمله عليه كشورهاي ديگر از جمله عراق، جنگي تمام عيار عليه آن به راه انداخته است.

خاورم*2023**1030**1369

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30756100

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن