تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همكاري با تهيه‌كننده به عنوان بازيگر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همكاري با تهيه‌كننده به عنوان بازيگر
خبرگزاري فارس: در حالي كه گفته مي‌شد «مت ديمون» اولين فيلم سينمايي خود را در مقام كارگردان جلوي دوربين مي‌برد اما خبرها از اين حكايت دارد كه ديمون تنها در يكي از نقش‌هاي مهم فيلم بازي مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مت ديمون اولين فيلم سينمايي خود را در مقام كارگردان جلوي دوربين نمي‌برد. اين فيلم كه هنوز نامي برايش انتخاب نشده، توسط كمپاني برادران وارنر تهيه خواهد شد. قبل از اين گفته شده بود وي به زودي كليد فيلمبرداري اين فيلم را مي‌زند.

«مت ديمون» فيلم‌نامه فيلم را به صورت مشترك با جان كراسينسكي نويسنده فيلم‌‌نامه مجموعه موفق كمدي تلويزيوني اداره نوشته است.
خود «مت ديمون» در يكي از نقش‌هاي مهم فيلم بازي خواهد كرد و كناره‌گيري‌اش از كارگرداني آن، باعث عدم همكاري‌اش با اين پروژه نشده است.
دليل اصلي كناره‌گيري ديمون از كارگرداني فيلم اعلام نشده ولي گفته مي‌شود اختلاف او با تهيه‌كنندگان بر سر فيلم‌نامه عامل اصلي ماجرا است.

از قرار معلوم، ديمون با درخواست‌هاي كمپاني برادران وارنر براي ايجاد تغييرات در اين فيلم‌نامه موافقت نكرده و فيلم‌نامه خود را اثري قابل دفاع دانسته است.
قبل از اين قرار بود فيلم با هزينه‌اي ۱۲ ميليون دلاري در اواخر فصل بهار جلوي دوربين برود. مشخص نيست تهيه‌كنندگان فيلم هنوز هم علاقه‌اي براي همكاري با ديمون به عنوان بازيگر فيلم داشته باشند.

اطلاعات زيادي درباره قصه فيلم در دست نيست، ولي گفته مي‌شود نكته اصلي آن درباره دست‌فروشي است كه به يك شهر كوچك نقل مكان مي‌كند و در آن جا با اهالي محل درگير مي‌شود.
مت ديمون در اوايل كار بازيگري به كار فيلم‌نامه‌نويسي هم پرداخت و ويل هانتيگ خوب را نوشت كه برايش اسكار بهترين فيلم‌نامه را به ارمغان آورد.

اين بازيگر در شروع سال جاري كمدي خانوادگي يك باغ وحش خريديم را به روي پرده سينماها فرستاد كه تا به حال حدود ۴۵ ميليون دلار فروش كرده است.
سال قبل درام علمي ـ تخيلي شيوع او با فروشي 76 ميليون دلاري و از جمله كارهاي موفق سال سينما بود.
ديمون قرار است در فيلم ليبرس كه حال و هوايي شرح حال گونه دارد نيز بازي كند. اين فيلم را دوست قديمي فيلمساز او استيون سودربرگ كارگرداني خواهد كرد.
انتهاي پيام/ي

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن