تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816186317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: روي خط
1138- روشنايي از كرج:

از آن زمان كه در اين دامگه مرا ياد است

نديده ام به حقيقت كه خاطري شاد است

مگر كسي كه نه دل را به آرزو داده است

21/11)

1127- امروز دوشنبه در روزنامه خواندم كه آقاي احمدي نژاد براي چندمين بار از آمريكا خواستند به خاطر سرنگوني حكومت ملي دكتر مصدق از ايرانيان عذرخواهي كند. اين حكومت ملي دكتر مصدق را بقيه اصولگرايان هم از جمله آقاي لا‌ريجاني چند دفعه فرمودند كه مصدق در قلب ماست ولي نفهميديم چطور آيت الله كاشاني كه همكار و همراه ايشان بود در ملي كردن نفت و تشكيل حكومت ملي، خيابان به نامش هست ولي به نام مصدق فقط مدت كوتاهي يك خيابان به نام ايشان بود و اين اسم مجددا تغيير كرد.(21/11)

1113- در بخش خبري 20:30 مورخ 19/11 گزارشي از مردم پخش شد سوالي پرسيده شد راجع به انقلاب و رضايت مردم كه پاسخ‌هاي متفاوتي دادند. در همان بخش خبري اعلا‌م شد كه فردا شب يعني 20 بهمن گزارش تريبون آزادي از مردم در سطح شهر گرفته و پخش مي‌شود ولي در بخش خبري 20:30 مورخ 20 بهمن نه خبري از آن گزارشگر بود و نه خبري از تريبون آزاد، به نظر شما اين توهين به بينندگان رسانه ملي نيست و يا شايد هم گزارشبه دلا‌يلي قابل پخش نبوده است.(21/11)

1614- در مرداد سال 78 كه آقاي هاشمي شاهرودي رياست قوه قضائيه را برعهده گرفتند گفتند كه من ويرانه‌اي را تحويل گرفته‌ام كه بازسازي آن 10 سال به طول مي‌انجامد، اكنون حدود95 درصد از اين 10 سال گذشته است، مي‌خواستيم از آقاي شاهرودي تقاضا كنيم پاسخ بفرمايند كه در طول اين 5/9 سال چه كاري انجام داده و چقدر در بازسازي اين ويرانه به قول خودشان موفق بوده‌اند.(22/11)

1655- خواستم به مسئولا‌ن دولت نهم گوشزد كنيد هر چند كه آمارهاي واقعي دردستشان است لطف كنند آمارهاي ‌تورم، بيكاري، پول‌هاي كمك شده به كشورهاي ديگر و پول‌هايي كه سرسفره مردم آمد را براي مردم بيان كنند.(22/11)

1617- از شهريار تماس مي‌گيرم. با تشكر از سرمقالا‌ت دقيق شما.‌ امروز با افتخار و سربلندي در راهپيمايي شركت كردم، از بزرگان كشور خواستارم در مقابل وفاداري امت اجازه ندهند بيكاري،‌فقر و موادمخدر و برخي مفاسد بيش از اين به مردم ضربه بزند.(22/11)

1122- يك موقع زنگ زدم كه هم ساعتش 11:22 باشد و هم تاريخش 22/11، ضمن تبريك سي‌امين سالگرد پيروزي انقلا‌ب، آرزو مي‌كنم سال ديگر در مراسم 22 بهمن، آقاي خاتمي برايمان سخنراني كند. (22/11)

1146- با درود به آفتابيان عزيز، از رشت تماس مي‌گيرم. جاي خوشحالي است كه كانديداتوري آقاي خاتمي را شنيدم ولي خواستم برنامه‌هاي آينده ايشان را بدانم و تا مادامي كه در كشورمان گرسنه داريم آيا بعضي بذل و بخشش‌ها ادامه پيدا خواهد كرد يا خير؟ (22/11)

1140- از لاهيجان تماس مي‌گيرم. به اين آقايان فوق دكترا كه اصرار زيادي به حذف سوبسيدها دارند و قصد دارند قيمت‌هاي برق و گاز و سوخت‌هاي ديگر را 10 برابر و 20 برابر كنند مي‌خواهم بگويم اين سوبسيدها حق مردم است از پول اين ملت است، تمامي كشورها براي رفاه حال مردم و جلوگيري از تورم مجبور به پرداخت سوبسيدمي‌شوند اين از ملزومات كشورداري است، زماني در مجلس ششم وقتي 20 تومان قيمت بنزين را افزايش دادند بعضي اصولگرايان چه الم شنگه‌اي به پا كردند، الان همان‌ها بنزين را 400 تومان كردند و مصمم هستند كه به 700 تومان هم برسانند.(22/11)

1902- از مازندران تماس مي‌گيرم، آقاي سيد محمد خاتمي چه زيبا گفته‌اند مي‌آيم اما آمدنم جاي كسي را تنگ نمي‌كند و انصافاً اين سخنشان به دل مي‌نشيند. آقايان مدعي اصولگرايي! اگر مطمئن هستيد مردم شما را به خاطر عملكرد فراوانتان قبول دارند ديگر چه جاي تخريب و توهين است؟ مگر آقاي خاتمي جاي شما را تنگ كرده است و يا به شما دستور داده كه منحرف شويد؟ شما مي‌توانيد هر كسي را دوست داريد و هر چه قدر هم دلتان خواست معرفي كنيد آيا كسي جلوي شما را مي‌گيرد؟ رسانه اصلي صدا و سيما را در اختيار داريد كه تا به حال جز تعريف و مدح و ثنا، اظهارنظر ديگري در مورد دولت نهم نداشته است كمي به وجدان خود رجوع كنيد و به قول مهندس موسوي نگذاريد كارد به استخوان اقشار ضعيف جامعه برسد، خدا را خوش نمي‌آيد. (22/11)

1836- آقاي خوش چهره گفته ‌اند پيشرفت بدون عدالت مانند پرواز با يك بال است كه واقعاً درست گفته‌اند، دولتمردان دائم مي‌گويند پيشرفت داشتيم و ميليون‌ها نفر ماهواره اميد را در خدمت رفاه خود مي‌دانند، انصاف بدهيد كسي كه در خط فقر زندگي مي‌كند و فاقد كار و مسكن است چگونه مي‌تواند ماهواره اميد را در خدمت رفاه خود بداند؟ هيچ‌كس منكر پيشرفت نيست ولي اين پيشرفت مي‌بايست در خدمت رفاه تك تك مردم ايران باشد تا همه به آن مباهات كنند. اينكه آقاي موسوي گفته‌اند نبايد اجازه بدهيم كارد به استخوان اقشار ضعيف برسد در همين راستاست.(22/11)

1613- در همه كشورهاي جهان مخالفان حكومت ها معمولا‌ً فقط از افراد علا‌قه مند به مسائل سياسي هستند ولي در ايران به دليل اينكه بعضي دستگاه‌ها در حريم خصوصي و در شخصي‌ترين امور مردم دخالت مي‌كنند در نتيجه موجب ايجاد نارضايتي در ميان كساني مي‌شوند كه هيچ علاقه‌اي به امور سياسي ندارند.(22/11)

0959- حضور ميليوني همه اقشار ملت در راهپيمايي 22 بهمن نشان از بزرگ منشي ملت ايران داشت كه با مشرب‌هاي سياسي و فكري مختلف و تعلق خاطر به جناح‌هاي متفاوت، همگي در اين راهپيمايي حضور داشتند، اما سخنراني رياست محترم جمهوري نشان مي‌دهد كه باز هم مسئولين ما يك قدم عقب تر از مردم هستند و آقاي رئيس جمهور به جاي اينكه مواضع جمهوري اسلا‌مي را تبيين كند و به پيشرفت‌هايي كه در جمهوري اسلا‌مي اتفاق افتاده است بپردازد، گزارشي از عملكرد دولت نهم را بيان كردند و اين جاي تاسف است. (23/11)

0949- به نظر مي‌رسد ارائه فيش حقوقي بعضي از بازنشستگان نيروهاي مسلح از پرتاب موشك سخت‌تر است چون ما موشك اميد را چند روز پيش به هوا فرستاديم ولي امروز كه 21 بهمن‌ماه 87 است هنوز فيش‌هاي حقوقي دي‌ماه بعضي بازنشستگان به بانك‌ ها تحويل نشده و ما براي بعضي از كارهاي خود به فيش‌هاي حقوقي شديدا نيازمنديم. (21/11)

1703- از تهران تماس مي‌گيرم. چند بار پيام دادم، شما ظاهرا از پليس‌ها مي‌ترسيد كه نمي‌نويسيد. الان شب كه مي‌شود ما در خيابان‌ها پليس نمي‌بينيم تا اگر مشكلي پيش آمد بگوييم. (21/11)

آفتاب يزد: بهتر بود به منطقه موردنظر خودتان، اشاره مي‌كرديد.

1236- مي‌خواستم از مطالب جالب و مناسبي كه در صفحه 6 روزنامه چاپ مي‌كنيد كه بيشتر مربوط به روانشناسي است و مطالبي از قبيل راه‌هاي مقابله با استرس و راه‌هاي موفقيت را به مردم ياد مي‌دهد تشكر كنم چون امروزه اكثر ما در شرايطي زندگي مي‌كنيم كه با اغلب اين مشكلا‌ت دست به گريبان هستيم. (21/11)

1339- درود به شما آفتابيان اميد در دل نااميدان. بازنشسته ارتش هستم تبريك جهت حضور سيد بزرگوار آقاي خاتمي، توصيه‌اي براي تماس مردمي. لطفا يك شماره تلفن آزاد مثل 118 جهت اطلا‌عات و نارسايي‌ها در كل مملكت دردوره رياست جمهوري آقاي خاتمي در نظر گرفته شود. (21/11)

1257- از تهران تماس مي‌گيرم. در روزنامه ايران مورخ 21/11 وزير اقتصاد فرموده‌اند متوسط درآمد هر ايراني 10 هزار دلار است خواستم خدمت ايشان عرض كنم همان‌طور كه آقاي هاشمي فرمودند لطفاً اطلاعات غيردقيق به مردم نفرمائيد، بنده از سال 85 كه از عسلويه پايگاه 6، 7 و 8 پيمانكاري كردم تا به امروز هنوز كه هنوز است بيكارم درحالي كه جواني هستم كه فوق ليسانس دارم.(21/11)

1320- از اصفهان تماس مي‌گيرم. مردم شرافتمند و غيرتمند ايران براي پيشرفت و ترقي فرزندانشان كه آينده سازان كشور هستند حاضرند هر سختي و ناراحتي را تحمل كنند و با همه گرفتاري‌ها شهريه‌هاي كمرشكن و سنگين دانشگاه آزاد اسلامي را بپردازند؛ شهريه‌هايي كه مرتباً افزايش مي يابد. چرا در اين مورد مهم براي كاهش اين هزينه‌هاي سرسام آور ثبت نام و شهريه‌ها اقدامي نمي‌شود و مديريت اين دانشگاه‌ها چه تصميمي دارند؟ (21/11)

1341- در آفتاب روز دوشنبه مرقوم فرموده‌ايد براي اينكه شخصيت سالم داشته باشيد گذشته را فراموش كنيد، چه طور مي‌شود فراموش كرد در صورتي كه به بازنشستگان بعد از 79 پاداش 30 روزه داده‌اند و به قبلي‌ها كه هنوز هم عده‌اي از آنها زنده هستند نداده‌اند و آقاي احمدي‌نژاد هم قول سال 87 را داده بودند كه دارد آخر سال مي شود و خبري نيست، بعداً از ما انتظار شركت در انتخابات را هم داريد؟(21/11)

1347- بودجه‌اي كه آقاي احمدي نژاد به مجلس معرفي كرده براي تصويب، در آن بخشي كه متعلق به اشخاص حقيقي و حقوقي غيردولتي كه رديفي به آن اختصاص داده مي شود بنيادي هست به نام بنياد فرهنگي مولا‌نا كه آقاي حميد مولانا رئيس آن است كه ميليون‌ها تومان به اين بنياد بودجه تعلق گرفته، اگر مي‌شود در اين مورد توضيحي بفرمائيد.(21/11)

آفتاب يزد: لابد به اين پرسش هم جواب كليشه‌اي هميشگي داده خواهد شد كه در ضمن به نظر ما سوال مهم‌تر در زمينه پروفسور مولانا، بحث‌هايي است كه در مورد ايشان مطرح شد و هنوز هيچ‌كس به اين پرسش‌ها پاسخ نداده است كه چگونه يك فرد با تابعيت دوگانه مي‌تواند در عالي‌ترين سطوح سياسي يك كشور بنشيند؟

1022- به جناب حقوقداني كه به ايشان برخورده بود كه بنده به عنوان مهندس عمران جهت مطالبه وجه مبلغ سفته خودم از وكيل اجباري استقبال نكرده و مطابق نص صريح قانون خواسته بودم بدون وكيل مطالبه وجهم را انجام دهد و گفته بودند عرض مي‌كنم كه پروانه ساختماني نه، ولي پيمانكاراني در سطح كلا‌ن كشور هستند كه حتي سواد خواندن و نوشتن ندارند. مهم اين است كه دستگاه نظارت مسلط به علم خاص خودش باشد كه اين دستگاه نظارت در دادگستري رياست دادگاه هست كه همه آنها حقوقدان هستند، اميدوارم مطلب كاملا‌ مفهوم باشد. ضمناً چرا مبالغ زير 5 ميليون وكيل نمي‌خواهد و براي بيشتر از آن الزامي است؟ لطفاً اين آقا افق ديدشان را گسترش بدهند. (21/11)

0003- اين نورافكن‌هاي گردان كه تعدادي از آن را در برج ميلا‌د نصب كرده‌اند تا به آسمان نور بتاباند بسيار گران قيمت است و استفاده از آن فقط در اماكن بسيار ارزشمند آن هم با بهره وري بهينه قابل توجيه مي باشد، چون بايد در آسمان چيزي باشد كه بر آن بتابد مانند ابر تا اصلا‌ نور آن ديده شود، اين كشورهاي اروپايي و حتي حاشيه جنوبي خليج فارس كه از اين چراغ ها گذاشته اند هواي مرطوبي دارند كه تابش نور به ذرات بخار آب باعث درخشش و بازتاب آن مي شود اما با تقليد كوركورانه آن در هواي خشك تهران براي ديدن اشعه انوار آن بايد ايفاي اين نقش را به ذرات معلق آلوده كننده هوا سپرد. ‌(22/11)

1724- مي‌خواستم راجع به حق‌التدريسي‌ها صحبت كنم. آقاي خاتمي با نفت 37 دلار توانست 40 هزار نفر را استخدام كند، اما دولت آقاي احمدي‌نژاد با نفت 150 دلار چه كار كرد آيا اينكه 5 هزار نفر را استخدام كردند كار بزرگي انجام دادند؟ اين عدالت است؟ تكليف ما حق التدريسي‌ها چه موقع مشخص مي‌شود؟(21/11)

1744- از آستانه اشرفيه تماس مي‌گيرم. در مورد ضرب و شتم قرار گرفتن يك جوان در ميدان صادقيه به وسيله مامور سد معبر شهرداري دو پيام در روزنامه مورخ 20/11 چاپ گرديده است كه نشانه حساسيت جامعه به اينگونه مسائل مي‌باشد، هيچ فردي در هيچ سازمان يا نهادي نمي‌تواند مبادرت به ضرب و شتم مردم نمايد و اين امر به هيچ وجه وجاهت قانوني ندارد، به استناد قوانين موضوعه جامعه، فقط مي‌تواند بساط را جمعآوري نمايد. در اين مورد اين جوان مي‌تواند به مراجع صالحه دادگستري شكايت كند.(21/11)

1051- مبلغ 150 ميليون وام مشاركتي از بانك پارسيان گرفتم در 8 ماه مبلغ اين وام شده 185 ميليون تومان، من چه كار كنم؟ (21/11)

0657- يك كارمند بازنشسته قبل از سال 79 هستم. بعد از مدت‌ها يك مسافرت به چابهار داشتم، كاش نرفته بودم چون از اول بازار سنتي و زرگرانش تا آخر اقلا‌ً 50 ، 60 گدا و معلول ديديم كه پابرهنه بودند، اگر مسئولان مي خواهند ببينند اوضاع مردم از چه قرار است به عنوان ناشناس بدون محافظ به اين جور جاها بروند ببينند وضع مردم چطور است و آيا اينها واجب ترند يا بوليوي و غيره.(21/11)

1157- از رشت تماس مي گيرم. اگر يادتان باشد در انتخابات آمريكا باراك اوباما و هيلا‌ري كلينتون نامزد بودند و نزديك انتخابات كه شد هيلا‌ري به نفع اوباما كنار كشيد و بعد از انتخابات آقاي اوباما به عنوان رياست جمهوري، خانم كلينتون به عنوان دستيار اول وي در كابينه مشخص شد لذا از آقاي خاتمي هم خواهشمنديم همين كار را بكنند. يعني آقاي مير حسين موسوي به نفع ايشان كنار بكشند و به حول قوه الهي اگر خاتمي راي آورد - كه قطعاً راي مي آورد با توجه به وضع موجود جامعه - از ميرحسين موسوي به عنوان نامزد نخست كابينه استفاده كند.(21/11)

0837- در حالي‌كه اكثر خودروهاي داخلي از داشتن وسايل ايمن و ضروري مثل بوق دنده عقب، بوق سرعت 120 كيلومتر، چراغ اخطار در و كاپوت عقب و جلو، تايمر آب پاش و غيره محروم بوده و كيفيت بد بعضي از آنها هم مايه تاسف است ظاهراً با صرف ميلياردها تومان، ريخت و قيافه خودروها را تغيير مي‌دهند.(21/11)

1141- بچه‌اي دارم كه شنوايي نداشته و دو بار كاشت حلزون شده است. نزديك 65 ميليون براي كاشتش هزينه كرديم دريغ از يك تك تومان كمك از سوي ادارات، در حالي‌كه بعضي مسئولان دولتي مي‌گويند هيچ جاي دنيا مثل بهزيستي ايران رسيدگي نمي‌شود، نامه به رياست جمهوري، مجلس و بهزيستي نوشتيم دريغ از يك تك تومان. (21/11)

1019- از تهران تماس مي گيرم. ايام دهه فجر است مبارك باشد بر همه بچه هاي انقلاب و ايران. خواستم فقط بگويم آنهايي كه در زمان دولت قبل فيلم فقر و فحشا را ساختند و پخش كردند به اينها بگوييد الان امروز در ميدان ... ضلع غربي چه فيلم‌هايي شب ساعت 7 به خيابان مي‌ريزند دانه اي هزار تومان. به صورت مخفي گزارش تهيه كنيد. ببينيد چه عواملي باعث شده كه توزيع‌كنندگان اين فيلم‌ها كه شجاعت دارند اين كار را مي كنند.(21/11)

آفتاب يزد: پيام‌دهنده، آدرس محل موردنظر خود را اعلام كرده است.

1531- معمولا‌ً بنده در طول روز گذرم به 5، 6 مورد روزنامه فروش مي‌خورد كه دكه‌هاي روزنامه فروشي، روزنامه‌هايي كه با افكار جناب وزير ارشاد ناسازگار باشند را مي‌پوشانند، مخصوصاً در اين ايام كه به انتخابات هم نزديك هستيم اگر گشتي بزنيد، اين موضوع را خواهيد ديد مثلا‌ً آفتاب يزد، اعتماد ملي، اعتماد، يا مثلا‌ً درج خبر حضور خاتمي در انتخابات كاملا‌ً پوشيده و پنهان‌ مي‌شود. خواستم خدمتتان عرض كرده باشم. (21/11)

1444- بازنشسته دانشگاه علوم پزشكي‌ مازندران قبل از سال 79 هستم، جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور محترم با اينكه دولت جنابعالي دولت مهرورزي و عدالت‌گستر است استدعا داريم همان‌طور كه جنابعالي و آقاي مصري وزير محترم رفاه وعده داديد دستور فرماييد مطالبات ما بازنشستگان قبل از سال 79 را پيش از عيد پرداخت نمايند تا در اين نوروز نزد زن و بچه‌مان خوشحال و رو سفيد شويم.(21/11)

1209- از رشت تماس مي‌گيرم. كار را بايد به كاردانش سپرد، ‌جناب مهندس موسوي چه سخنراني گيرا و عامه پسند وبه دور از هر احساسي بيان فرمودند،‌بله كسي در بحراني‌ترين زمان توانسته كشور را اداره كند و حامي قشر مستضعف باشد،‌الان هم حرف‌هاي سازنده با تفكري عميق مي‌زند. تجربه والا نشان از عقل درست از ديدگاه سالم است. (22/11)

1328- در راهپيمايي 22 بهمن امسال كه مردم با شور و حرارتي به خيابان انقلاب آمده بودند متاسفانه يك ماشين نيسان كه تزئين هم شده بود و يك آقاي روحاني پشت آن ايستاده بود با يك بلندگويي سخنراني مي‌كرد، فقط و فقط بحثش تفرقه انگيز بود و مستقيما به اصلاح‌طلبان اهانت مي‌كرد، مخصوصا با اين عنوان كه آي‌تويي كه عمامه سرت است و اصلاح طلبي ... (22/11)

آفتاب يزد: ما يقين داريم بسياري از اين افراد، از طرفداران جدي اصلاح‌طلبان هستند و از وضع موجود خسته شده‌اند. آنها با اينگونه سخنراني‌ها مي‌خواهند تجربه سال‌هاي 76 و 80 را تكرار كنند. زيرا در آن زمان هرچه نسبت به خاتمي و ساير اصلاح طلبان هتاكي كردند، بر آراي اصلاح طلبان افزوده شد. آنها هم اكنون مايلند بر همان اساس تعداد آراي اصلاح طلبان را افزايش دهند.

1534- اگر يادتان باشد آقاي كروبي چندي قبل گفته بودند كه اگر اصلا‌ح‌طلبان به يك نفر اجماع كنند با آنها همراهي خواهند كرد، اما او بعد از اعلا‌م كانديداتوري خود مكرر اعلا‌م كرد كه به هيچ وجه كنار نخواهد رفت. اخيرا هم سخنگوي اعتماد ملي به عدم كناره‌گيري او تاكيد كرد و زماني اين حرف گفته شد كه آقاي خاتمي كانديداتوري خود را اعلا‌م كرده بود. به آقاي كروبي بگوييد با اين روش قطعا موفق نخواهد شد، ضمن اينكه ممكن است باعث شكست كل اصلا‌ح‌طلبان هم بشود. (22/11)

آفتاب يزد: ما سخنگوي آقاي كروبي نيستيم. قاعدتا حزب و روزنامه ايشان جواب‌هايي براي اين سخن شما دارند. اما در حدي كه ما به ياد ميآوريم آقاي كروبي يك بسته انتخاباتي پيشنهاد كرده بود كه شرط پذيرش اجماع، تحقق همه ابعاد آن بسته بود. البته در مورد تعدد كانديداها نگراني نداشته باشيد.

1614- در مرداد سال 78 كه آقاي هاشمي شاهرودي رياست قوه قضائيه را برعهده گرفتند گفتند كه من ويرانه‌اي را تحويل گرفته‌ام كه بازسازي آن 10 سال به طول مي‌انجامد، اكنون حدود 95 درصد از اين 10 سال گذشته است، مي‌خواستيم از آقاي شاهرودي تقاضا كنيم پاسخ بفرمايند كه در طول اين 5/9 سال چه كاري انجام داده و چقدر در بازسازي اين ويرانه به قول خودشان موفق بوده‌اند.(22/11)

1229- تو از هر در كه بازآيي بدين خوبي و زيبايي

دري باشد كه از رحمت به روي خلق بگشايي

اين شعر را تقديم مي‌كنم به آقاي خاتمي و تشكر مي‌كنم از پاسخ مثبتي كه به دعوت مردم دادند. (21/11)

0909- راستي چه خبر از آن دختر خانم 16،17 ساله‌اي كه گويا نبوغي داشته و در ظرفشويي خانه‌شان انرژي هسته‌اي توليد مي‌كرده است. حتي آقاي رئيس‌جمهور گفته بود ايشان را تحت محافظت قرار داده‌ايم و دستور داده شده كه امكاناتي در اختيار اين دختر خانم قرار بگيرد كه از نبوغش استفاده شود. در اين مورد ديگر اطلاع‌رساني نشد، لطفا در اين مورد اطلاعاتي به ما داده شود.(21/11)

0940- اخباري از جنايات به علت مصرف موادمخدر به خصوص كراك و شيشه منتشر مي‌شود كه نشان مي‌دهد معتاد براي به دست آوردن پول مواد، حتي به همسر، ‌پدر يا مادرش هم رحم نمي‌كند،‌نابودي اخلا‌ق اجتماعي، طلاق و آوارگي بچه‌ها هم پس از آن به وجود ميآيد. قبلا‌ چنين نبود، به نظر مي‌رسد مبارزه با قاچاق موادمخدر، خرده فروشي و پخش آن در اولويت نخست نمي‌باشد والا‌دستگاه‌هايي كه حتي در برابر لباس شهروندان خود را مسئول مي‌دانند چرا نمي‌توانند از پخش مواد مخدر كه به گفته بعضي مسئولا‌ن از خريد نان راحت تر است به نحو احسن جلوگيري نمايند؟ موادمخدر، خشك و تر را با هم مي‌سوزاند و به صورت شيوع بيماري سراسري مهلكي در جامعه ما درآمده است، تا دير نشده بايد به فكر چاره بود. (21/11)

1131- امروز دوشنبه در روزنامه آفتاب خواندم كه دكتر توكلي به وزارت نفت و وزير نفت ايراد گرفته كه چرا بدون اجازه و خلاف قانون از بودجه و پول بيت المال بنزين اضافه وارد كردند و گفتند مي‌خواهم به عنوان كسي كه به ايشان راي دادم بگويم اگر ايشان در مجلس فرياد نزنند و از حقوق ما دفاع نكنند قيامت جلوي ايشان را مي گيريم، بايد آنجا جواب بدهند، ايشان وكيل ما هستند تا از بيت المال نگهداري كنند بايد در مجلس فرياد بزنند نه اينكه در سايت الف اين چيزها را براي تعدادي معدود بيان كنند.(21/11)

1244- به عنوان يك ايراني 42 ساله اين حق را دارم براي يك‌بار هم كه شده نظر و درخواستي از هموطنانم داشته باشم. عزيزان هم ميهن، اصلا‌ح‌طلبان بياييد يك بار هم كه شده صحنه را به طور كل براي اين اصولگرايان و همفكرانشان خالي كنيد و خود را كنار بكشيد و با سكوتي 4 ساله اين اجازه را به اينها بدهيد يك بار هم كه شده شانس‌شان را همه جوره امتحان كنند،‌بگذاريد با تمام وجودشان هر چه مي‌خواهند بكنند بالا‌خره بالا‌تر از سياهي كه رنگي نيست بعد از 4 سال تمام مي شود بالا‌خره مي بينيم چه طور مي شود. (21/11)

1303- خواستم يك نمونه از كشوري را نام ببريد كه رئيس جمهورش بعد از 8 سال رياست جمهوري دوباره سركارآمده و ديگر اينكه من آقاي خاتمي را دوست دارم ولي ايشان آنچه را كه در توان داشت نشان داده، حالا‌ بگذارند آدم‌هاي تازه وارد و جوان سركار بيايند، يعني در مملكت ما كسي نيست؟ چرا فقط يكصد نفر در اين مملكت همه مسئوليت‌هاي مهم را به عهده دارند؟(21/11)

1242- لطف كنيد حداقل به مناسبت اين ايام هم كه شده مصاحبه‌اي با آيت الله منتظري داشته باشيد. بالاخره پس از اين همه سال از اين طريق بلكه بشود نظرات ايشان را شنيد، تو را به خدا نگوييد كه اجازه اين كارها را نداريد، بالا‌خره شما با افكار عمومي در تماس هستيد، لطف مي‌كنيد.(21/11)

1243- امروز مطلب روزنامه كيهان در خصوص ورود آقاي خاتمي به انتخابات را خواندم، ياد مسئله تكراري افتادم كه بعضي از اين آقايان مي‌گويند هر موقع دشمن از عملكردتان ناراضي شد بدانيد كاردرستي مي‌كنيد. به آقاي خاتمي تبريك مي گويم مطمئن باشيد دوباره راي ميآوريد و به آقاي موسوي هم مي‌گوييم منتظريم، شما به درد اين مملكت مي خوريد. ما يكي را مي خواهيم كه واقعاً مثل آقاي ميرحسين اگر نتوانست، حداقل استعفايش را بنويسد. از آقاي خاتمي مي خواهم كه مثل آقاي ميرحسين باشد ولي طبع سياسي اش مثل خودش باشد. (21/11)

1135- با تبريك ارسال ماهواره اميد به مدار زمين، به اميد آزادي تجهيزات دريافت از ماهواره براي ملت ايران در روي زمين.(21/11)

1043- از رشت تماس مي گيرم. در روزنامه امروز افزايش نرخ سود بانكي به خاطر افزايش تورم در سال 88، مي‌خواستم بگويم اينجا از 12 درصد صحبت مي كند، من بخشنامه خود بانك صادرات را ديدم، كشاورزي 16 درصد، صنعت 19 درصد، مضاربه 24 درصد، الان دارند اجرا مي‌كنند.(21/11)

آفتاب يزد: قبلا‌ گفته‌ايم كه در خبررساني، موظف به رعايت امانت و نقل قول بدون دخل و تصرف هستيم. اما در جايگاه تحليل، وظيفه خود را انجام مي‌دهيم همان طور كه حدود 2 ماه پيش در سر مقاله به موضوع افزايش بي‌سر و صداي نرخ سود بانكي علي‌رغم تبليغات پر سر و صداي دو سال اخير در خصوص كاهش نرخ سود بانكي اشاره كرديم.

1109- با توجه به اينكه دو حزب سازمان مجاهدين انقلاب اسلا‌مي و مشاركت روزنامه‌اي در اختيار ندارند خواهش مي كنم مصاحبه‌هاي بيشتري از اعضاي اين دو حزب انجام دهيد تا مردم اطلاعات بيشتري از اين دو حزب اصلاح‌طلب پيشرو داشته باشند، لا‌زم به ذكر است كه پيام قبلي اينجانب در رابطه با اينكه مصاحبه‌اي با مسئول حزب سازمان مجاهدين انقلا‌ب اسلا‌مي استان گلستان به عمل آورديد هم چاپ نشده است. ايشان از مداحان معروف استان‌هاي شمالي و حتي كشور هستند كه زحمات زيادي را در سال 76 براي تبليغات آقاي خاتمي كشيدند و بسيار در طول اين چند سال تحت فشار قرار گرفته بودند.(21/11)

0647- متاسفانه فيلم جديد آقاي بهرام بيضايي در جشنواره بيست و هفتم با بي‌مهري منتقدان روبرو شد چرا كه آقاي بيضايي در اين فيلم در حقيقت شرايط نامناسب فيلمسازي در ايران را به تصوير كشيده بودند. اين درحالي است كه بهتر بود منتقدان به‌جاي زير سوال بردن آقاي بيضايي و فيلم اخيرشان شرايطي را مورد نقد و بررسي قرار مي‌دادند كه باعث شده آقاي بيضايي به جاي توليد فيلمنامه‌هاي بزرگ و ارزشمندي مثل ، و به ساخت چنين فيلمي روي بياورد. متاسفانه شرايط حاكم بر سينماي ما و سياست‌هاي وزارت ارشاد به سمتي مي‌رود كه سينماگران بزرگي مثل بهرام بيضايي به سمت ساخت بي‌خاصيت‌ترين فيلم‌هاي خودشان بروند وگرنه ايشان فيلمنامه خوب و ارزشمند كم ندارد. شما از خودتان سوال كنيد كه چرا آقاي تقوايي در جشنواره حضور نداشتند؟ چرا فيلمنامه انسان كامل ايشان ساخته نشد. چرا ديگران مثل آقاي كيميايي موفق نشدند فيلم خود را در جشنواره بيست و هفتم بسازند؟ اين قدر او را معطل كردند كه فيلمش به جشنواره نرسيد. خيلي از سينماگران بزرگ ما تحت تاثير شرايطوادار مي‌شوند كه فيلم‌هاي بي‌خاصيت بسازند و از ساخت فيلمنامه‌هاي ارزشمندشان صرف‌نظر مي‌كنند. (22/11)

1938- از مازندران تماس مي‌گيرم، آقاي ناطق نوري با بيان اينكه از اين موضوع هم انتقاد كرده‌اند كه هر جناحي سركار بيايد به طور اتوبوسي جناح ديگر را از عرصه اجرايي كشور بيرون مي‌راند كه اين نوع رفتار محكوم است. مي‌خواستم به ايشان كه سال‌هاست در حكومت حضور دارند بگويم چه‌طور تا به حال چنين حرف‌هاي دلنشيني نگفته‌اند؟ آيا فكر نمي‌كنند خيلي دير شده باشد؟ ايشان مي‌بايست تا اوايل حضور دولت نهم چنين رفتاري را محكوم مي‌كردند. به نظر من در آستانه انتخابات، افراد جناح مقابل نبايد شعارهايي بدهند كه در واقع مربوط به اصلاح طلبان است.(22/11)

1146- از آستانه اشرفيه تماس مي‌گيرم. به مردم صبور و مهربان آبادان و خرمشهر از شمال كشور درود مي فرستم، اين برادران و خواهران ما در مقابل دشمنان بعثي ايستادگي حماسي نمودند و از نثار خون خود نيز بر خاك تپيده جنوب دريغ ننمودند، امروز بايد به اين مردم مظلوم رسيد و آنها را از نظر رفاهي در سطح خوبي نگه داشت. بعضاً مي شنويم كه آنها حتي گاز هم ندارند، من ايراني هستم مذهبم شيعه علوي است تا زماني كه يك هموطنم نياز به كمك مادي دارد كمك به هر كشور ديگري را محكوم مي كنم كه از قديم گفته اند چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است. (21/11)

1159- از قديم گفته اند:

خرج كه از كيسه مهمان بود

حاتم طايي شدن آسان بود

اين دو خبر را كنار هم بگذاريد1- اعطاي خط اعتباري10 ميليون دلاري به جيبوتي 2- درخواست بخشش بدهي نيكاراگوئه - كه به احتمال زياد انجام مي شود - به مبلغ 200 ميليون دلا‌ر، اين مبلغي كه مي‌گويند بخشش آن بايد در مجلس بررسي شود مي‌خواهم بدانم چه زماني اين مبالغ پرداخت شده است؟ با اجازه ملت بود يا با اجازه نمايندگان ملت؟(21/11)

1542- از تهران تماس مي‌گيرم. در يكي از روزنامه‌ها خواندم دولت 33 ميليارد تومان كمك به بازسازي افغانستان در بودجه گنجانده است. آقاي احمدي نژاد! لطف كنيد اين پول‌ها را اين‌‌‌‌طور خرج نكنيد فردا اگر برعليه ايران راي‌گيري شود همين‌ها راي موافق جهت محكوم كردن ايران مي‌دهند. ‌(21/11)

1616 -آقاي احمدي‌نژاد در سخنان اخيرشان يكي از شروط برقراري رابطه با آمريكا را عذرخواهي آمريكا از كودتاي 28 مرداد اعلام كرده‌اند، خدمتشان عرض كنم كه اولا‌ نقش انگليس در اين كودتا بيش از آمريكا بوده است، ثانيا آقاي احمدي‌نژاد كه مي‌گويد اوباما بايد بدين خاطر از ما عذرخواهي كند در آن موقع اوباما اصلا‌ به دنيا نيامده بود، ثالثا آيا كشوري در جهان نيست كه به اندازه كودتاي 28 مرداد به ايران ضربه زده باشد؟ آيا يادمان رفته كه تا همين چند سال پيش موشك‌ها و بمب‌هاي ساخت روسيه بر سر مردم بي‌گناه و غيرنظامي شهرها و روستاهايمان فرود ميآمد و ما اكنون با روسيه بهترين روابط را داشته و استراتژيك‌ترين منافع و مكان‌هاي خود را در اختيار آنها قرار داده‌ايم. (22/11)

1757- آقاي احمد توكلي در سايت الف گفته‌اند استفاده از 6/9 ميليارد دلار فاينانس و بيع متقابل، به وزارت نفت داده شده اما به دليل شرايط تحريم تاكنون امكان تامين حتي يك دلار از اين محل فراهم نشده است، مي‌خواستم به بعضي مسئولان كه مورد حمايت ايشان و جناح ايشان بود و هست، عرض كنم كه چرا ايشان مي‌گويند تحريم‌ها بر ما هيچ تاثيري نداشته است؟(22/11)

1620- شما كه اين قدر از كشورهاي سوسياليستي ايراد مي‌گيريد، در روزنامه‌تان نوشتيد كه صدها هزار نفر به مخالفت با هوگو چاوز پرداختند، آيا در بسياري از كشورهاي ظاهراً اسلامي مي‌شود اين كار را كرد؟ (22/11)

1700- سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان گفته‌اند سياست خارجي ايران كوهنوردي است، نه قدم زدن روي آسفالت. سوالم از محضر ايشان اين است كه اگر سياست خارجي كشورهاي ديگر هم كوهنوردي مي‌باشد كه خوب است كوهنوردها براي فتح قله با هم رقابت مي‌كنند و اين مسئله عجيبي نيست ولي اگر كشورهاي ديگر روي آسفالت قدم مي‌زنند و ما در سياست خارجي‌مان كوهنوردي مي‌كنيم حتما خودمان بي‌تدبيري كرده‌ايم، ضمنا مي‌خواستم سوال كنم آيا قله‌هايي كه ما فتح مي‌كنيم رابطه با چند كشور است كه به قول بعضي نمايندگان اصولگراي مجلس هفتم، فاقد تاثيرگذاري در عرصه‌هاي بين المللي هستند يا فتح قله به معناي تامين منافع ملي خودمان است؟ (22/11)

2348- اين همه اخبار تظاهرات و اعتصاب، سيل، طوفان و غيره در ساير كشورها به ويژه اروپا و امريكا كه تلويزيون پخش مي‌نمايد هيچ‌گاه خاتمه آن را اعلام نمي‌كند تا متوجه شويم كه مثلا‌ تظاهرات يا سيل در فلان كشور پايان يافته است. بنابراين وقتي يك فيلم خبري عادي از اين كشورها پخش مي‌شود، آدم تعجب مي‌كند كه چطور از طوفان و اعتصاب خبري نيست. (22/11)

1953- از يك طرف برخي نمايندگان مجلس ‌اعلام مي‌كنند كه در سال آينده با 30 ميليارد دلار كسري بودجه مواجه هستيم و از طرفي جناب آقاي فداحسين مالكي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه فرهنگي و هنري ايران در شهر جلالآباد افغانستان وعده يك باب مدرسه را به مردم ننگرهار متقبل مي‌شود.(23/11)

2208- در پاسخ به دوستاني كه دائما شكايت و گله مي‌كنند از اينكه دولت امارات و كاركنان هواپيمايي امارات و فرودگاه آن رفتار خوبي با مسافران ايراني ندارند و خودم هم همين را از نزديك ديده‌ام، در سفري كه به دبي داشتم مي‌خواهم عرض كنم تقصير خود ما ايرانيان است، نه تقصير سفير ايران در امارات و نه تقصير دولت ايران و نه تقصير هيچ كس ديگر نمي‌باشد بلكه تقصير خود ماست اين همه ايرانيان رفتند آنجا سرمايه‌گذاري كردند، اين همه سفرهاي پرتعداد ايرانيان به امارات و اين همه مخارجي كه آنجا هزينه مي‌كنند و به اقتصاد و صنعت توريسم امارات كمك مي‌شود، يك بار هم كه شده تصميم بگيرند و كشورهاي ديگر را جايگزين كنند، الان من يك دوستي دارم چندين بار به امارات سفر كرده و هر بار هم از اين رفتار اماراتي‌ها شكايت مي‌كند. (23/11)

0006- اگر آقاي خاتمي رئيس‌جمهور شوند خوب است دكتر احمدي‌نژاد را به معاونت يا مشاورت خود منصوب نمايد كه خدايي ناكرده مديريت كشور به انحراف نرود. (22/11)

آفتاب يزد: در دولت آقاي خاتمي يا هر رئيس جمهور ديگر، آقاي احمدي‌نژاد هم مسئوليتي خواهد داشت. همان طور كه ايشان در دولت آقاي رفسنجاني به عنوان استاندار خدمت مي‌كرد. اما جلوگيري از انحراف در عرصه مديريتي كشور، يك امر همگاني است كه با خواست مردم و جديت چشم‌هاي بينا و نمايندگان مردم در رسانه‌ها، مجلس و نهادهاي نظارتي قابل انجام است.

1454- با درود و سلام بر روح پرفتوح حضرت امام خميني، از زرين‌آباد دهلران تماس مي‌گيرم. زماني كه انقلا‌ب شروع شد بدنه وزارت آموزش و پرورش زودتر از ساير سازمان‌ها به انقلاب پيوستند و بعد هم نيروي هوايي كه پايه دولت شاهنشاهي را درهم شكست، ولي امروز متاسفانه پيشكسوتان آموزش و پرورش مورد بي‌توجهي واقع شده‌اند و بعضي افرادي كه بويي از انقلا‌ب نبرده‌اند خود را صاحب انقلاب مي‌دانند.(21/11)

1514- دارم اخبار ساعت 2 را نگاه مي‌كنم به بهانه 22 بهمن سفرهاي روساي جمهوري را در طول اين 30 سال نشان مي‌داد. يك‌بار آيت‌الله خامنه‌اي را نشان داد كه به پاكستان رفته بودند، يك‌بار هم آقاي خاتمي را نشان داد كه به لبنان رفته بود و بعد بيش از 8 مسافرت آقاي احمدي‌نژاد را به كشورهاي مختلف نشان داد، مطمئن باشيد اين چيزها به ضرر آقاي احمدي‌نژاد تمام خواهد شد، مردم مي‌دانند و مي فهمند. (21/11)

1449- آقاي ضرغامي! ما چند مرتبه به شما گفتيم كه نوار سخنراني تاريخي امام خميني كه در بهشت زهرا ايراد كردند را براي ما پخش كنيد. چرا پخش نكرديد و طفره مي‌رويد. اين درحالي است كه در همه كانال‌ها، مرتبا از دولت نهم تعريف و تمجيد مي‌كنيد.(21/11)

1426- از تكاب تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم خدمت جناب آقاي خاتمي عرض كنم اگر ايشان از اين مي‌ترسند كه به صحنه بيايند و راي نياورند و به قول معروف ضايع بشوند فكر اين را هم بكنند كه در صورت نيامدن ايشان، ميليون‌ها ايراني طرفدار سخت ايشان ضايع خواهند شد. (21/11)

1148- مي‌خواستم بنويسيد كه نمايندگان مجلس چرا تكليف اين حق التدريسي‌ها را مشخص نمي‌كنند؟ مگر ما حق زندگي كردن نداريم، هر روز يك چيزي مي‌گويند، مجلس هشتم هم مثل مجالس قبلي خيلي از خود ضعف نشان داد. (22/11)

0013- يك لا‌قبا هستم از جلفا. در زماني كه آقاي كرباسچي شهردار تهران بودند يكي از اقدامات ايشان اين بود كه يك‌سري از درآمدها به جاي اينكه به حساب خزانه واريز شود به حساب ديگري واريز شده بود كه كاملا‌ شفاف بوده و براي مديران، كارگران و كارمنداني كه مستحق گرفتن پاداش بودند از آن حساب پرداخت مي‌شد كه كاملا‌ عدد و رقم واريزي و رقم پاداش داده شده مشخص و ملموس بود، با اين حال چون به حساب خزانه يا حسابي كه تعيين شده بود مستقيما واريز نشده بود جرم محسوب شد. ‌حال اين يك ميليارد دلا‌ري كه به حساب خزانه نرفته كسي هم نمي‌داند به كدامين حساب رفته و ‌آقاي الهام نيز اذعان مي‌دارد كه پولي گم نشده و اين تهمت است خوب لطفا آقاي الهام محبت بفرمايند بگويند اين پول كجا سرمايه گذاري شده يا در كدام حساب بوده و شفاف سازي فرمايند. يك ميليارد دلار رقم و عددي نيست كه قابل چشم پوشي و اغماض باشد لطفا مسئولان جوابگو باشند.(21/11)

0942- چند سالي عده قابل توجهي از مردم با صندوق‌هاي راي قهر كردند نتيجه آن شد كه در عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي مي‌بينيم و نيز اين نتيجه كه بعضي با 6، 7 درصد آراي راي‌دهندگان به مجلس راه يافتند كه به نظر مي‌رسد بعضي از آنها براي خواسته‌هاي اكثريت خاموش جامعه، خود را مسئول نمي‌دانند.(21/11)

1055- از تهران تماس مي‌گيرم. ضمن تشكر از روزنامه خوبتان. من به عنوان جواني كه انقلاب را نديدم از مسئولان جديد در حال حاضر انقلاب آن پيام انقلاب را نگرفتم چون با عملكرد بعضي مسئولان، بسياري از مسائل مورد ادعا براي من ثابت نشده است.(21/11)

1005- جانبازي از كرج هستم، با درود به آفتابيان عزيزم. خواننده محترمي به شماره پيام 1324 در رابطه با بازي فوتبال استقلال دختران و پسران فرموده‌اند مگر اين خواننده غافلند كه بعضي افراد براي تداوم حاكميت جناح خودشان، حتي اگر به عزيزترين شخصيت مسلمانان توهين گردد - همان طوري كه ديديم - اظهارنظر كوچكي هم نخواهند نمود. (21/11)

1310- اقتصاد و وضعيت بانكي و تورم در كشور ما يك بيماري شديد است كه دولت و به طور كلي حاكميت، مسئول نسخه‌نويسي براي مداواي اين بيماري بزرگ مي‌باشند،‌اما بسياري از نسخه‌هايي كه تاكنون مديريت دولت پيچيده نه تنها بهبودي حاصل نكرده،‌بلكه روز به روز وضع بيمار را وخيم‌تر كرده چون اين نسخه‌نويس است كه خلاف و اشتباه عمل مي‌كند وگرنه بيمار هر آنچه دستور داده شده اجرا كرده و تقصيري متوجه او نيست لذا بهتر است نسخه نويس عوض شود و حالا‌ اگر از اين كار استعفا دهند كه آفرين بر آنها. (21/11)

1711- خواستم عرض كنم كه يادمان نرود آقاي رفسنجاني در زمان رياست جمهوري خودشان كارهاي بزرگي كردند من جمله راه‌اندازي مترو ، دانشگاه آزاد، شركت ماهان، كيش وخيلي از راهها و جاده‌ها و كارهاي مهم‌تري كه همه در استانداردهاي بالايي بود، چون هم خودشان هم خانواده‌ ايشان بسيار خوش‌فكر هستند و اگر عده‌اي از مردم، انتخابات را تحريم نمي‌كردند حتما اين 4 سال قبل هم ايشان بودند و مطمئنا كارهاي بيشتري مي‌كردند،‌خصوصا با تجربه خيلي بيشتر كه ما قبلا‌ هزينه بي تجربگي‌ها را داده‌بوديم،‌حالا‌در مورد آقاي خاتمي هم مي‌خواهم همين را عرض كنم، اگر آقاي خاتمي بيايند، با تجربه‌هاي خيلي بيشتري ميآيند و هزينه قبلي را هم براي بي‌تجربگي داديم و مردم خدا كند همه بيايند و راي بدهند.(21/11)

1001- آقاي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي فرموده‌اند ايران از مراحل سخت عبور كرده است، يادم ميآيد زماني كه آقاي رفسنجاني رئيس‌جمهور بود در يكي از خطبه‌هاي نماز جمعه گفت ما از سربالايي رد شديم و به قله رسيديم، (نزديك به مضمون) فاصله حرف آقاي رفسنجاني با آقاي لاريجاني 12،13 سال مي‌باشد.(21/11)

1148- يكي از فرماندهان نظامي در مصاحبه‌اي كه در شبكه خبر با تلويزيون داشتند از دوره اصلاحات به عنوان دوره‌اي كه مشكل‌دار بود ياد كردند، ايشان نظر خودشان را از منطق خودشان گفتند ولي من هم به عنوان يك شهروند مي‌خواستم بگويم دوره اصلاحات دوره‌اي بود كه ما نسبت به حالا زندگي خيلي راحت‌تري داشتيم‌، وضعيت درآمدمان بهتر بود، تورم‌مان كمتر بود واين قدر در مضيقه نبوديم. اين نظر من بود به عنوان يك شهروند. (21/11)

0826- از تهران تماس مي‌گيرم. اگر خاطرتان باشد قبلا‌ بعضي آقايان مي‌فرمودند كه چكمه از مصاديق است (برجسته‌سازي) الان ظاهرا به خاطر نزديك بودن انتخابات خيلي از مسائل حل و فصل شده است.(21/11)

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن