تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لزوم تدوين طرح جامع براي پيگيري مشكلات خانواده شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: لزوم تدوين طرح جامع براي پيگيري مشكلات خانواده شهدا


خبرگزاري آريا- شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به لزوم حفظ جايگاه و كرامت خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران گفت: بايد طرحي جامع براي پيگيري مشكلات خانواده شهدا تدوين شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 2 تهران،اسد فاضل در ديدار با مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران و جمعي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران اين منطقه اظهار كرد: امنيت و آرامش امروز حاكم بر جامعه مرهون ايثارگري ها و خون هاي ريخته شده شهداي گرانقدر انقلاب است كه اين شهدا، پرورش يافته در دامان خانواده هايي معتقد و متدين هستند.
وي تاكيد كرد:از اين رو، رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا و ايثارگران بايد در اولويت برنامه هاي دستگاههاي اجرايي و نهادهاي عمومي قرار گرفته و طرحي جامع تهيه شود تا پيگيري مشكلات اين خانواده ها، نظام مند و داراي متولي شود.
شهردار منطقه دو تهران با بيان اينكه رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا فقط مادي نيست، خاطرنشان كرد: اكرام اجتماعي و توجه به مسائل روحي و معنوي خانواده هاي شهدا از جمله مسائلي است كه بايد به جديت از سوي دستگاهها دنبال شود.
بنا بر اين گزارش، در اين ديدار، منصور احمدلو مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران نيز از برنامه هاي شهرداري تهران براي رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا و ايثارگران خبر داد و بر ضرورت توجه بيشتر به نيازهاي خانواده هاي شهدا تاكيد كرد.
بر اساس اين گزارش ،منطقه دو شهرداري تهران بالغ بر يك هزار و 57 خانواده شهيد را در خود جاي داده است.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن