تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816899886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرانچار: با شايعه مشروبات الكلي مي خواستند خرابم كنند/در پرسپوليس همه چيز عجيب و غريب بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: كرانچار: با شايعه مشروبات الكلي مي خواستند خرابم كنند/در پرسپوليس همه چيز عجيب و غريب بود
ليگ برتر - سرمربي سپاهان مي گويد تيم ملي ما با وضعيتي كه دارد به جام جهاني صعود مي كند.


مرتضي رضايي و سعيد اكبري- از اتاق كناري صداي كرانچار شنيده مي شود كه در كميته فني باشگاه سپاهان مي گويد: «من هم دوست دارم از بازيكنان جوان استفاده كنم ولي به فرصت نياز دارم.» صداي مسئولان ديگر باشگاه سپاهان هم همينطور. بعد از ورود ما، جلسه نيم ساعت به طول مي انجامد و حالا بعد از اتمام آن، كرانچار لبخند به لب مقابل مان ظاهر مي شود. خوش برخورد در نگاه اول و محتاط در نگاه آخر. دوست داشتيم درباره مشكلات عديده فوتبال ايران با او حرف بزنيم اما كرانچار به رسم حضور كوتاهش در فوتبال ايران، اغلب سوالات را جور ديگري جواب داد. بعد از اغلب سوالات مكث مي كرد، جوري كه انگار دوست ندارد آنها را جواب بدهد. پاسخ هاي او خلاصه بود و چيز زيادي دستگيرمان نشد. اين مصاحبه نزديك به يك ساعت به طول انجاميد كه بخش اعظم آن صرف ترجمه كردن حرف هاي كرانچار شد. در اين مصاحبه مرزبان دستيارش زحمت ترجمه حرف هاي او را كشيد و سرپرست سپاهان نيز كنار دست ما بود. كرانچار سعي كرد تا آنجا كه مي تواند ما را قانع كند ولي انگار كمي سوالات با مدت زمان حضور او در ايران، بيگانه بود.

از اينجا شروع مي كنيم كه شما پس از وقفه اي تقريبا دو ساله يك بار ديگر به ايران برگشتيد و در قالب سرمربي در كشور ما مشغول به كار شديد.

بازگشت من به ايران كاملا طبيعي است.مربيان در سراسر دنيا در همه جا هستند.جاي خاصي براي يك مربي وجود ندارد ولي من دوباره به ايران برگشتم آن هم به اين دليل كه خاطره خوبي از كشور شما داشتم.من با پرسپوليس دوران خوبي داشتم و نتايج خوبي هم در اين تيم گرفتم.به همين دليل هميشه در سرم بود كه روزي به ايران برگردم و در يكي از تيم هاي ايران كار كنم.

البته معمولا مربياني را كه خوب عمل مي كنند را بركنار نمي كنند.اما شما را از پرسپوليس كنار گذاشتند.احساس مي شود كه از اين اتفاق ناراحت هستيد.

جدايي من از پرسپوليس با حرف انجام شد.طرفين صحبت كرديم و به نتيجه رسيديم كه من بايد از پرسپوليس جدا شوم.من خيلي راحت به اين قضيه نگاه كردم و با آن كنار آمدم.

كمي در مورد سپاهان توضيح بدهيد.چطور شد كه به اصفهان آمديد؟

وقتي من آمدم سپاهان پنجم بود.با توجه به اينكه تيم خوبي هستند اما نتوانسته بودند نتايج خوبي بگيرند.من مي دانستم كه اين تيم مي تواند بهتر هم بشود.سپاهاني ها به من پيشنهاد دادند،يك پيشنهاد خوب.به من يك مسئوليت خوب پيشنهاد كردند كه من قبول كردم و پيش از اينكه قرار داد را امضاء كنم به اصفهان آمدم و از امكانات سپاهان بازديد كردم.سپاهان سه بار قهرمان ايران شده است و حرف هاي زيادي در آسيا براي گفتن دارد.معمولا جلوتر از استقلال و پرسپوليس بوده و تيمي است كه نكات مثبت در آن زياد ديده مي شود و سازماندهي خوبي دارد.

شما سابقه كار در پرسپوليس را هم داريد.آيا سپاهان را به اين دليل انتخاب كرديد كه امكانات بيشتري نسبت به ساير تيم ها دارد؟فكر مي كنيد اينجا راحت تر مي شود كار كرد؟

من نمي گويم آسان تر است اما شرايط كاملا فرق مي كند.

فكر مي كنيد سپاهان باشگاه تر است؟

در اينجا بدون شك سازماندهي بهتري وجود دارد.

آيا سازماندهي هايي كه در پرسپوليس وجود داشت شما را اذيت مي كرده است؟

سازماندهي خوب در پرسپوليس هم وجود داشت.اما حالت عمومي اين طور است كه سپاهان از بقيه تيم ها جلوتر است.

شما زماني كه از پرسپوليس رفتيد اين تيم در رتبه سوم جدول رده بندي بود.پس از رفتن شما مشكلاتي به وجود آمد كه اين تيم به قهرماني نرسيد.البته آنها توانستند در جام حذفي به مقام قهرماني برسند.فكر مي كنيد اگر شما در اين تيم مي مانديد مي توانستيد پرسپوليس را قهرمان ليگ برتر كنيد؟

آن زمان ما هفت امتياز با صدرنشين ليگ فاصله داشتيم.وقتي آمديم اصفهان تا با سپاهان بازي كنيم دو تا پنالتي را از دست داديم.آن بازي را بايد مي برديم،اما باختيم.فاصله با همين باخت با صدرنشين زياد شده بود و راه خيلي سختي تا قهرماني داشتيم.اگر من مي ماندم مي توانستم تغييراتي در تيم بدهم و با اضافه كردن مهره هاي جديد براي قهرماني در سال بعد تلاش كنم.ما راه خوبي را داشتيم مي رفتيم و يك سازماندهي خوبي در تيم شكل گرفته بود.اما اين اتفاق هرگز نيفتاد و من از پرسپوليس جدا شدم.من يك خداحافظي خوبي با پرسپوليسي ها داشتم.

شما در پرسپوليس بد عمل نكرديد اما از اين تيم اخراج شديد.در مونته نگرو هم همين طور.خيلي موفق بوديد اما آنجا هم نتوانستيد ادامه كار بدهيد.چه دليلي وجود دارد كه اين جدايي ها رقم خورده است.

من آن چيزي را كه بايد توضيح مي دادم را گفتم.واقعيت اين طور است كه من پس از قبول سمت در مونته نگرو در جلسه اي كه با مسئولان فدراسيون اين كشور داشتم،همفكر كرديم و راه هاي صعود اين تيم به جام جهاني را بررسي كرديم.من نياز به اعتماد داشتم و كمي هم تغييرات.آن هم تغييراتي كه خودم با اختيار انجام بدهم.ما با همني روش به طرف جلو حركت كرديم.بازي با ولز،بلعارستان و سوئيس را برديم اما نكته اينجا بود كه ساويسويچ(رييس فدراسيون فوتبال مونته نگرو)نفوذي كه مي خواست را در تيم نداشت.ديگر نمي توانست بازيكنان خودش را جابجا كند. چون من و دستيارم اجازه چنين كارهايي را به او نداديم. آنها پس از اين اتفاقات كمك مربي من را تغيير دادند و فردي را روي كار آوردند كه هيچ نقشي را ايفا نمي كرد.پس از آن هم آن بهانه استفاده كردن از نوشيدني ممنوعه را رو كردند تا ذهنيت مردم را تغيير بدهند و خرابم كنند. حتي بازيكنان بزرگ تيم مثل وچونيچ و جالوويچ هم سمت من كشيده شدند و اعتراض هايي به رئيس فدراسيون داشتند. طرفداران هم مدام اسم من را صدا مي كردند.

من سوالي مي پرسم در مورد پرسپوليس.شما خودتان با اين تيم كار كرده ايد اما آنچه كه مشخص است اين است كه اين تيم يكي از ضعيف ترين نتايج تاريخ خودش را گرفته است.شرايط طوري است كه در هر بازي سرمربي اين تيم مورد اهانت قرار مي گيرد.ديگر نتايج خوبي رقم نمي خورد باخت هاي پي در پي در داربي هم به اين اتفاقات دامن زده است.نظر شما در اين مورد چيست؟

اين يك چيز طبيعي است كه مردم نتيجه مي خواهند.پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد و احساس اين بود كه مي توانند از ابتداي فصل در جمع مدعيان باشند و براي قهرماني مبارزه كنند اما اين اتفاق نيفتاد.

سپاهان در حال حاضر در حساس ترين برهه خود قرار دارد.حذف از ليگ قهرمانان،تغييرات مديريتي و ...شرايط را طوري رقم زده كه همه انتظارات ديگري از اين تيم دارند.شما اين انتظارات را درك كرده ايد؟مي دانيد كه چقدر ماموريت دشواري در سپاهان داريد؟

يك مسئله اي كه بايد به آن اشاره كنم اين است كه سپاهن نسبت به سال قبل تغييرات زيادي داشته است.5 تا بازيكن ملي پوش از اين تيم جدا شده اند.خودتان مي دانيد كه گلر يكي از مهره هاي اصلي تيم است.بك هاي چپ و راست از تيم جدا شده اند و همين طور بهترين گل زن ليگ.من زير فشار نيستم كه حتما بايد سپاهان را قهرمان ليگ برتر كنم.زماني كه من آمدم سپاهان 5 امتياز از استقلل كه صدر نشين بود،عقب بود.سپاهان از جام حذفي هم كنار رفته است و من با اين شرايط تيم را تحويل گرفتم.من مي دانم كه در تيمم بازيكنان با كيفيتي دارم و اين بازيكنان با كيفيت كمك مي كنند تا ما بتوانيم سپاهان را جزو مدعيان نگه داريم.

با توجه به توضيحاتي كه داديد به نظر مي رسد كه شما برنامه بلند مدتي براي سپاهان داريد.

مسئله اي كه كاملا مشخص است اين است كه من براي يك سال و نيم با سپاهاني ها قرارداد امضاء كردم و اين مسئله خيلي مهم است با نتايجي كه تيم مي گيرد.اما من سعي مي كنم با دستيارانم،تماشاگران خوبي كه داريم و حمايت خوب مسئولان باشگاه نتايج خوبي رارقم بزنيم.اين تيم از روزي كه من آمدم سازماندهي اش بهتر شده است و جو تيم هم كاملا خوب است.من بازيكنان خوبي هم دارم كه اين اميد را به من مي دهند كه سپاهان مي تواند رو به جلو در جدول رده بندي حركت كند.

هم وطن شما بوناچيچ قبل از شما در سپاهان فعاليت كرده است.براي آمدن به اين تيم از او مشاوره گرفته ايد؟

فكر مي كنم مسئله خيلي روشن بودو لازم نبود كه من با بوناچيچ حرفي در اين مورد بزنم.زماني كه من به سپاهان آمدم فيفا دي بود و من تيم را در اختيار داشتم و مي توانستم شرايط آن را به راحتي درك كنم.اين زمان به ما كمك كرد تا هم من تيم را بشناسم و هم آنها كرانچار را.من مي دانم كه سپاهان كيفيت خوبي دارد و مي تواند موفق باشد.

آقاي بوناچيچ قبل از رفتن از سپاهان يك حرف جالبي زد. ايشان مي گفت در فوتبال ايران بازيكن ژنرال است و سرمربي گروهبان.نظر شما در مورد اين اظهار نظر چيست؟ بوناچيچ دقيقا اين حرف را پس از اختلاف با محسن بنگر مطرح كرد.

به نظر من مربيان راه خودشان را مي روند و در ادامه اين راه است كه خودشان مشخص مي كنند ژنرال هستند يا گروهبان.من بازيكنان را هم از لحاظ شخصيتي و هم از لحاظ كيفتي قبول دارم.براي من خيلي نقش بزرگي بازي مي كند كه بازيكنان در زمين چه كار مي كنند.بازيكنان حرفه اي بايد حرف خود را در زمين بزنند.

يعني اينكه بوناچيچ قدرت اين را نداشت كه به عنوان ژنرال راه خودش را ادامه بدهد و اين ايرادي است كه به خودشان وارد است.

اين يك چيز شخصي است. من در آن زمان در ايران نبودم و نمي توان در اين مورد نظري بدهم. واقعيت اين است من از زماني كه به سپاهان آمدم همه چيز خوب بوده است. الان چيزي كه هست من نمي توانم درباره حرف هاي او نظر بدهم. واقعيت اين است كه من از روزي اولي كه آمدم، اصلا حاشيه در سپاهان نديدم. شرايط واقعا خوب و آرام است. كسي براي من مشكلي درست نكرده.

*يك سوال اساسي براي ما همواره وجود داشته؛ اينكه چرا مربيان خارجي وقتي از فوتبال ايران مي روند موفق مي شوند، به ويژه از پرسپوليس. مثلا شما در مونته نگرو موفق بوديد يا دنيزلي در تركيه و وينگادا در كره. مورد زياد است اگر بخواهيم بگوئيم. فكر مي كنيم واقعا در باشگاههاي ايران چه خبر است؟

مسئله خيلي مهمي كه هست برمي گردد به تماشاچي و هواداران، مديران، مسئولان و هوارداران؛ اينها بايد صبر داشته باشند. وقتي مربي مي آيد نياز به وقت دارد تا شرايط جديد را بپذيرد و با بازيكنان آشنا شود. در تمام دنيا همينطوري است. چون تفكرات مربي جديد بايد هماهنگ شود با مديران و مربيان. اگر شما مي خواهد موفق باشيد بايد سه ضلع يعني مطبوعات و مسئولان و تماشاچيان بايد بتوانند خوب با هم همكاري كنند اگر واقعا يك ضلع ايراد داشته باشد امكان گرفتن نتيجه مثبت نيست. به خصوص الان درباره پرسپوليس اين موضوع خيلي صدق مي كند چون اين تيم 4 سال است قهرمان نشده است. همه در اين باشگاه تحت فشار هستند و زير نظر هستند. فشار در اين باشگاه واقعا زياد است. حرف اصلي در باشگاه آنها زمان است. الان در اين تيم زمان كم است واقعا.

*الان ما كدام ضلع را در اين فوتبال نداريم؟

يك مربي بايد وقت كافي داشته باشد. منظور من بيشتر اين است كه سر وقت بيايد. خودم را مثال مي زنم. وقتي من آمدم 15 روز مانده بود به شروع مسابقات و بازيكنان انتخاب شده بودند. من شانس اين را نداشتم كه بازيكن به تيم اضافه كنم. واقعا چكار مي توانستم بكنم؟ مسئله مهمي كه الان وجود دارد اين است كه آدم بايد اول فصل خودش تيم را بچيند. اين هم نشد، حداقل بايد در تيمي كار كرد كه شرايط مشخص است. بازيكنان جاي خود را پيدا كرده اند و همه چيز روي روال پيش مي رود، مثل سپاهان الان. ولي در پرسپوليس همه چيز عجيب و غريب بود. وقتي آمدم اصلا هيچ چيز سر جاي خودش نبود. ما تازه بايد بازيكنان را در پست هاي مختلف محك مي زديم. اين خيلي بد بود. فقط 15 روز مانده بود به مسابقات ولي حتي نمي دانستيم بازيكنان بايد در چه پست هايي بازي كنند.

*هر مربي خارجي كه به ايران مي آيد مي گويد ايران پر از استعداد است ولي چرا ما موفق نمي شويم. كرواسي را مثال مي زنيم كه كشورتان است. چرا شما با نصف هزينه فوتبال ما مي رويد و سوم جهان هم مي شويد ولي ايران با اينهمه استعداد و پول همواره ناكام است.

سوالي پرسيديد كه خيلي ريشه اي است.

*تا آنجا كه مي توانيد توضيح مختصري بدهيد.

من هم مثل شما فكر مي كنم و گاهي از خودم مي پرسم وقتي در اين كشور استعدادهاي خوبي دارد و پول هم هست چرا تيم ملي كشورتان نمي تواند به موفقيت هاي خوبي برسد. ما در كرواسي به جوان ها توجه ويژه اي داريم. خود اين جوان ها سعي مي كنند هر چه زودتر در اروپا خوب باشند و بتوانند قراردادهاي خوبي ببندند. در واقع اين طرز تفكر جوانان فوتبال ماست كه دوست دارند زود بزرگ شوند تا بتوانند در اسپانيا، ايتاليا، انگليس، آلمان و كشورهاي ديگر بازي كنند تا رقم قرارداد خود را بالاتر ببرند. وقتي اينها برمي گردند به كرواسي وقتي كنار هم قرار بگيرند يك تيم قوي درست مي شود. از طرفي در كرواسي به ورزش توجه ويژه اي مي شود. هندبال، بسكتبال، تنيس و به ويژه ورزش هاي گروهي كيفيت بالايي دارند چون توجه زيادي مي شود به اين رشته ها. در ايران كه مقايسه مي كنيم مي بينيم ايران در فوتبال هزينه زيادي مي كند اما در رشته هايي مانند بسكتبال و واليبال موفق تر است. اين مسئله اي است كه خود مسئولان كشور شما بايد به آن بپردازند و بفهمند چرا واقعا اينطور است.

*خيلي نكته خوبي درباره بازيكنان كرواسي گفتيد. نگاه كه مي كنيم مي بينيم جوانان ما دقيقا در نقطه عكس قراردارند چون زود به سقف خود مي رسند. دنبال پول هستند و در ايران پول بيشتري مي گيرند. از طرفي روزي يك ساعت هم تمرين مي كنند. فكر نمي كنيد با اين روند فوتبال ما در آينده نابود شود؟

من درباره بازيكنان شما و اين طرز فكر بازيكنان نمي توانم واقعيت را بگويم ولي در باره اروپا مي توانم بگويم آنها اساسا دنبال پول هستند و مي خواهند قراردادهاي بالا ببندند. بازيكنان آنطرف انگيزه بالا دارند كه مدام پول بيشتر بگيرند. وقتي هم كيفيت بالا باشد مي توانند به هدف خودشان برسند. پول باعث انگيزه آنها مي شود و مي بينيد كه برخي از بازيكنان سن بالا هم فوق العاده هستند.

*الان در سپاهان بازيكنان شما حرفه اي هستند؟

من الان كيفيت و انگيزه فوق العاده اي در بازيكنانم مي بينيم. اين كيفيت را در زمين نشان مي دهند. در بازي پرپسوليس بازيكنان خوب كار كردند ولي ما روند رو به رشد تيم را در بازي فولاد ديديم. من از بازيكنان سپاهان راضي هستم و مي گويم آنها كيفيت لازم را براي موفقيت دارند. هر چندمعتقدم بازيكنان در اروپا بهتر ساخته مي شوند.

*خيلي ها معتقد هستند ليگ برتر ما پسرفت داشته، به ويژه اينكه آقاي كروش هم گفته اين ليگ لياقت تماشاگردانش را ندارد. حتي در سهميه بندي دو سهيمه از ايران كم شد. شما متوجه اين پسرفت شده ايد؟

طبيعي است كه بايد نگاه كنيم نقش اصلي را در فوتبال ايران تيم ملي بازي مي كند. نقش تيم ملي واقعا بزرگ است، حتي براي تماشاچيان. زمانيكه من در پرسپوليس بودم هر جا مي رفتيم استاديوم پر بود. پس نتيجه مي گيريم كه تماشاچيان يكي از عاملان اصلي پيشرفت فوتبال هستند. قبل از اينكه آقاي كروش به تيم ملي ايران بيايد، تيم شما خوب نتيجه نمي گرفت. اينطور بود كه طرفداران با فوتبال فاصله گرفتند ولي الان كه مي بينيم دوباره همه چيز بهتر شده است. من فكر مي كنم فوتبال ايران توانسته كيفيت خود را حفظ كند.

*كارلوس كروش زياد از وضعيت ليگ برتر راضي نيست. مدام مي گويد در ليگ پديده زيادي نمي بينيم. شما زمان زيادي نيست به ايران آمده ايد ولي دوست داريد برداشت خود را از حرف هاي او بگوئيد.

اگر ايشان چنين حرفي مي زند چون مدت بيشتري است كه در ايران فعاليت كرده. او بهتر اين مسايل را پيگيري كرده است ولي من تازه به ايران آمده ام. اطلاعات كلي من اين است كه بازيكنان 19 ساله و 17 ساله تيم ملي واقعا خوب و خلاق هستند و مي توانند آينده فوتبال شما را بسازند. به نظر من بايد به اين بازيكنان بيشتر فرصت داد.

*ايران به دور نهايي مقدماتي راه يافته. فكر مي كنيد با اين امكاناتي كه در فوتبال ايران هست مي توانيم به جام جهاني برويم؟

من مطمئن هستم كه اين تيم به جام جهاني مي رود. طبيعتا دور دوم را هم رد مي كنيد چون بازيكنان شما اين مسئوليت بزرگ را قبول كرده اند.

*البته آقاي كروش گفت با اين امكانات نمي توانيم به جام جهاني برويم. ما در مالزي حتي مشكل استوك داشتيم! اين خيلي بد نيست براي تيم ملي كشور ما؟

از كجا شما اين مسائل را مي دانيد؟

*از كانال بازيكنان.

نتيجه چه بود؟

*ايران برد بازي را 4 بر يك برد ولي بحث ما اين است كه شما مي گوئيد تيم ملي صعود مي كنيد ولي كروش مي گويد با اين امكانات نمي شود صعود كرد. تيم ملي وقتي مي خواهد بحرين برود بايد 8 ساعت در راه باشد. اين بد نيست براي تيم ملي يك كشور؟

من به شما يك چيز مي گويم. تيم ملي ايران شرايط خوبي دارد. كروش مربي بزرگي است. بازيكنان شما كيفيت دارند و بايد مسئوليت پذير باشند. راه آساني نيست رسيدن به جام جهاني ولي در گروه خودتان اگر دوم هم شويد به جام جهاني مي رويد. اجازه بدهيد درباره مسايل اصلي حرف بزنيم و كيفيت نهايي. الان فوتبال ايران واقعا كيفيت لازم را دارد كه بتواند به جام جهاني. اطلاع دارم مسئولان فدراسيون شما هم مي خواهند اين راه را درست كنند تا تيم ملي به جام جهاني برود. يك مسئله ديگر جوي است كه شما مطبوعاتي ها بايد براي تيم ملي درست كنيد. اگر اين جو بدون حاشيه باشد قطعا تيم ملي ايران مي تواند موفقتر باشد.

*شما تا به حال با آقاي كروش ديدار رودرو داشته ايد؟

بله، ما در تهران همديگر را ديديم. ما از طريق دنياي فوتبال با هم آشنا شديم. خيلي مي توانيم همديگر را درك كنيم چون كارمان يكي است.

درباره فوتبال ايران حرف زديد؟

بله، درباره بازي هاي قبلي با هم حرف زديم ولي درباره مسايل عمومي نه. درباره بازي هاي تيم ملي ايران حرف زديم. ايشان انتظار داشت مربياني مثل من مي توانند به فوتبال ايران كمك كنند.

*بحث حضور اريكسون رد فوتبال ايران وجود داشت. فكر مي كنيد اين نوع مربيان به كار فوتبال ما مي آيند؟

اگر وقت باشد او مربي با تجربه اي است و با اطلاعات و مي تواند خيلي به فوتبال ايران كمك كند.

سوالي نداريم، شما حرفي نداريد؟

فقط يك نكته مهم وجود دارد و به نظر من بعضي از مربيان حرف هايي مي زنند كه در واقع مي خواهند خودشان را پشت اين حرف ها پيدا كنند. اين اصلا خوب نيست!

***

مافياي فوتبال كرواسي

من تجربيان بزرگي در فوتبال كرواسي داشتم. دو بار قهرمان ليگ كشورم شدم. خود شما هم مي دانيد در فوتبال آلمان يا فرانسه يا ايتاليان هم از اين اتفاق ها مي افتد. مثلا در آلمان يك داور اعلام كرد پول مي گرفته يا در يونتوس آن اتفاقات افتاد. من در كرواسي زياد كار كردم و در تيم ملي كشورم هم بودم، ولي بايد تاكيد كنم اصلا اين مسايلي كه در رسانه ها مطرح مي شود روي من نبود. يعني فشاري روي من وجود نداشت.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 481]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن