تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشهد بايد به پايگاه توليد فيلم هاي آرماني و معناگراي هدفمند تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مشهد بايد به پايگاه توليد فيلم هاي آرماني و معناگراي هدفمند تبديل شود
خبرگزاري موج - استاندار خراسان رضوي گفت: با توجه به وجود بارگاه ملكوتي امام رضا (ع) در مشهد و فرهنگ بالنده استان، مشهد بايد به پايگاه توليد فيلم هاي آرماني و معناگراي هدفمند تبديل شود.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمدجواد محمدي زاده در ديدار اعضاي ستاد برگزاري ششمين جشنواره فيلم فجر در مشهد با بيان اين مطلب افزود: تامين تجهيزات مدرن مورد نياز، ايجاد شهرك سينمايي و تشكل هاي حرفه اي، تقويت اقتصاد سينما و توليد با هدف آرمان گرايي لازمه تبديل مشهد به پايگاه توليد فيلم هاي آرماني و معناگرا مي باشد.
وي ضمن تقدير از همت رسانه ها در حمايت از جشنواره فيلم فجر، انتخاب فيلم هاي با كيفيت و خوب براي اكران در مشهد و انجام كار علمي و پژوهشي در نظرسنجي از مردم گفت: بيش از 41 هزار نفر به تماشاي فيلم هاي جشنواره فجر آمدند كه به طور متوسط 90 درصد از آنان راضي بودند كه بايد بكوشيم اين رقم به 100 درصد در سال هاي بعد افزايش يابد.
محمدي زاده با بيان اينكه بيش از 60 درصد جامعه مخاطب ششمين جشنواره فيلم فجر در سطوح كارشناسي و بالاتر بوده اند، گفت: برگزاري نشست هاي علمي، تحليل و بررسي و تعيين نقاط ضعف و قوت فيلم ها نكته مثبت ديگر اين جشنواره بود.
وي بر لزوم اكران فيلم هاي مورد پسند مردم در جشنواره فيلم فجر در طول سال تاكيد كرد و گفت: سينماي ايران را با تنوع و تكثر سليقه مي شناسند و همين موضوع باعث شده است سينماي ايران مخاطب خود را جذب كند.
استاندار خراسان رضوي ادامه داد: بايد در حوزه فيزيكي سينما تلاش كنيم و ظرفيت هاي جديدي را براي سال هاي آينده به ميدان آوريم و با تقويت اقتصاد سينما، حاشيه امنيت دست اندركاران سينما را افزايش دهيم.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به جذابيت هاي ديداري و محتوايي، ظرفيت ها و قابليت هاي سينما و اثرگذاري بالاي اين هنر بر جامعه افزود: اميدواريم حركت رو به جلويي كه در جشنواره فيلم فجر آغاز شده براي سال آينده تقويت شود و با تعامل سازنده با اصحاب هنر و فرهنگ منشا اثر موثري باشد.
محمدي زاده به حمايت هاي مادي و معنوي دولت نهم و مجموعه استانداري خراسان رضوي از جشنواره فيلم فجر اشاره كرد و گفت: به لطف خدا صنعت و رسانه قوي سينما توانسته جاي خود را در سطح كشور و جهان باز كند كه نشان از تعالي فكر و فرهنگ و قدرت اثرگذاري اين رسانه دارد و مديران و هنرمندان بايد از اين ابزار قدرتمند به خوبي بهره برداري كنند.
گفتني است در پايان اين ديدار لوح تقديري در پاسخ به حمايت هاي ارزشمند استاندار خراسان رضوي به نمايندگي از جامعه هنري استان به وي اهدا شد.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن