تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرنگار و عكاس خبرگزاري فارس برگزيدگان جشنواره شوق ديدار تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خبرنگار و عكاس خبرگزاري فارس برگزيدگان جشنواره شوق ديدار تبريز
خبرگزاري فارس: خبرنگار و عكاس خبرگزاري فارس جوايز نخستين دوره مسابقه شوق ديدار را در بخش‌هاي گزارش خبري و عكس به خود اختصاص دادند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيين اختتاميه مسابقه شوق ديدار ظهر امروز با معرفي برترين‌هاي در بخش‌هاي مختلف خبري به كار خود پايان داد.
بر اساس راي هيئت داوران از مجموع 475 اثر رسيده به دبيرخانه اين مسابقه حامد عاطفي‌فر، امير كريم‌زاد شريفي خبرنگار فارس در تبريز در بخش گزارش خبري به ترتيب رتبه‌هاي دوم و سوم و آذين انورحقيقي در بخش عكس خبري از خبرگزاري فارس با سه عكس برتر، رتبه سوم بخش عكس خبري را به خود اختصاص دادند.
مسابقه شوق ديدار در ارتباط با دور دوم سفر رئيس جمهوري به آذربايجان ‌شرقي در سه بخش برگزار شد.
بر اساس راي هيئت داوران در بخش دل‌نوشته متن ادبي، فاطمه حبيب‌پور رتبه اول را كسب كرد و زهرا رضايي از تبريز و پروين زنگ ملكي‌زاده از هريس به طور مشترك رتبه سوم را به خود اختصاص دادند، در اين بخش هيئت داوران اثري را حائز كسب رتبه دوم ندانست.
در بخش شعر اثري به عنوان نفر اول معرفي نشد و فرهاد مهران‌فر و اسدالله قاسمي به ترتيب رتبه‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش تيتر، هيئت داوران مهرداد خوشكار‌مقدم از خبرگزاري مهر، سيد‌يحيي مرتضايي از خبرگزاري ايسنا رتبه‌هاي اول و دوم را به خود اختصاص دادند و اثري در اين بخش به عنوان رتبه سوم معرفي نشد.
گزارش فارس مي‌افزايد، در بخش عكس خبري مهناز ثابت‌كام به عنوان شركت‌‌كننده آزاد و نويد جديدالاسلام از خبرگزاري ايسنا به طور مشترك رتبه اول را كسب كردند.
در اين بخش فريد حسن‌پور به عنوان شركت‌كننده آزاد رتبه دوم و آذين انور‌حقيقي از خبرگزاري فارس با سه عكس برتر رتبه سوم و سيد كاظم يوسفي از خبرگزاري ايرنا رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.
اين گزارش حاكي است، فرينوش اكبرزاده و پري اشتري از هفته‌نامه گونش مشتركاً رتبه نخست و حامد عاطفي‌فر رتبه دوم و نوروز قاسمي از روزنامه مهدآزادي و امير كريم‌زاد شريفي خبرنگار خبرگزاري فارس رتبه سوم بخش گزارش خبري را به خود اختصاص دادند.
در بيانيه هيئت داوران مسابقه شوق ديدار آمده است: بدون شك وقوع رويدادهاي بزرگ و با اهميت و ضرورت آگاهي همگان از كم و كيف آنها از جمله دلايل اصلي پيدايش وسايل ارتباط جمعي و گسترش آنها از گذشته‌هاي دور تاكنون بوده است.
در ادامه اين بيانيه آمده ‌است: دور دوم سفر رئيس ‌جمهوري به استان آذربايجان ‌شرقي در آذر ماه امسال نيز از جمله اتفاقات بزرگ امسال اين خطه از ايران اسلامي بود كه وقوع آن، اين استان زرخيز را در ابعاد مختلف از جمله بحث فعاليت‌هاي رسانه‌اي پيش و بعد از انجام سفر تحت تاثير قرار داد.
وسايل ارتباط جمعي استان از محلي و سراسري در ارتباط با اين رويداد مهم، كارنامه درخشاني از خود به جاي گذاشتند كه ثبت برخي از ارزشمندترين آنها در قالب برگزاري مسابقه‌اي با عنوان شوق ديدار مفيد جلوه مي‌كرد.
بر اساس گزارش خبرنگار فارس، در اين آيين همچنين از نشريات محلي و سراسري كه در پوشش خبرهاي سفر استاني رئيس ‌جمهوري فعالي عمل كرده‌اند، تجليل شد.
سيد مسعود پيمان، مدير مسئول روزنامه مهدآزادي، محمودزاده مدير مسئول روزنامه صائب‌تبريزي، سيد‌ فريد پيمان، مدير مسئول روزنامه عصر‌ آزادي، علي سعيد‌آذر مدير مسئول هفته‌نامه سهيل، رضايي مدير مسئول روزنامه آذربايجان و اشراقي مدير مسئول روزنامه ارك با اهداي لوحي تجليل شد.
بر اساس اعلام هيئت داوران در مجموع 475 اثر شامل 325 اثر در بخش عكس،‌70 اثر در بخش گزارش خبري،‌ 45 اثر در بخش تيتر خبري و 35 اثر در بخش دل نوشته و متن ادبي به دبيرخانه مسابقه خبري شوق ديدار ارسال شده بود.
انتهاي پيام/ش10

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن