تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816315874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي روزهاي 24 تا 26 بهمن ماه برگزار مي‌شود؛ دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: طي روزهاي 24 تا 26 بهمن ماه برگزار مي‌شود؛ دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه در تهران
رئيس كنفرانس بازاريابي تخصصي بيمه از برگزاري دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه در تهران طي روزهاي 24 تا 26 بهمن ماه خبرداد.
ايلنا: رئيس كنفرانس بازاريابي تخصصي بيمه از برگزاري دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه در تهران طي روزهاي ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه خبرداد

به گزارش خبرنگار ايلنا، هادي دهگاهي در نشست خبري دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه از وجود رفتارهاي غير حرفه‌اي، بازاريابي غير اخلاقي و البته رقابت‌هاي درون سازماني و عملكرد نامناسب شبكه فروش در صنعت بيمه انتقاد كرد.

وي با اشاره به اينكه سرعت خصوصي سازي در صنعت بيمه با توجه به امكانات موجود روند مطلوبي را تجربه نمي‌كند، اظهار داشت: وجود رفتارهاي غير حرفه‌اي، بازاريابي غير اخلاقي و البته رقابت‌هاي درون سازماني و عملكرد نامناسب شبكه فروش در كنار خصوصي سازي مشكلات زيادي را براي صنعت بيمه كشور به وجود آورده است.

وي افزود: در اين ميان نبايد از عدم اشراف كار‌شناسان تازه وارد صنعت بيمه به اصول حرفه‌اي بيمه‌گري و مبناي علمي نداشتن نرخ‌هاي بيمه‌نامه‌هاي مختلف در اصول ارزيابي ريسك غافل شد.

دبير اجرايي و رئيس كنفرانس بازاريابي تخصصي بيمه ضمن بيان اين مطلب كه در حال حاضر صنعت بيمه ضرورت تدوين برنامه راهبردي آموزشي را بيش از هر زمان ديگر احساس مي‌كند، گفت: متوليان كنفرانس مذكور در نظر دارند با تكيه بر ديدگاه بازاريابي اجتماعي نقشي اساسي را در ارتقاء دانش و توسعه مهارت‌هاي فروش و بازاريابي صنعت بيمه كشور ايفاء نمايند.

وي در خصوص مزاياي اين كنفرانس افزود: از نكات مورد توجه در كنفرانس مذكور تفكيك بخش مديران از بخش شبكه فروش است به صورتي كه محورهاي علمي و سخنرانان هر بخش از بخش ديگر مجزا خواهد بود.

به گفته دبير اجرايي كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه، با توجه به حضور كار‌شناسان تراز اول جهاني متخصص در حوزه فروش بيمه‌هاي عمر كه از كشور‌هاي هلند، آمريكا، استراليا، لتوني، اتريش و ايتاليا به نظر مي‌رسد اين كنفرانس فرصت مناسبي براي تبادل دانش و كسب تجربه بين المللي براي جامعه بيمه‌اي كشور باشد.

دبير علمي كنفرانس: لازمه توسعه صنعت بيمه به ويژه در حوزه بيمه‌نامه‌هاي عمر همكاري اين گروه با يكديگر است.

در بخش ديگري از اين نشست خبري محمد عباس زادگان رئيس شوراي علمي و دبير علمي كنفرانس با اشاره به اينكه در كنفرانس مذكور دو گروه مديران و شبكه فروش صنعت بيمه كشور حضور دارند، گفت: لازمه توسعه صنعت بيمه به ويژه در حوزه بيمه‌نامه‌هاي عمر همكاري اين گروه با يكديگر است.

وي در رابطه با اهداف اين كنفرانس افزود: توسعه بيمه‌هاي عمر و زندگي در سطح كشور و نهادينه كردن آن در سبد خانوار‌ها، آماده سازي صنعت بيمه و تجهيز شبكه فروش براي ورود رقباي خارجي، كسب دانش و تجارب فروش بيمه‌هاي عمر از خارج كشور و انتقال به داخل و طراحي و فروش الگوهاي جديد و متنوع بيمه‌هاي عمر از جمله اهداف برگزاري اين كنفرانس به شمار مي‌آيند.

به گفته وي نكته بارز اين كنفرانس حضور استاد مهدي فخارزاده است چراكه وي به عنوان يك ايراني از جمله ۳ فرد اول صنعت بيمه دنيا محسوب شده و امروزه در سن ۹۰ سالگي تجربيات ارزنده‌اي را وارد كشور خواهد كرد.

رئيس پژوهشكده بيمه: يكي از مهم‌ترين كاركردهاي صنعت بيمه ايجاد امنيت و آرامش و ديگري افزايش سرمايه گذاري و ايجاد رونق اقتصادي است.

در ادامه اين نشست رئيس پژوهشكده بيمه با اعلام كاركردهاي صنعت بيمه از جمله توزيع عادلانه ريسك و اشتغالزايي گفت: ارائه محصولات و خدمات جديد بيمه‌اي مبتني بر تعيين نرخ عادلانه و شناخت ريسك در كنار بازاريابي از فرآيندهايي است كه منجر به گسترش صنعت بيمه مي‌شود.

غدير مهدوي گفت: يكي از مهم‌ترين كاركردهاي صنعت بيمه ايجاد امنيت و آرامش و ديگري افزايش سرمايه گذاري و ايجاد رونق اقتصادي است.

رئيس پژوهشكده بيمه افزود: توزيع عادلانه ريسك و اشتغالزايي نيز از ديگر كاركردهايي است كه در صنعت بيمه محقق مي‌شود اما حال كه موضوع الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت مطرح است بايد نقش موثر و جدي براي صنعت بيمه در نظر گرفته شود.

وي رشد صنعت بيمه را باعث ايجاد پيشرفت در كشور دانست و اظهارداشت: ارائه محصولات و خدمات جديد بيمه‌اي مبتني بر تعيين نرخ عادلانه و شناخت ريسك در كنار بازاريابي از فرآيندهايي است كه منجر به گسترش صنعت بيمه مي‌شود.

وي بازاريابي در صنعت بيمه را از ايجاد شرايط بازاريابي در بانك و بورس سخت‌تر دانست و گفت: در قالب كنفرانسي كه بزودي برگزار خواهيم كرد موضوع مربوط به بيمه‌هاي عمر كه بايد به صورت چهره به چهره انجام شود را دنبال مي‌كنيم.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن