تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور فرهنگي كميته امداد:‌كميته امداد امام خميني(ره) ميليون‌ها نفر را از فقر نجات داده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور فرهنگي كميته امداد:‌كميته امداد امام خميني(ره) ميليون‌ها نفر را از فقر نجات داده است
خبرگزاري فارس: معاون امور فرهنگي كميته امداد امام خميني (ره) گفت: يكي از اهداف كميته امداد در سطح كشور، رفع محروميت و فقرزدايي در جامعه است و تاكنون توانسته ميليون‌ها نفر را از فقر نجات دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حميدرضا ترقي ظهر امروز در همايش تجليل از دانشجويان نخبه و برتر در جمع دانشجويان برتر و فارغ‌التحصيلان كميته امداد امام خميني(ره)كردستان اظهار داشت: تاكنون هزينه‌هاي زيادي براي به ثمر رساندن انقلاب اسلامي صرف شده و امروز شاهد دستاوردهاي گران‌سنگ اين انقلاب در سطح كشور هستيم كه تاثير آن در ايران و منطقه خاورميانه به چشم مي‌خورد.
وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي، انقلابي الهي و متكي به الطاف خداوند است، افزود: اين انقلاب با همت و عزم راسخ ملت ايران به بار نشست كه طي 30 سال گذشته دست حمايت و پشتيباني خود را از ملت ايران برنداشته است.
وي اظهار داشت: اميد تمام مستضعفان جهان به امت مسلمان ايران است و تلاش و جديت ملت ايران در الگوي نظام اسلامي مبتني بر دين قرار دارد.
معاون امور فرهنگي كميته امداد امام خميني كشور در ادامه تصريح كرد: جوانان كشورمان به عنوان آينده سازان جامعه هستند كه بايد براي رسيدن به قله‌هاي پيشرفت و توسعه كشور اعتماد به نفس در روح و جسم جوانان و ذهن و تفكر آنان جاري شود.
ترقي در ادامه در بخش ديگري از سخنانش به چشم انداز 20 ساله آينده كشور اشاره كرد و اظهار داشت: مديران و مسئولان در سطح كشور بايد براي تحقق سند چشم انداز 20 ساله كشور در راستاي حركت سياسي و مديريت حركت كنند.
وي اضافه كرد: امروز نظام جمهوري اسلامي تاثيرگذارترين نظام در معادلات بين‌المللي كه در حال تبديل شدن به يك ابر قدرت سياسي است و تا چند سال آينده به ابرقدرت فرهنگي و اقتصادي تبديل مي‌شود.
معاون امور فرهنگي كميته امداد امام خميني (ره) در ادامه بر تلاش و همت جوانان براي رسيدن به پله‌هاي رشد و تعالي كشور تاكيد كرد و ادامه داد: جوانان با شناخت شيوه‌ توطئه‌هاي دشمنان و بيداري در برابر آنان سعي در خنثي كردن آن‌ها داشته باشند.
ترقي گفت: امروز به بركت نظام اسلامي يكي از بزرگ‌ترين دستاوردها كه حاصل شده، ايستادگي در برابر زياده خواهي دشمنان كه جهان را به حيرت و تعجب برانگيخته است.
ترقي افزود: تاكنون در سطح كشور بيش از 850 هزار دانش‌آموز زيرپوشش كميته امداد امام خميني(ره) در رشته فني وارد بازار كار شده‌اند.
وي گفت: تاكنون بيش از 78 هزار دانشجو زيرپوشش كميته امداد در سطح كشور در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا زمينه اشتغال آنان فراهم شده است.
در پايان اين مراسم 20 دانشجوي برتر و نخبه كميته امداد امام خميني(ره)، با حضور استاندار و مسئولان فرهنگي استان با دادن جوايزي تجليل شدند.
انتهاي پيام/م20

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن