تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار استان خوزستان سموم علف كش بين كشاورزان خوزستاني توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار استان خوزستان سموم علف كش بين كشاورزان خوزستاني توزيع شد
اهواز-ايسكانيوز: در راستاي پيشگيري و مبارزه با علف هاي هرز مزارع گندم و كلزا ، سموم علف كش در بين كشاورزان استان خوزستان توزيع شد.
به گزارش روز شنبه گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، مدير حفظ نباتات سازمان جهاد كشاورزي استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت : در گذشته تامين سموم كشاورزي تنها از طريق مجموعه هاي دولتي انجام مي شد اما در سال جاري براي تهيه سموم علاوه بر شركت خدمات حمايتي كشاورزي ،بخش خصوصي با فعال نمودن هشت نمايندگي در شهرستان هاي اهواز،دزفول و انديمشك اقدامات قابل توجهي در جهت ايجاد رقابت سالم ،افزايش كيفيت سموم و تامين به موقع سموم براي كشاورزان انجام داده است.

**كارگاه آموزشي بيماريهاي واگيردار در استان خوزستان برگزار شد
در راستاي پيشگيري آگاهانه از بيماريهاي واگيردار ، كارگاه آموزشي « بيماريهاي واگيردار در محيط كار و بيماريهاي ناشي از كار استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش "ايسكانيوز" و به نقل از روابط عمومي سازمان كار و امور اجتماعي خوزستان : اين كارگاه آموزشي با حضور بيش از 50 نفر از بهداشت ياران كار و مديران منابع نيروي انساني واحدهاي كارگري استان و با هدف آموزش بهداشت ياران كار و مديران منابع نيروي انساني واحدهاي كارگري جهت اجرا در واحدهاي كارگري و آشنايي كارگران با بيماري ها و پيشگيري آگاهانه در سازمان كار و امور اجتماعي خوزستان برگزار شد.

**برنامه هاي هفته وقف در استان خوزستان اعلام شد
اداره اوقاف و امور خيريه استان خوزستان ، برنامه هاي هفته وقف را در استان خوزستان اعلام كرد.
به گزارش "ايسكانيوز"و به نقل از روابط عمومي اداره اوقاف و امور خيريه استان خوزستان : برگزاري برنامه محفل انس با قرآن ، دعاي كميل و ندبه در تمام شهرستان ها ، سخنراني پيش از خطبه هاي نماز توسط مدير كل اوقاف استان ،برپايي نمايشگاه ميراث جاويدان ،تجليل از كارمندان نمونه و پيشكسوتان ،همايش تقدير از قاريان ،حافظان و مفسران ،همايش تجليل از خيرين و واقفين و هيئت امنا و بانوان خير انديش ،برگزاري مراسم عزاداري در اماكن متبركه و غباررويي بقاع متبركه استان از برنامه هاي هفته وقف در استان خوزستان است.

**برگزاري دوره آموزشي مديران امور اراضي سراسر كشور در اهواز
چهارمين دوره آموزشي مسائل حقوقي اراضي كشاورزي ويژه مديران امور اراضي سازمان هاي جهاد كشاورزي سرا سركشوردر اهواز برگزار شد.
به گزارش "ايسكانيوز"و به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي خوزستان : اين دوره با هدف آشنايي شركت كنندگان با مباحث و مسائل حقوقي مرتبط با اراضي كشاورزي در روستاهاي كشور و با حضور آيت ا...شفيعي نماينده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و جمعي از مديران امور اراضي سراسر كشور در شهرستان اهواز از 30 بهمن ماه آغاز و به مدت دو روز در شهرستان اهواز برگزارشد.
حسيني فر

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 598]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن