تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816487583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چاوز: به نماينده ملت شرافتمند ايران خوشامد مي گوييم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چاوز: "به نماينده ملت شرافتمند ايران خوشامد مي گوييم"
تهران – "هوگو چاوز" رييس جمهوري ونزوئلا اعلام كرد: يكشنبه شب آينده، كشورش ميزبان، "محمود احمدي نژاد، نماينده ملت شرافتمند ايران" خواهد بود و ونزوئلا به نماينده ملت شرافتمند ايران خوشامد مي گويد.


به گزارش خبرگزاري ها، وي روز پنجشنبه به وقت محلي (جمعه به وقت تهران) در گفت و گو با شبكه تلويزيوني دولتي ونزوئلا گفت: با وجود آنكه به دليل فشار يانكي ها، متاسفانه تنش در خليج فارس در روزهاي اخير بالا گرفته است، محمود احمدي نژاد رييس جمهوري ايران برنامه اش را براي ديدار از ونزوئلا تاييد كرده است. قدمش مبارك خواهد بود و ما به نماينده ملت شرافتمند ايران، خوشامد مي گوييم.

اشاره چاوز به واكنش هاي آمريكا به برگزاري مانور دريايي ولايت 90 و هشدار ارتش ايران به ناو هواپيمابر "جان. سي استنز" مبني بر عدم بازگشت به خليج فارس است. ايران هشدار داده است در صورت تداوم تحركات تنش آفرين نيروهاي فرامنطقه اي در خليج فارس و تحريم نفتي ايران، تنگه هرمز را خواهد بست.

سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به كاراكاس سپتامبر گذشته برنامه ريزي شده بود، اما اين سفر به دليل درمان بيماري سرطان "هوگو چاوز" به تعويق افتاد.

ايران و ونزوئلا همكاري هاي گسترده اي با يكديگر در زمينه هاي مختلف سياسي، اقتصادي و بين المللي دارند و همين امر، خشم و نگراني واشنگتن را برانگيخته است.

بنا به گزارش ها، در مدت اقامت دو روزه احمدي نژاد در ونزوئلا، دو كشور اسناد تازه همكاري در زمينه هاي گوناگون از جمله صنعتي و اقتصادي در حوزه هاي مسكن، كشاورزي، انرژي و انتقال فناوري به امضا مي رسانند.

رسانه هاي ونزوئلا گزارش دادند كه 9 يادداشت تفاهم همكاري در زمينه هاي مختلف براي امضا در سفر سپتامبر گذشته آماده شده بود و با توجه به تعويق آن سفر، انتظار مي رود اين اسناد در جريان سفر هفته آينده رييس جمهوري اسلامي ايران به ونزوئلا تاييد شود.

افزايش ساخت واحدهاي مسكوني توسط شركت هاي ايراني در ونزوئلا، ساخت كارخانجات توليد سيمان و لوازم ساختماني، اجاره كشتي هاي نفتكش به ونزوئلا، ساخت مجتمع هاي بزرگ كشاورزي در استان هاي لارا و فالكن، ايجاد مركز توليد واكسن هاي دامپزشكي در خاك ونزوئلا، ساخت مركز تحقيقات و تبادل اطلاعات در زمينه ژنتيك گياهي و تقويت راهكارهاي بهبود وضعيت اقتصادي و غذايي مردم دو كشور از جمله اين اسناد اعلام شده است.

برخي رسانه ها گزارش داده اند كه "اويانتا هومالا" رييس جمهوري پرو نيز كه روز شنبه به ونزوئلا سفر مي كند، روز بعد از آن نشستي با همتاي ايراني خود در كاراكاس خواهد داشت، اما اين موضوع هنوز از سوي مقام هاي ايران و پرو تاييد نشده است.

احمدي نژاد پس از ونزوئلا، به نيكاراگوا خواهد رفت تا در مراسم تحليف دومين دوره رياست جمهوري "دانيل اورتگا" رييس جمهوري اين كشور آمريكاي مركزي شركت كند.

احمدي نژاد در ادامه سفر دوره اي خود به آمريكاي لاتين، پس از نيكاراگوا از كوبا و اكوادور ديدن خواهد كرد.

اين سفر در روزهاي اخير بازتاب رسانه اي گسترده اي در رسانه هاي جهان به ويژه رسانه هاي آمريكاي لاتين داشته و هر روز، تحليلها و گزارش هايي در باره آن انتشار مي يابد.

در حالي كه مردم و دولت هاي چپگرا و آزاديخواه منطقه، از اين سفر استقبال كرده و بر تقويت مناسبات سياسي و اقتصادي دولت هاي مخالف استكبار در جهان تاكيد مي كنند، دولت آمريكا نسبت به نزديكي هر چه بيشتر كشورهاي آمريكاي لاتين با ايران هشدار داده است.

1545

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30751283

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن