تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

21 دي ماه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 21 دي ماه
خبرگزاري فارس: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ساوه از برگزاري هفتمين همايش شعر عاشورايي در آستانه فرارسيدن اربعين حسيني در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك به نقل از روابط ‌عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي، علي شعباني اظهار كرد: به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش براي هفتمين سال متوالي همايش شعر عاشورايي با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، شوراي اسلامي شهر و حوزه فرهنگي شهرداري شهرستان ساوه برگزار مي‌شود.
وي تصريح كرد: در اين همايش شعراي شهرستان ساوه، استان مركزي و تعدادي از شعراي مطرح شعر آييني كشور همچون سيدحميدرضا برقعي از قم، هادي جانفزا ازكرج، محمود حبيبي از تهران و مهدي رحيمي از دليجان به قرائت تازه‌ترين سروده‌هاي خود خواهند پرداخت.
شعباني خاطرنشان كرد: هفتمين همايش شعر عاشورايي 21 دي ماه سال جاري در محل سالن سلمان ساوجي برگزار مي‌شود.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ساوه اضافه كرد: در اين همايش از تعدادي از شعراي پيشكسوت و پير غلامان حضرت سيد الشهدا(ع) تقدير به عمل مي‌آيد.
روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي همچنين از برگزاري مراسم اختتاميه نخستين جشنواره عكس بسيج استان مركزي در ساوه خبر داد.
بر اساس اين گزارش در اين مراسم كه با حضور مسئول سازمان بسيج هنرمندان استان مركزي، معاون سياسي فرمانداري و جمعي از مسئولان و هنرمندان شهرستان ساوه برگزار شد، از 10 هنرمند برگزيده با اهدا لوح و هداياي نقدي تقدير شد.
نفرات برگزيده نخستين جشنواره عكس بسيج استان مركزي علاوه بر دريافت جوايز نقدي به مرحله كشوري جشنواره كه بهمن سال جاري در بوشهر برگزار مي‌شود، راه يافتند.
همچنين نمايشگاه آثار منتخب نخستين جشنواره عكس بسيج استان مركزي نيز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان بسيج هنرمندان استان مركزي و كانون بسيج هنرمندان شهرستان ساوه با موضوعات انسان و پايداري، انسان و سازندگي و آيين و سنن در حاشيه مراسم اختتاميه در فرهنگسراي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ساوه داير شد.
309 اثر از 46 هنرمند عكاس به دبيرخانه نخستين جشنواره عكس بسيج استان مركزي ارسال شد كه پنج اثر برگزيده و 30 اثر به نمايشگاه راه يافته بودند.
انتهاي پيام/ج30

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن