تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816528270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بيرجند:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بيرجند:
خبرگزاري فارس: فرماندار بيرجند گفت: بعد از 32 سال از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان به اين باور رسيده‌اند كه نظام اسلامي را با تهديد و زور نمي‌توان ساقط كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي فرمانداري بيرجند در ادامه برنامه‌هاي دهگردشي فرمانداري بيرجند، مردم روستاي خراشاد ميزبان فرماندار و جمع زيادي از مديران شهرستان بيرجند بودند.
محمدعلي قاسم‌زاده نداف، گفت: بعد از پشت سر گذاشتن جنگ تحميلي و تحريم‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و اجتماعي نهال انقلاب اسلامي تنومند شده و تصور ساقط كردن نظام با شيوه‌هاي سخت‌افزاري امكان‌پذير نيست.
وي ادامه داد: به فرموده امام راحل اگر زماني دشمن از شخصيت‌هاي نظام تعريف كرد بدانيد كه نقص و مشكلي وجود دارد و اين حاوي پيامي براي ملت ايران و نظام اسلامي است.
فرماندار بيرجند تصريح كرد: مشاهده كرديم كه در طول دوران انقلاب افرادي كه از نظام اسلامي فاصله گرفتند و به صف منافقان و معاندان نظام پيوستند مورد تشويق اجانب نيز بودند.
وي با بيان اينكه در سه سال اخير نظام اسلامي يك جريان خطرناك را پشت سر گذاشت، گفت: بعد از انتخابات سال 88 دشمن با تمام توان وارد صحنه شد و خصومت با نظام و رهبري را به ديانت و اسلام وصل كردند اما، با درايت رهبري انقلاب جريان فتنه را پشت سر گذاشت حتي 14 ميليون افرادي كه از سر تكليف در انتخابات شركت بودند و به افراد شكست خورده در انتخابات راي داده بودند وارد صحنه شدند و برائت خواستند.
فرماندار بيرجند ادامه داد: مردم به اسلام، انقلاب و رهبري تعهد دارند نه به اشخاص و زماني كه فردي از مسير انقلاب و رهبري خارج شود او را طرد مي‌كنند و اين درسي بود كه امام به ملت ايران داد.
قاسم‌زاده نداف با اشاره به انتخابات مجلس گفت: مردم بايد افرادي را انتخاب كنند كه قانون را خوب وضع كنند و بر دستگاه‌هاي اجرايي نظارت داشته باشند.
وي ادامه داد: فردي كه براي مجلس انتخاب مي‌شود بايد فردي متعهد، متدين و ملتزم به ولايت فقيه باشد و بتواند مشكلات مردم را حل كند.
فرماندار بيرجند يادآور شد: نماينده مردم بايد اهل تلاش باشد تا بتواند در سطح كشور و منطقه كار انجام بدهد.
قاسم‌زاده نداف گفت: دشمن در اين مرحله دنبال اين است تا مشروعيت نظام را با حضور كمرنگ مردم در پاي صندوق‌هاي رأي زير سؤال ببرد و از هم‌اكنون آغاز به تبليغات منفي كرده است اما مردم با حضور پررنگ خود در 12 اسفند به دشمن ثابت مي‌كنند به انقلاب وفادار هستند و از نظام اسلامي دفاع خواهند كرد.
وي به بررسي مشكلات مردم روستا پرداخت و با بيان اينكه طرح هادي اجرا شده در روستاي خراشاد طرحي نو و جديد است، گفت: طرح هادي بدون مشاركت مردم قابل اجرا نخواهد بود.
فرماندار بيرجند گفت: افرادي كه در طرح هادي مشاركت فعال داشته باشند از مساعدت‌هاي بنياد مسكن برخوردار مي‌شوند.
قاسم‌‌زاده نداف ادامه داد: فاز دوم سايت كارگاهي روستاي خراشاد در صورتي كه ظرفيت فاز نخست تكميل و متقاضي وجود داشته باشد احداث و در اختيار فعالان اقتصادي قرار خواهد گرفت.
وي گفت: در صورتي كه آمار دانش‌آموزان مدرسه راهنمايي به حد قانوني برسد آموزش و پرورش اقدام به تأسيس مدرسه راهنمايي مي‌كند.
فرماندار بيرجند خاطرنشان كرد: دهياري و شوراي اسلامي بايد روستا زمين ورزشي را به تملك اداره تربيت بدني در آورند تا در اعتبارات سال آينده نسبت به احداث زمين ورزشي اقدام شود.
انتهاي پيام/ح30

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن