تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 3 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799971979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعهد پسيرو براي صعود عربستان به جام جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: تعهد پسيرو براي صعود عربستان به جام جهاني
سرمربي جديد تيم ملي عربستان با انتخاب متزلزل ترين نيمكت مربيگري در جهان، متعهد شده كه اين تيم را از قاره كهن به جام جهاني 2010 برساند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت AFC، خوزه پسيرو در چهار بازي باقيمانده ماموريت صعود عربستان به جام جهاني 2010 را بر عهده گرفته است.
تغيير چهارده مربي در پانزده سال عمر تيم ملي مي تواند هر كسي را با تعجب روبرو كند؛ اما شرط آن است كه آن تيم عربستان سعودي نباشد.
تيم عربستان از سال 1994 تا به حال هرچند نتواسته به طور ثابت طرفداران خود را راضي نگه دارد؛ اما با تعويض متعدد مربيان سعي كرده نشان دهد كه به علاقه مندي هواداران توجه دارد.
اين پديده دامنه وسيع تري دارد و كشورهاي عربي بيشتري را شامل مي شود. فارغ از اينكه نام مربي تا چه اندازه بزرگ است و چه سابقه اي پشت سر خود دارد.
كافي است تيم ملي نتيجه ناموفقي به دست آورد تا طرفداران بلاگ هاي فوتبالي را پر از اعتراض كنند و در خروجي را به مربي تيم نشان دهند. در اين كشورها صندلي مربي خيلي زودتر از هرچيز ديگري متزلزل مي شود.

*يك نام جديد ديگر
حتماً خوزه پسيرو پرتغالي كه هفته پيش مربيگري عربستان را به دست گرفته هم از اين موضوع آگاه است و خطرات كار در اين منطقه را مي داند.
مربي سابق پاناتينايكوس وظيفه خود را خيلي خلاصه تعريف كرده است: رساندن تيم به جام جهاني 2010.
عربستان اينك در شرايط حساسي قرار دارد و ممكن است بعد از چهار صعود پياپي به جام جهاني ناگهان پشت در بسته گروه دوم انتخابي يا بازي پلي آف بماند.
وي در اين زمينه مي گويد: رساندن تيم ملي براي پنجمين بار پياپي به جام جهاني بزرگ ترين مسئله من است. اطمينان كافي دارم؛ اما خيلي چيزها به بازيكنان برمي گردد يا اعتمادي كه مسئولان فوتبال به من خواهند داشت. البته طرفداران را هم نبايد فراموش كرد.
پسيرو مي افزايد: بازيكنان خوبي در عربستان پيدا مي شوند و اين مهم ترين دليلي بود كه در اين شرايط حساس من مربيگري تيم را در دست گرفتم. از اين به بعد بايد با قدرت حمله كنيم و امتياز بگيريم.
خيلي ها اعتقاد دارند اين حركت ها در فوتبال عربستان تلاش در بن بست است و از نبود اعتماد به نفس يا برنامه ريزي مطمئن ناشي مي شود.
همه اين تفكرات از سال 1994 آغاز شد. زماني كه عربستاني ها در جام جهاني 1994 آمريكا چشم ها را خيره كردند و توانستند از گروه خود صعود كنند و به مرحله دوم برسند، هرچند در نهايت جهش آنها برابر هلند متوقف شد.
روياي تكرار موفقيت 94 همچنان همه را سرگردان نگه داشته است. بدترين روزها هم جام جهاني 2002 بود كه عربستان دروازه اش را به روي تيم ها باز كرد و شكست هاي سنگيني براي ناصر الجوهري رقم خورد.
در اين سال ها عربستاني ها براي برگشت به دوران جام جهاني 1994 در بركنار كردن هيچ سرمربي اي ترديد نكرده اند.
زماريو، نلو وينگادا، اوتو فيستر، ميلان ماچالا، كارلوس آلبرتو پريرا و گابريل كالدرون نام هايي بودند كه هيچكدام دوامي پيدا نكردند.
پريرا بزرگ كه در سال 1994 قهرماني جهان را براي برزيل به ارمغان آورد فقط بعد از دو بازي در جام جهاني 1998 اخراج شد.
دوس آنجوس، سرمربي عربستان كه در جام ملت هاي آسيا 2007 كه تا ديدار پاياني صعود كرد در اين زمينه مي گويد: من از تعويض مرتب نام بازيكنان تعجب مي كنم. تغييرات زياد هويت يك تيم را نابود مي كند و ثبات كار را از ميان مي برد و اين ها يعني از بين رفتن همه تلاش هاي گذشته.
با اين وجود پسيرو كه هنوز روزهاي سخت و پرفشار را نديده است مي گويد: من يك مربي حرفه اي ام و از ماموريتي كه دارم نمي ترسم.
سرمربي پرتغالي تاكيد مي كند: با عربستان و بازيكناني كه اين تيم دارد شانس خوبي خواهم داشت. از همين الان هم مي گويم كه بهانه اي براي باخت هايم نخواهم داشت.
عربستان در ديدار حساس روز هشتم فروردين ماه سال آينده در تهران به مصاف تيم ملي ايران مي رود.

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن