تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امضاي تفاهم نامه همكاريهاي مشترك جهاددانشگاهي استان و لشگر21 حمزه سيدالشهدا آذربايجانخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: امضاي تفاهم نامه همكاريهاي مشترك جهاددانشگاهي استان و لشگر21 حمزه سيدالشهدا آذربايجانخبرگزاري موج -


۱۷ دي ۱۳۹۰ (۱۱:۲۳ق.ظ)

امضاي تفاهم نامه همكاريهاي مشترك جهاددانشگاهي استان و لشگر21 حمزه سيدالشهدا آذربايجان
خبرگزاري موج - باهدف عقدتفاهم نامه مشترك همكاريهاي في ما بين، جلسه مديران جهاددانشگاهي استان و فرماندهان ارتش لشگر21حمزه سيدالشهداء آذربايجان شرقي درمحل ستاد فرماندهي ارتش لشگر21 حمزه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي استان، در اين جلسه فرمانده لشگر 21حمزه سيدالشهداي آذربايجان شرقي با اشاره به رشادتها و دلاوريهاي اين لشگر در 8 سال دفاع مقدس گفت: 48 هزار شهيد ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران دفاع مقدس حضور داشتند كه از اين رقم 42 هزار شهيد اختصاص به نيروي زميني ارتش داشت.
اميرسرتيپ دوم ستاد ميربيرنگ افزود:تقديم بيش از شش هزار شهيد از لشكر 21 حمزه آماري قابل توجه و افتخار آميز است.
وي گفت: اين لشگر 2670 جانباز و4130 آزاده در طول دفاع مقدس تقديم انقلاب كرده است كه درمقايسه با شهداي كل نيروي زميني به اهميت رسالت هاي اين لشگر پي مي بريم.
وي با مقايسه ي توانمنديها، ابداعات واختراعات ارتش در قبل و بعد از انقلاب اسلامي گفت: در ارتش قبل از انقلاب حتي اجازه بازكردن قطعات پيشرفته را به پرسنل نمي دادند و به دليل تامين منافع استعماري آمريكا، هزينه هاي بسيار گزافي را بر بيت المال مسلمين تحميل مي كردند.
اميرسرتيپ دوم ستاد ميربيرنگ ادامه داد: بعداز پيروزي انقلاب اسلامي با تدابير رهبر و بنيانگذار كبير انقلاب بساط اين استعمارگران از كشور برچيده شد.
فرماندهي لشگر 21حمزه سيدالشهدا درادامه با اشاره به شروع همكاري لشگر باجهاددانشگاهي استان در زمينه هاي مختلف اين همكاري را بسيار مبارك ارزيابي نمودو اظهار كرد: پيوند مبارك ارتش بامجامع دانشگاهي باعث خودكفايي در ارتش شده است و ماشاهد ابداعات واكتشافات متعددي درزمينه تجهيزات نظامي وجنگي هستيم.
وي كنترل ايران بر هواپيماي بدون سرنشين دشمن را در سايه ي تعامل مراكز نظامي كشور با مراكز دانشگاهي عنوان كرد و افزود: دشمن ناباورانه شاهد پيشرفت چشم گير نظام در همه ابعاد علمي و نظامي است و اين يك شوك بسيار مهلكي بر پيكر دشمنان ميهن از جمله آمريكا و اسرائيل بوده و نشان دهنده ارزشهاي بالاي تفكر ايراني وجوانان انقلابي است.
وي با تاكيد بر پيروي از راهبردهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب در ترسيم راهبردهاي دفاعي كشور گفت: در سايه تدابير بي نظير رهبري است كه امروزه توانسته ايم در جهان در همه ابعاد نظامي و سياسي و علمي حرفي براي گفتن داشته باشيم و رزمايش هاي متفاوت ولايت نيز گواه اين مدعا است.
در ادامه اين جلسه رئيس عقيدتي سياسي لشگر21حمزه سيدالشهدا نيز با بيان اينكه لشگر21حمزه بويژه در نيروي زميني از يگانهاي بنام كشوراست افزود:اين لشگر كارنامه بسيار خوبي از خود نشان داده است.
وي افزود: اين دو نهاد باتوانمنديها و قابليتهايي كه دارند مي توانند همكاريهاي بسيار خوبي باهم داشته باشند و با تلفيق علوم نظامي و دانشگاهي در توسعه و پيشرفت كشور مثمر ثمر واقع شوند.
دكتر فرشبافيان، رئيس جهاددانشگاهي استان نيز در ادامه با اشاره به توانمنديها و عملكرد علمي جهاددانشگاهي استان گفت: جهاد دانشگاهي باهمت و تلاش جوانان مومن و متعهد تابحال توانسته است كارهاي مفيدي را انجام دهد.
وي افزود: از سال گذشته اين نهاد انقلابي با حركت به سمت پژوهشهاي كاربردي، رويكردي جديدي را آغاز كرده است.
دكتر فرشبافيان ادامه داد: امروز بايد نهادهاي موثر در نظام درجهت پيشبرد اهداف نظام و منويات رهبري حركت و تلاش نمايند و دراين راستا جهاددانشگاهي حركتهايي را آغاز كرده است كه اولين آنها ساخت وطراحي دستگاهFire Fainting، ديزل پمپهاي آتش نشاني براي سكوهاي نفتي است.
وي طراحي و ساخت نيروگاه هيبريدي(بادي-خورشيدي) و نصب آن در جزيره خارك و ساخت تيرچراغ برق هيبريدي و تاسيس مركز تخصصي گياهان داروئي و مركز درمان ناباروري و تحقيقات سلولهاي بنيادي را از ديگر اقدامات علمي اين نهاد انقلابي در يك ونيم سال گذشته عنوان كرد.
دكتر فرشبافيان با اشاره فرصتها و پتانسيل هاي لشگر 21حمزه سيدالشهدا و نيز فعاليتهاي جهاد دانشگاهي در حوزه هاي مختلف آموزشي گفت: جهاددانشگاهي به عنوان بزرگترين متولي برگزاري دوره هاي آموزشي عمومي و تخصصي با بيش از يكصد دوره آموزشي در زمينه هاي پزشكي، زبانهاي خارجي و ساير دوره هاي فني ومهندسي به ارائه خدمات آموزشي در استان مي پردازد.
وي همچنين از راه اندازي مركز آموزشهاي مجازي اين واحد در هفته آينده خبرداد و گفت: باراه اندازي اين مركز اين واحد به عنوان متولي برگزاري دوره آموزشهاي مجازي جهاددانشگاهي كل كشور مطرح خواهد شد.
دكتر فرشبافيان در ادامه با اشاره به فعاليتهاي اين نهاد در شهرستانها گفت: در حال حاضر در 5 شهرستان شعبه فعال داريم كه مجوز راه اندازي دانشگاه علم و فرهنگ در ارس اخذ شده و از مهر سال آينده در مقطع ارشد و دكترا اقدام به پذيرش دانشجو در سطح بين المللي اقدام خواهد شد.
رئيس جهاد دانشگاهي استان با فعاليتهاي فرهنگي اين نهاد انقلابي گفت: مركز امام و انقلاب و ولايت، مركز افكارسنجي دانشجويان، خبرگزاري ايسنا و ايكنا از بهترين فعالتهاي فرهنگي اين نهاد انقلابي هستند كه در سالهاي اخير خدمات بسيار قابل توجهي به سازمانها و مراكز علمي ارائه داده اند.
در پايان اين جلسه تفاهم نامه همكاري بين دونهاد به امضاي مسئولين دو طرف رسيد.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن