تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شما انتخاب كنيد: بهترين خريد نيم فصل كيست؟/ موفق ترين لژيونر ايراني در اروپا يا سرشناس ترين خارجي كه به ايران آمده؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: شما انتخاب كنيد: بهترين خريد نيم فصل كيست؟/ موفق ترين لژيونر ايراني در اروپا يا سرشناس ترين خارجي كه به ايران آمده؟
ليگ برتر - به نظر شما كدام بازيكن بهترين خريد نيم فصل است؟


به گزارش خبرآنلاين ؛ پنجره نقل و انتقالات نيم فصل ليگ برتر درحالي به پايان رسيد كه تيم هاي محبوب پايتخت نتوانستند بازيكنان زيادي بخرند. تراكتورسازي با 6 خريد بيشترين فعاليت را در نقل و انتقالات داشت و تيم بحران زده شاهين بوشهر هم 4 بازيكن اسمي خريد تا همه تعجب كنند تيمي كه پول ندارد چطور اين قدر دست به خريدش خوب است.

در اين بين ، مهدي مهدوي كيا كه 13 سال موفق را در اروپا سپري كرده و از اين لحاظ با دوام ترين لژيونر ايراني در اروپا بوده است به پرسپوليس برگشت و دنيزلي او را به خواست طرفداران گرفت. استقلال هم در مقابل تمام وقتش را صرف خريد جي لوئيد سامول انگليسي كرد كه از نظر افتخارات ، موفق ترين بازيكن خارجي است كه به ايران آمده . بازيكني با بيش از 300 بازي در ليگ برتر انگليس و سابقه بارهاي متوالي دعوت به تيم ملي اين كشور به عنوان يار ذخيره اشلي كول. شاهين بوشهر جاسم كرار را از استقلال گرفت و تراكتورسازي با خريد ميلاد فخر الديني از مس ، بهترين خريدش را انجام داد. به نظر شما در ميان اين بازيكنان ، كدام خريد بهترين خريد نيم فصل مي تواند باشد؟

خواهشمند است نظرات خود را به صورت راي موافق يا مخالفي كه به گزينه هاي قرار گرفته در بخش نظرات ، اعلام كنيد. براي اين خبر ، كامنت ديگري منتشر نمي شود.

4141

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن