تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح آموزش چهره به چهره بهره برداران تاكستاني از منابع طبيعي اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: طرح آموزش چهره به چهره بهره برداران تاكستاني از منابع طبيعي اجرا شد
رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان تاكستان از اجراي طرح آموزش چهره به چهره بهره برداران روستايي ازعرصه هاي طبيعي در اين شهرستان خبرداد.
ايلنا: رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان تاكستان گفت:اين دوره آموزشي به منظور افزايش اطلاعات و مهارت هاي مورد نظر بهره برداران منابع طبيعي ، ترويج و توسعه فرهنگ حفاظت ازمنابع طبيعي و توجيه طرح هاي واگذاري برگزار شده است.

به گزارش ايلنا از قزوين، علي عظيمي افزود:همچنين مباحث ديگري شامل حفظ و احياي مراتع ، روش هاي تغيير معيشت دامداران ، حفاظت از مراتع و شيوه هاي مديريت صحيح مراتع در اين دوره آموزشي براي بهره برداران ارايه شده است .

عظيمي تصريح كرد:درسال هاي اخير با توجه به حجم بالاي عمليات عرصه اي و مشاركت با مجريان و بهره برداران عرصه هاي منابع طبيعي، آموزش و ارتقاي دانش علمي و عملي براي روستا و روستانشينان از اولويت هاي كاري اين اداره كل است.

وي بيان كرد:دوره هاي آموزشي ترويجي اين اداره كل در 37 عنوان برنامه آموزشي اجرا مي شود كه طرح هاي مرتعداري و آشنايي با قوانين منابع طبيعي از جمله شاخص هاي آموزشي اين دوره ها است.

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان تاكستان نقش آگاهي مردم در كاهش تخريب منابع طبيعي را مهم ارزيابي كرد و افزود: با افزايش آگاهي مردم در آينده شاهد حفاظت و احياي مطلوبتر جنگل‌ها و مراتع استان خواهيم بود.

عظيمي ترويج فرهنگ منابع طبيعي در روستاها را يك ضرورت خواند ويادآور شد:بسياري از تخريب‌ها و تجاوزات به منابع طبيعي ناشي از كم آگاهي و يا ناآگاهي مردم صو رت مي‌گيرد و از طريق اقدامات ترويجي و آموزشي در برخي مناطق روستايي ميزان تخريب به صفر رسيده است.

وي در پايان افزود: با برگزاري اين دوره آموزشي حدود 30نفر از بهره برداران و دهياران روستايي اين شهرستان در زمينه مسايل و مشكلات زيست محيطي و منابع طبيعي و نحوه حفاظت از اين عرصه ها آشنا شدند.

پايان پيام

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن