تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814779709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي:
خبرگزاري فارس: جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي بر ضرورت فراگيري اصول ده‌گانه پيشگيري از مواد مخدر توسط مشاوران محلات و خانواده‌ها تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، محمدرضا يزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در نشست با مشاوران محلات سطح اين شهر اظهار داشت:‌ كسب آموزش‌هاي پيشگيري از اعتياد توسط آحاد جامعه به ويژه مشاوران سبب واكسينه شدن جامعه از بروز ناهنجاري‌هاي اجتماعي مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه امروز مواد مخدر مهم‌ترين بليه قرن محسوب مي‌شود، افزود: بر همين اساس فراگيري راه‌هاي پيشگيري از اعتياد و آموزش خانواده‌ها براي آشنايي با آثار زيانبار مصرف مواد مخدر منشاء اثرات مثبت خواهد بود.
يزدان‌پناه گسترش مواد مخدر در جامعه اسلامي را از برنامه‌هاي پليد دشمنان برشمرد و اظهار داشت: نظام اسلامي براي مقابله با پديده ورود و توزيع مواد مخدر تاكنون هزينه‌هاي زيادي را متقبل شده و در اين مسير شهداي زيادي تقديم كرده است.
وي تصريح كرد: مصرف مواد مخدر علاوه بر متزلزل كردن بنيان خانواده‌ها زمينه بروز ناهنجاري‌هاي بي‌شماري همچون قتل، طلاق، خودكشي و ... است.
جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي افزايش مصرف مواد مخدر صنعتي و گرايش جوانان به استفاده از مواد مخدر صنعتي را نگران‌كننده خواند و گفت: در اين راستا آگاه‌سازي جامعه و خانواده‌ها نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر شيميايي امري ضروري است.
وي تاكيد كرد: بر اساس تحقيقات انجام شده، ميزان بازگشت سلامت افراد معتاد به مصرف مواد مخدر صنعتي بسيار كم است.
يزدان‌پناه مهم‌ترين ابزار براي پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر شيميايي و صنعتي را آگاه‌سازي خانواده و جوانان با آثار سوء مواد مخدر عنوان كرد.
وي اظهار داشت: بايد فرهنگ پيشگيري به عنوان مهم‌ترين و كم‌ هزينه‌ترين عامل از سوي خانواده‌‌ها و جامعه مورد توجه قرار بگيرد.
جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي با بيان اينكه شوك هزاره سوم در كنار سلاح‌هاي كشتار جمعي، فقر و آلودگي محيط زيست با پديده ويرانگري به نام اعتياد، مواد مخدر و روان گردان‌ها رو به‌رو است، نقش مشاوران محلات را براي پيشگيري و مقابله با اين بليه قرن را مهم دانست.
همايش مشاوران محلات با حضور 100 تن از مشاوران محلات توسط شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي و كميته پيشگيري و درمان اين شورا برگزار شد.
انتهاي پيام/و۲۰

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن