تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821342070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صنعتگران صنايع دستي تحت پوشش مزاياي خدمات بيمه تأمين اجتماعي قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: صنعتگران صنايع دستي تحت پوشش مزاياي خدمات بيمه تأمين اجتماعي قرار مي گيرند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي بر اساس مصوبه اخير مجلس شوراي اسلامي، شاغلان صنايع دستي در گروههاي مصوب شناسه كه به صورت تمام وقت به مشاغل ياد شده اشتغال دارند، تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار مي گيرند.


به گزارش موج به نقل از روابط عمومي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي مهدي كيائي، مديركل حمايت از توليد و بازرگاني معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي ضمن ابراز خرسندي از بيان اين موفقيت عظيم در راستاي گسترش چتر حمايتي دولت خدمتگزار در بخش صنايع دستي اضافه كرد: " با اجراي اين طرح، بخش مهمي از مشكلات صنعتگران صنايع دستي كشور پايان مي پذيرد.
كيايي گفت : اين اتفاق مهم در عرصه هنر - صنعت دستي كشور، نتيجه سالها تلاش، كوشش، پيگيري و برگزاري جلسات مستمر و رايزنيهاي گسترده كارشناسان و مديران ارشد اين مجموعه بالاخص جناب آقاي مهندس مشائي، رياست محترم سازمان و جناب آقاي هاتفي معاون محترم هنرهاي سنتي و صنايع دستي با مسئولان محترم در كميسيونهاي تخصصي دولت و وزارت رفاه و تأمين اجتماعي بوده كه نهايتاً با توجه به حسن نظر و همياري كامل مقامات ذيربط كشوري و همچنين نظر مساعد دكتر احمدي نژاد رياست، هيئت دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اين لايحه به تصويب نهايي رسيد ."
وي اظهار داشت: موضوع عدم برخورداري از مزاياي بيمه تأمين اجتماعي و مستمري بازنشستگي صنعتگران صنايع دستي ، يكي از دغدغه هاي اساسي اين عزيزان در سراسركشور بوده كه اين اداره كل، بر همين اساس طي سالهاي گذشته منجر به ارائه طرح پيشنهادي لايحه بيمه صنعتگران صنايع دستي با اعمال تخفيفات دولتي شد و متعاقب آن تقديم هيأت محترم دولت گرديد.
مدير كل حمايت از توليد و بازرگاني در پايان افزود: بر اساس اين مصوبه كه در جلسه علني روز يكشنبه 27/11/87 كه به تصويب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رسيد؛ نرخ حق بيمه بصورت كامل يعني 27% ( 7% به عهده ذينفع و 20% به عهده دولت ) در نظر گرفته شده كه در صورت وجود كارفرما، با پرداخت سه درصد (3%) سهم كارفرما بيمه ياد شده شامل بيمه بيكاري نيز خواهد شد . توضيح اينكه اين قانون شامل صنعتگراني كه بصورت حقوق بگير شاغل بوده و يا به تبع اشتغال در شغل ديگري به نحوي از انحاء از نظام حمايتي(بيمه و بازنشستگي) خاص برخوردار هستند، نمي شود.

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن