تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كوتاه از اخبار استان كرمان/كشف بيش از 23 هزار ليتر گازوييل قاچاق در بم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /كوتاه از اخبار استان كرمان/كشف بيش از 23 هزار ليتر گازوييل قاچاق در بم
خبرگزاري فارس: كشف 23 هزار و 520 ليتر گازوييل قاچاق در بم، كشف بيش از 300 كيلوگرم ترياك در كرمان و ... از جمله عناوين خبر‌هاي كوتاه از پليس استان كرمان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان بم به منظور مبارزه با قاچاقچيان كالا و سوخت روز گذشته حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي و كنترل محور‌هاي عبوري پنج دستگاه كاميون حمل سوخت قاچاق را متوقف و در بازرسي از اين خودروها 23 هزار و 520 ليتر گازوييل قاچاق كشف و رانندگان آنها پس از دستگيري به مراجع قضايي معرفي شدند.
براساس اين گزارش مأموران كلانتري راين در اقدامي ديگر پس از بازرسي از يك دستگاه كاميون موفق به كشف 100 ليتر گازوييل قاچاق شدند و راننده متخلف را دستگير كردند.

* دستگيري تعداد 586 افغاني فاقد مجوز اقامت در رفسنجان
به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، احمد اميني‌زاده فرماندهي انتظامي شهرستان رفسنجان گفت: مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان رفسنجان در تداوم اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و طرح ولايت پنج حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي تعداد 586 افغاني فاقد مجوز اقامت را دستگير و براي اخراج از كشور به اردوگاه مراقبتي تحويل دادند.
وي با اشاره به وقوع برخي از جرايم توسط افاغنه از كارفرمايان خواست از به كارگيري افاغنه خودداري كنند.
اميني‌زاده در ادامه يادآور شد: در اجراي طرح، 622 مضمون، 162 متهم تحت تعقيب و هفت سارق سابقه‌دار به همراه 241 نفر از كساني كه براي نواميس مردم ايجاد مزاحمت مي‌كردند دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي كشف هشت قبضه سلاح غيرمجاز و مقاديري مهمات را از ديگر دستاورد‌هاي اجراي اين طرح برشمرد.
وي يكي از اهداف اين طرح را پاك‌سازي نقاط ‌آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان مواد‌مخدر عنوان كرد و خاطرنشان كرد: پليس رفسنجان در اين راستا بيش از 26 كيلوگرم انواع مواد‌مخدر را كشف و 30 قاچاقچي و معتاد را دستگير كرده ‌است.
اميني‌زاده در پايان از شهروندان خواست براي برقراري هر چه بيشتر امنيت، ارتباط خود را با ارائه گزارش موارد مشكوك به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع و مأموران را در برقراري امنيت ياري دهند.

* كشف بيش از 300 كيلوگرم ترياك توسط پليس كرمان
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان رضا كلانتري رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي كرمان در تشريح اين خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد‌مخدر در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و در پي‌اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد‌مخدر از شهرستان‌هاي جنوبي به مركز استان اقدام به گشت‌زني پوششي در محور بم- كرمان كردند.
وي يادآور شد: ماموران حين گشت‌زني به يك دستگاه وانت سايپا مضنون و پليس راه ماهان آن را متوقف كرد و در بازرسي از خودرو مذكور مقدار 199 كيلوگرم ترياك، دو دستگاه گوشي تلفن همراه كشف و به همراه خودرو تحويل مقام قضايي شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد‌مخدر با اشاره به كشف 109 كيلو و 200 گرم ترياك در روز گذشته خاطرنشان كرد: اين مواد كه به ‌وسيله وانت مزدا از محور‌هاي آسفالت به مركز استان حمل مي‌شد در يك عمليات تعقيب و گريز كشف و يك نفر متهم در اين ارتباط دستگير شد.

* كشف 166 كيلوگرم ترياك در آغل گوسفندان
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، مأموران كلانتري 12 شهرستان بم پس از اطلاع از فعاليت دو نفر در امر حمل، نگهداري و خريد و فروش مواد‌مخدر، شناسايي آنها را در دستور كار قرار دادند.
بر اساس اين گزارش پليس پس از شناسايي مخفي‌گاه اين افراد در يكي از روستاهاي اطراف با تشكيل تيمي ضمن هماهنگي با مقامات قضايي به بازرسي از آن پرداختند كه در بازرسي از مكان مذكور مقدار 166 كيلو و 700 گرم ترياك كشف و دو نفر قاچاقچي دستگير شدند.

*خودرو‌هاي حامل 60 افغاني غير مجاز در بافت توقيف شدند
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي كرمان، مأموران انتظامي شهرستان بافت حين كنترل خودرو‌هاي عبوري محور كرمان- بافت به يك دستگاه كاميون مشكوك و دستور ايست صادر كردند.
راننده خودرو‌ بدون توجه به فرمان ايست اقدام به فرار كرد كه پليس پس از پيمودن مسافتي، خودرو‌ را توقيف و 60 افغاني فاقد مجوز را پس از بازرسي دستگير كرد.
گفتني‌است در دو دستگاه خودرو كه به عنوان اسكورت، خودرو‌ حامل افاغنه غير مجاز را همراهي مي‌كردند، چهار قاچاقچي انسان دستگير شدند.
انتهاي پيام/ل20

سه|ا|شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن