تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش هفتگي فيلم‌ها/ماده‌آ به زندان مي‌رود پرفروشترين فيلم هفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش هفتگي فيلم‌ها/"ماده‌آ به زندان مي‌رود" پرفروشترين فيلم هفته شد
درام كمدي "ماده‌آ به زندان مي‌رود" به كارگرداني تايلر پري در هفته اول اكران در بازار آمريكاي شمالي 1/41 ميليون دلار فروخت و در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد كشيا نايت پاليام، درك لوك و خود تايلر پري در فيلم "ماده‌آ به زندان مي‌رود" بازي مي‌كنند كه در 2032 سينما روي پرده است.

داستان درباره يك مادربزرگ زيرك به نام ماده‌آ است كه به زندان مي‌افتد و در آنجا با شخصيت‌هاي مختلف روبرو مي‌شود. رده دوم جدول از آن تريلر "ربوده‌شده" با نقش‌آفريني ليام نيسن شد كه در هفته چهارم اكران در 3102 سينما 4/11 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 1/95 ميليون دلار رساند.

فيلم انيميشن "كورالين" به كارگرداني هنري سليك در سومين هفته اكران در 2155 سينما 11 ميليون دلار به دست آورد و در رده سوم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 4/53 ميليون دلار شده است.

كمدي رومانتيك "او از تو خوشش نمي‌آيد" با بازي بن افلك با 5/8 ميليون دلار فروش در 3050 سينما ضمن اينكه رده چهارم جدول را از آن خود كرد، مجموع فروش خود را پس از سه هفته به 1/70 ميليون دلار رساند.

"ميليونر زاغه‌نشين" به كارگرداني دني بويل كه ديروز در جوايز سالانه آكادمي اسكار برنده هشت جايزه شد، در 2244 سينما 1/8 ميليون دلار فروخت و فيلم پنجم شد. مجموع فروش اين فيلم 15 ميليون دلاري پس از 15 هفته 98 ميليون دلار شده است.

فيلم ترسناك "جمعه سيزدهم" به كارگرداني ماركوس نيسپل كه هفته پيش در رده نخست جدول قرار داشت، اين هفته 80 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 8/7 ميليون دلار فروش در رده ششم قرار گرفت. بازسازي "جمعه سيزدهم" تاكنون 55 ميليون دلار به دست آورده است.

كمدي رومانتيك "اعترافات يك خوره خريد" ساخته پي. جي. هوگان در هفته دوم اكران با هفت ميليون دلار فروش در 2507 سينما ضمن اينكه در رده هفتم قرار گرفت، مجموع فروش خود را به 6/27 ميليون رساند.

فيلم كمدي "پل بلارت: پليس مركز خريد" با بازي كوين جونز نيز در 2835 سينما هفت ميليون دلار فروش داشت و فيلم هشتم شد. اين فيلم در شش هفته 4/121 ميليون دلار به دست آورده است.

كمدي "هيجان‌زده!" به كارگرداني ويل گلاك به عنوان ديگر فيلمي كه از اين هفته به طور گسترده اكران شده، در 1810 سينما شش ميليون دلار فروخت در رده نهم قرار گرفت. نيكلاس دي‌آگوستو و اريك كريستيان اولسن و سارا رومر در اين فيلم بازي مي‌كنند كه داستان آن در يك دبيرستان روي مي‌دهد.

تريلر "بين‌الملل" ساخته توم تيكور نيز در دومين هفته نمايش در 2364 سينما 4/4 ميليون دلار فروش داشت و در فيلم دهم شد. مجموع فروش اين فيلم 17 ميليون دلار شده است.

12 فيلم پرفروش اين هفته در مجموع 8/119 ميليون دلار به دست آوردند كه در مقايسه با موعد مشابه پارسال 33 درصد بيشتر بود.

سه|ا|شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن