تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطار باشگاهى در غياب اكثر قدرت هاى مطرح


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: قطار باشگاهى در غياب اكثر قدرت هاى مطرح
با انجام يك ديدار بسيار حساس فوتبال باشگاهى آلمان عصر امروز در هفته بيست ويكم به كار خود پايان مى دهد. اگر موافق باشيد ابتدا از همين مسابقه شروع كنيم و در ادامه به بازى هاى ۳ ليگ ديگر اروپا بپردازيم.
پرواز در باى آره نا
لوركوزن تيم ۵ جدول كه با صدر تنها ۴ امتياز فاصله دارد هفته قبل با برترى خيره كننده مقابل هافنهايم مسبب اصلى صدرنشينى هرتابرلين و پايين آمدن شگفتى ساز بزرگ فصل لقب گرفت. حالا اين تيم نقشه هاى ديگرى در سر دارد و آن رسيدن به بالاى جدول است و به همين منظور سعى دارد هامبورگ را در خانه يعنى باى آره نا و در حضور هواداران پرشمار خود مغلوب كرده و حداقل بالاتر از مردان يول در جدول قرار گيرد. هامبورگ هفته قبل را با برترى مقابل بيله فلد و همچنين پيروزى شيرين در جام يوفا سپرى كرده و قطعاً براى لوركوزن هم حريف قابل احترامى است اما ميزبان به فكر پرواز در اين مسابقه خانگى است كه نشان از حساسيت بالاى مسابقه امروز دارد.
بازى بزرگ در آنفيلد
در ليگ برتر جزيره ۳ مسابقه به انجام مى رسد. ابتدا فولهام با روى هاجسون به مصاف وست بروم ته جدولى مى رود كه اين روزها به هيچ حريفى نه نمى گويد! نيوكاسل در سنت جيمز پارك به مصاف اورتون مى رود و جوكينير پس از انجام عمل جراحى قلب هنوز اجازه فعاليت نيافته و مويس بايد خود را آماده تقابل با انديشه هاى دستياران او كند. ليورپول تيم دوم جدول براى حفظ فاصله با صدر و فاصله گرفتن از آستون ويلا و چلسى در تقابل با منچسترسيتى و مارك هيوز كار سختى ندارد و شايد در بازى بزرگ ورزشگاه آنفيلد مهر اخراج سرمربى جوان سيتى را پاى برگه قراردادش بزنند كه هرچه تلاش مى كند قادر به كنترل كردن اوضاع نيست و اين تيم با نوسان فراوان نتيجه مى گيرد.
شاگردان كاماچو و حفظ پيروزى
در لاليگا اسپانيا اكثر نام هاى بزرگ شب گذشته بازى هاى اين هفته را به انجام رسانيده و امروز بايد شاهد برگزارى تنها ۶ مسابقه باشيم. اوساسونا در ادامه موفقيت ها اخير در خانه ميزبان نومانسيا است. شاگردان كاماچو به حفظ شرايط موجود و تداوم پيروزى ها مى انديشند و شايد بيش از هر مسأله اى نگران بازگشت به قعر جدول باشند چرا كه با ۲۰ امتياز فعلى تنها ۳ امتياز از ۳ تيم انتهاى جدول پيش افتاده اند و پيش از بازى امروز فقط به دنبال برد هستند و شايد حتى يك پله هم در جدول صعود كنند چرا كه ركرتيوو يك مسابقه سخت مقابل آلمريا دارد كه حتى با اخراج اوچه و برانوا شكست ۲ بر صفر را با پيروزى ۳ بر ۲ عوض كرد و با ۲۵ امتياز در رتبه ۱۳ جدول جاى گرفت. ركرتيوو با مساوى هفته قبل مقابل بيلبائو ۲۲ امتيازى و در رتبه ۱۶ جاى گرفت كه در صورت پيروزى مقابل ميهمان امروز هم امتياز با شاگردان سانچز مى شوند. گتافه تيم ۱۲ جدول پس از تساوى در دربى كوچك پايتخت مقابل آتلتيكو ميزبان بيلبائو تيم ۹ جدول است كه تنها ۲ امتياز با اين تيم فاصله دارد و برترى گتافه مى تواند آنها را از رقيب امروز در جدول بالاتر قرار دهد. وايادوليد تيم ۱۰ جدول كه هفته قبل مقابل آلمريا ناباورانه شكست خورد مقابل مالاگا مى ايستد كه موفق شد والنسيا را در مستايا متوقف كند. مالاگا تيم ۷ جدول است و چشم به سهميه اى در جام يوفا دوخته و به راحتى مغلوب حريفانش نمى شود به همين دليل كار براى وايادوليد در بازى امروز سخت به نظر مى رسد. مايوركا از جمع ته جدولى ها مقابل ريسينگ سانتاندر مى ايستد.مايوركا هفته گذشته با تك گل آدوريس پيروزى شيرينى مقابل نومانسيا در خانه حريف داشت و ريسينگ درخانه خودى ويارئال را متوقف كرد و حالا ۲ تيم در حالى كه ۱۰ امتياز با هم فاصله دارند روبروى هم قرار مى گيرند كه بايد ديد نهايتاً كداميك با برد ميدان را ترك مى كنند. لاكرونيا پس از تساوى هفته قبل مقابل اوساسونا امشب رودرروى والنسيا قرار مى گيرد. دپور در جدول رقابتى نزديك با ۵ تيم دارد و براى قرار گرفتن در موقعيتى مناسب كه سهميه اى اروپايى برايش همراه داشته باشد سعى مى كند از پس رقباى ريز و درشت به خصوص در خانه برآيد اما والنسيا هم به راحتى امتياز نمى دهد و براى عقب نماندن از كورس رقابت با سويا نياز به پيروزى دارد كه اين مسأله مى تواند براى تيم ميزبان دردسرساز باشد.
كالچو و رقابت در همه سطوح
در كالچو از سرى بازى هاى هفته ۲۵ مسابقات امروز همگى رأس ساعت ۱۴ به وقت محلى برگزارمى شود و با توجه به نوع امتيازات تيم ها رقابتى نزديك در جاى جاى جدول را شاهد هستيم كه در نوع خودش جالب است.ميلان در سن سيرو جهت جبران شكست ناعادلانه و پرحرف و حديث مقابل اينتر روبروى كاليارى مى ايستد. تيم ۷ جدول كه با ۳۷ امتياز حتى مدعى صعود به رده هاى بالاتر است، اين تيم هفته قبل ۲ بر صفر لچه را برده و در ادامه موفقيت هايش سعى دارد تيم پرستاره روسونرى را ناكام بگذارد ميلان كه چهارشنبه شب در خانه وردربرمن با تساوى يك بر يك گام بلندى جهت صعود به مرحله يك شانزدهم پايانى يوفا برداشته احتمالاً در بازى امشب شاهد بازگشت كاكا به ميدان است كه مى تواند نقطه اتكا تيمش باشد. فيورنتينا تيم چهارمى جدول در خانه پذيراى كيه وو تيم نوزدهم جدول است. فلورانسى ها هفته قبل در يك ديدار پرگل مقابل جنوا ۳ بر ۳ مساوى شدند و كيه وو هم مقابل كاتانيا نتيجه اى بهتر از تساوى يك بر يك ثبت نكرد و ويولائى ها براى حفظ جايگاه فعلى نياز مبرم به پيروزى دارند و در اين بين به قدرت خط حمله خود اتكا مى كنند.ناپل در حضور هوادارانش پس از تساوى هفته قبل و قرار گرفتن در سكوى دهمى به استقبال جنوا مى رود تا با كسب ۳ امتياز اين مسابقه شانس صعود ۴ پله اى براى خود رقم بزند اين تيم با چند نتيجه ضعيف در هفته هاى اخير ۵ پله نزول داشته و بايد مراقب ادامه بازى ها باشد تا بيش از اين در جدول پايين نيايد!تورينو در شهر خودش ميزبان اودينزه است جدال ۲ تيم از منطقه شمالى در حالى رقم مى خورد كه ميزبان در منطقه خطر يعنى رتبه هجدهم قرار دارد و با كسب ۲۰ امتياز فقط به برد مى انديشد حال آنكه اودينزه با ۳۱ امتياز فعلى در رتبه ۱۲ جدول و حاشيه امنيت دارد. هر ۲ تيم بازى قبلى را با از دست دادن ۲ امتياز و كسب مساوى به پايان برده اند. كاتانيا و رجينا از منطقه جنوب مقابل هم مى ايستند. كاتانيا در رتبه ۱۴ با ۲۷ امتياز و رجينا در انتهاى جدول با ۱۷ امتياز در شرايطى كاملاً متفاوت با هم ديدار مى كنند و تيم برنده در هر حالتى با صعود در جدول رده بندى روبرو مى شود.اين ۲ تيم هم در هفته گذشته كه به هفته مساوى ها ملقب شده بود با تقسيم امتيازات به كار خود پايان داده بودند تا امروز براى كسب ۳ امتياز عطش بيشترى داشته باشند. لچه ديگر ميزبان امروز است كه از لاتزيو پذيرايى مى كند. اين تيم ۲۲ امتياز براى صعود در جدول نياز به هر ۳ امتياز ميدان امروز دارد و لاتزيو با ۳۲ امتياز و نشستن بر جايگاه ۱۱ اگر هم ببرد در همين مكان مى ماند و فقط حسن قضيه در اين است كه ساير رقبا جايگاه بيانكوچلستى ها را اشغال نخواهند كرد. در ديگر مسابقه اين هفته كه در حقيقت آخرين بازى است سامپدوريا در شهر جنوا از آتالانتا پذيرايى مى كند كه اين روزها با پيروزى مقابل بزرگان خود را تا پله ۸ جدول بالا كشيده و رؤياى شيرينى نظير حضور در رتبه ۴ جدول دارد و كسب ۳۶ امتياز تا به امروز نشان مى دهد مردان دل نرى با كمى تلاش بيشتر مى توانند معادلات را بر هم بزنند. سامپا در رتبه ۱۵ قرار گرفته و با ۲۷ امتياز فعلاً حاشيه امنيت دارد اما دير بجنبد در دام ته جدولى ها اسير مى شود چرا كه فشردگى امتيازات بسيار بالاست.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن