تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805270324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت 30 فيلم ضد ايراني در هاليوود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ساخت 30 فيلم ضد ايراني در هاليوود
سخنگوي وزارت خارجه با بيان اينكه هاليوود ساخت 30 فيلم ضد ايراني را در دستور كار دارد، گفت: ما اخباري را داريم كه در تداوم دشمني ها با ايران ساختن فيلم با موضوعاتي مختلف و عليه هويت باستاني، تاريخي، اسلامي و ميهمان نوازي ايرانيان در دستور كار اين محافل قرار دارد.

به گزارش مهر، حسن قشقاوي سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان صبح امروز در نشست هفتگي خود با خبرنگاران با اشاره به دعوت از ايران براي شركت در اجلاس افغانستان كه در حاشيه اجلاس G8 در ايتاليا برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به نقش سازنده و موثر ايران در افغانستان از منوچهرمتكي وزير خارجه كشورمان دعوت شده است كه در اين اجلاس شركت كند.

وي افزود : ما درحال بررسي موضوع هستيم ، البته هنوز نمي دانيم چه طرح هاي جديدي براي ثبات در افغانستان از سوي اين كشورها وجود دارد و از جمله رويكرد اوباما هنوز مشخص نيست.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي گفت: ما از هر گونه اقدام براي كاهش افراطي گرايي و كشت مواد مخدر در افغانستان استقبال مي كنيم و همواره خواهان صلح و ثبات در افغانستان بوده ايم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا بحث ايجاد كنسرسيوم سوخت هسته اي هنوز در دستور كار تهران قرار دارد يا خير، تصريح كرد: در آن پكيج كلي كه ايران قبلا ارائه داد ، بحث كنسرسيوم هم در سطح جهاني مطرح شد، به اين معنا كه ايران هم يكي از اعضاي اين كنسرسيوم باشد و اين موضوع در كنار مسئله اي چون خلع سلاح عمومي و عدم اشاعه مطرح شد.

قشقاوي در مورد روابط ايران و بحرين و چالش هاي موجود در هفته هاي اخير گفت : از سخنراني آقاي ناطق نوري سوء برداشت شد، ما هم رسما اعلام كرديم و ايشان هم رسما در شبكه الجزيره مجددا پاسخ دادند . روابط تهران منامه رو به پيشرفت است و رايزني ها ادامه دارد. وزير امور خارجه هم چند روز قبل با همتاي بحريني خود ديدار داشت و دكتر لاريجاني نيز شخصا از رئيس مجلس بحرين براي شركت در اجلاس فلسطين در تهران دعوت كرد.

وي همچنين با رد كاهش سرعت روند فعاليت هاي هسته اي ايران گفت: همكاري ما با آژانس بر اساس NPT و مفاد پادمان ادامه دارد و همه چيز به صورت شفاف و روشن موجود است و برخي از ادعاها را خانم فليمينگ (سخنگوي آژانس) تكذيب كرد.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي كشورمان همچنين در مورد حمله به اتومبيل سفارت ايران در لبنان، گفت: آنچه در پاسخ به ما گفته اند به آن صورتي كه در رسانه ها مطرح شد، نبوده است.

وي در مورد برنامه توهين آميز يكي از شبكه هاي اسرائيلي عليه حضرت مسيح (ع) و حضرت مريم (س) گفت: توهين به مقدسات هميشه از نظر ما محكوم است، به ويژه در مورد حضرت مريم كه سمبل پاكدامني و عفاف و زن برگزيده هستند، اين توهين ها در تداوم مسير نژاد پرستي و توهين و تحقير ارزش هاي ديگران است كه در رژيم صهيونيستي انجام مي شود.

قشقاوي با اشاره به پيش راه اندازي نيروگاه بوشهر، گفت: طبق توافق با روس ها همه چيز در حال پيشرفت است و در سفر آتي كرينكو جزئيات بيشتري در اين مورد اعلام خواهد شد.

سخنگوي وزارت خارجه گفت: فعاليت هسته اي ما طبق برنامه و در چارچوب رويكرد كلان جمهوري اسلامي ايران ادامه دارد.

وي با بيان اينكه اخبار مربوط به انتقال گروهك منافقين از عراق به مصر، گفت: ما در حال بررسي اين خبرها هستيم ولي هنوز خبر موثقي دريافت نكرده ايم ، براي اظهار نظر رسمي بايد خبر رسمي وجود داشته باشد.

سخنگوي وزارت خارجه در مورد مذاكرات ايران و تركيه براي انتقال گاز به اروپا، گفت: در اين مورد توافقي حاصل شد و ايران مي تواند مسير خوبي براي صادرات گاز به اروپا باشد و از نظر فني اين مذاكرات ادامه دارد.

قشقاوي با اشاره به اجلاس آتي سران اكو در تهران گفت: دعوت نامه هاي مربوط به اين اجلاس ارسال شده كه عموما با استقبال روبرو شده است . اجلاس اكو در نيمه دوم اسفند برگزار مي شود.

وي از منتفي شدن تست وبا از زائران ايراني عمره خبر داد و گفت: با توجه به رايزني هاي انجام شده با عربستان سعودي اعلام شد كه اين تست انجام نخواهد شد.

قشقاوي با اشاره به انتشار اخباري در مورد ساخت فيلمي با مضمون كشتار افغاني ها در ايران، گفت: ما اخباري را داريم كه در تداوم دشمني ها با ايران ساختن فيلم با موضوعاتي مختلف و عليه هويت باستاني، تاريخي، اسلامي و ميهمان نواري ايرانيان در دستور كار برخي محافل قرار دارد. از نظر ما حوزه هنر ارزشمند است و نبايد آلوده شود. بارها مقامات افغان اعلام كرده اند ايران ميزبان خوبي براي سه ميليون افغاني بوده است.

قشقاوي از پيگيري موضوع ساخت اين فيلم خبر داد و گفت: اخباري مبني بر اين داريم كه هاليوود قصد دارد حدود 30 فيلم با اين مضامين عليه ايران بسازد.

سخنگوي وزارت خارجه كشورمان در پاسخ به اين سئوال كه آيا اين موضوع صحت دارد كه ايران تمايلي به انجام دور چهارم مذاكرات با آمريكا در خصوص عراق ندارد، گفت: ما فكر مي كنيم از زماني كه امور امنيتي به خود عراقي ها واگذار شده است امنيت عراق افزايش پيدا كرده است شايد در اين چارچوب ديگر مذاكره با آمريكا اقتضا نكند ولي ما هيچ وقت منع كلي در اين مورد نداريم البته بايد درخواست ها مشخص باشد.

قشقاوي از پيگيري موضوع ديپلمات هاي ربوده شده ايراني در عراق خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه اين عزيزان به آغوش خانواده هاي خود بازگردند.

وي در مورد روابط ايران و مصر گفت: ما مصر را يك حوزه تمدني بزرگ مي دانيم و البته رويكردهاي ما در مورد مسائل خاورميانه متفاوت است و البته اين هم چيز پنهاني نيست.

قشقاوي لغو سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به عراق را تكذيب كرد و گفت: اين موضوع به خاطر مسائل پروتكلي و تشريفات در زمان مناسبي انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، سخنگوي وزارت خارجه كشورمان همچنين هر گونه مذاكره آشكار يا پنهان ايران و آمريكا در موضوع افغانستان را با محوريت استفاده از خاك ايران براي صدور نيرو و سلاح به افغانستان را رد كرد و گفت: ما معتقديم كه اصولا راه حل مشكلات افغانستان نظامي نيست و اگر راه حل نظامي داشت اين همه لشكر كشي جواب مي داد.

وي از نهايي شدن پرداخت ديه به قربانيان ايراني سقوط هواپيماي قرقيزستاني خبر داد.

قشقاوي همچنين در پايان اين نشست خبر از سفر قريب الوقوع رئيس جمهور به جيبوتي، كنيا، كومور و آفريقاي جنوبي داد.

نظرات كاربران:

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن