تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استاندار همدان:اگر دستگاه‌ها با ستاد تسهيلات نوروزي همكاري نكنند، برخورد مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استاندار همدان:اگر دستگاه‌ها با ستاد تسهيلات نوروزي همكاري نكنند، برخورد مي‌كنيم
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار همدان گفت: هرجا كه احساس شود دستگاهي با ستاد سفر‌هاي نوروزي خوب عمل نمي‌كند، با آن برخورد خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، سيدحسن موسوي ظهر امروز در ستاد تسهيلات سفر‌هاي نوروزي همدان با اشاره به اينكه تمام دستگاه‌‌ها موظف هستند از تمام امكانات در اختيار گردشگري استفاده كنند، افزود: تا 20 اسفند هر هفته يك جلسه در كميته‌هاي ستاد تسهيلات سفر‌هاي نوروزي برگزار خواهد شد و از آن موقع مصوبات ستاد عملياتي مي‌شود.
وي ضمن اشاره به نقش كميته اسكان گفت: كميته اسكان بايد فعاليت‌هاي پيگير، قوي و مستمري داشته باشد.
معاون عمراني استاندار همدان با تأكيد بر ابلاغ دستورالعمل‌هاي مورد نياز ادارات گفت: لازم است كميته‌هاي زير مجموعه اين كارگروه، اختيار لازم را براي تصميم‌‌گيري داشته باشند و از اين به بعد در دعوت به جلسات اين موضوع يادآوري خواهد شد.
موسوي وظيفه همه ادارات را خدمات‌رساني به مردم دانست و خاطر نشان كرد: دستگاه‌ها بايد در زمينه در اختيار گذاشتن امكانات گردشگري، اقامتي و سياحتي همكاري لازم را داشته باشند.
وي يكي از مشكلات را فرهنگ‌سازي براي پذيرش گردشگران دانست و گفت: بخشي از فرهنگ‌سازي به اصناف مربوط است و بايد نظارت‌هاي مناسبي بر آنها انجام شود.
فرماندار همدان نيز در اين جلسه اظهار داشت: لازم است دو وضعيت اضطراري و معمولي براي سفر‌هاي نوروزي تعريف شود و اماكني كه براي اسكان مسافران مناسب است، بررسي شده و در شرايط اضطراري از امكانات همه دستگاه‌ها استفاده شود.
علي‌اكبر فاميل‌كريمي با اشاره به لزوم آمادگي در برابر حوادث در ايام نوروز گفت: در ايام نوروز سال گذشته 2ميليون نفر ورود و خروج به استان داشتيم كه در اين خصوص مشكلي به وجود نيامد و لازم است امسال نيز امنيت كامل راه‌ها فراهم شود.
وي با اشاره به عملكرد خوب صدا و سيما در سال گذشته تأكيد كرد: به منظور آشنايي مسافران با استان و جلب آنها براي سفر‌هاي مجدد يا اقامت بيشتر بايد تبليغات مناسب انجام شود.
فرماندار همدان با بيان اينكه هزينه تجهيز هزار كلاس پرداخت شده، افزود: سال گذشته امكانات مورد نياز آموزش و پرورش تعريف شد و امسال نيز اين سازمان از تمام ظرفيت خود براي سفر‌هاي نوروزي استفاده خواهد كرد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان در ادامه اظهار داشت: جلسه ستاد به منظور هماهنگي در انجام خدمات مورد نياز مسافران در بخش‌هاي مختلف تشكيل شده و اميد است با بيان انتظارات از دستگاه‌هاي مختلف، مشكلات سال گذشته تكرار نشود.
اسد الله بيات ادامه داد: سازمان مركزي ميراث فرهنگي پيشنهاد داده كه هر يك از سازمان‌هاي استاني، ابتكاري را ارائه دهند و در نهايت 30 ابتكار از سراسر كشور جمع آوري شود.
وي با اشاره به پيشنهاد‌هاي مطرح شده استان همدان گفت: به همين منظور نماد مشتركي براي همدان انتخاب خواهد شد كه حاوي پيام نوروزي است، همچنين افزايش ساعات خدمات‌رساني به مسافران ضروري است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي همدان اضافه كرد: تمام ادارات يك رابط را معرفي خواهند كرد و از اين طريق با ستاد در ارتباط خواهند بود.
وي با اشاره به 22 مورد درخواست ستاد از شهرداري‌ها گفت: لازم است از هماهنگي ساير استان در تسهيلات نوروزي الگو برداري شده و با تلاش همگاني، همدان در رديف استان‌هاي اول در گردشگري مطرح شود.
بيات با اشاره به انتظارات از هر يك از دستگاه‌ها تصريح كرد: مكاتبات مختلفي براي اعلام برنامه‌ها در ايام سفر‌هاي نوروزي انجام شده و وظايف در قالب كميته‌هاي 9 گانه مشخص شده است.
وي با معرفي اعضاي كميته‌هاي ستاد سفر‌هاي نوروزي خاطر نشان كرد: شرح وظيفه هريك از كميته‌ها مشخص شده و انتظارات كلي در قالب چند بند مطرح و انتظارات به تفكيك مشخص شده است.
انتهاي پيام/ب20

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن