تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخشي‌زاده مي‌خواست مو را از ماست بيرون بكشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشي‌زاده مي‌خواست مو را از ماست بيرون بكشد
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بخواهم از ذوب‌آهن جدا شوم يا بايد استعفا بدهم يا بايد اخراجم كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس منصور ابراهيم‌زاده پس از شكست خانگي 2 بر صفر برابر راه‌آهن گفت: متاسفم كه اين اتفاق افتاد و نتوانستيم نتيجه بگيريم. پيش‌بيني من اين بود كه در دقايق ابتدايي به گل برسيم. موقعيت‌هاي گلزني هم داشتيم كه از آنها استفاده نكرديم و در نهايت كنترل ناقص داود حقي در يك صحنه باعث شد يك گل بخوريم.

وي ادامه داد: مي‌دانستيم با توجه به نتيجه نيمه اول راه‌آهن با روش دفاع و ضد حمله بازي مي‌كند. بر همين اساس هم ما بازي كرديم كه باز هم نتوانستيم از موقعيت‌ها استفاده كنيم و در نهايت راه‌آهن پيروز شد.

ابراهيم‌زاده در مورد اينكه علي دايي گفته تاكنون ذوب‌آهن را به اين ضعيفي نديده، عنوان كرد: به نظر دايي احترام مي‌گذارم. ما به اشتباهات خودمان باختيم و اگر راه‌آهن نسبت به ما برتري تاكتيكي داشته دليلش اين بود كه بازيكنان ما وظايف خود را به خوبي انجام ندادند. به دليل ضعف بازيكنان ما آنها توانستند تاكتيك خودشان كه ضد حمله بود را پياده كنند.

اين مربي تصريح كرد: ايگور كاسترو وضعيت خوبي نداشت و حتي نتوانست يك توپ تك به تك را از حريف رد كند. اصغر فرهادي هم آن فرهادي هميشگي نبود. ضمن اينكه بازيكنان خارجي مانند دسوزا، كاسترو و ماچادو از شنبه به تيم ما اضافه شدند. البته در نيم فصل اول نيز ما با پنج، شش بازيكن تمرين خود را شروع كرديم. در هر حال مسئول فني تيم من هستم و در مورد اين شكست بايد از من سوال كنيد.

ابراهيم‌زاده در مورد قضاوت سعيد بخشي‌زاده اظهار داشت: در مورد داوري حرفي نمي‌زنم. چه چيزي مي‌توانم بگويم؟ بخشي‌زاده بعد از مسابقه‌ مس و ذوب‌آهن كه قضاوت كرد و چهار ماه محروم شد امروز مي‌خواست بهترين داوري را داشته باشد و مو را از ماست بكشد اما صحنه‌هاي در بازي را راه‌آهن ديدم كه وظيفه كارشناسان داوري باشگاه است كه در مورد آن نظر بدهند.

وي در پاسخ به خبرنگاري كه گفت شما دو ماه است كه مي‌گوييد ذوب‌آهن مريض است و يا شما نمي‌توانيد تمرينات خوبي بدهيد يا اينكه اين بازيكنان نمي‌توانند تمرينات شما را خوب اجرا كنند، گفت: شما با تيم زندگي و شرايط تيم را درك نمي‌كنيد. مي‌توانيد در تمرينات و حتي جلسه‌هاي آناليز ما حاضر شويد و ببينيد كه من نقاط ضعف را به بازيكنان گوشزد مي‌كنم اما وقتي بازيكنان در ميدان حاضر مي‌شوند فرمان بازي دست آنهاست. در 90 دقيقه من فقط مي‌توانم سه تعويض انجام بدهم. پاسخگوي اين شكست من هستم اما يا من بايد بروم و يا بازيكنان، بازيكنان كه نمي‌‌توانند بروند، من هم اگر بخواهم بروم يا بايد استعفا بدهم يا اخراجم كنند.

وي درباره تاثير مشكلات مالي بر شرايط تيم گفت: در مورد مشكلات مالي بهتر است حرفي نزنم. بازيكنان ما بايد زماني كه وارد زمين مي‌شوند با تمام مسئوليت‌شان بازي كنند و دليل نمي‌شود كه نتيجه بازي را به مسائل ديگر گره بزنيم. در زمين بازي ديگر مسائل مالي و پول مطرح نيست ممكن است مسائل به قبل و بعد آن باشد.

سرمربي ذوب‌آهن در مورد اينكه بهتر نيست به بازيكنان جوان ميدان بدهيد و ببازيد تا با بازيكنان 400 ميليوني بازنده شويد، خاطرنشان كرد: اگر من چنين كاري كنم خود شما به من مي‌گوييد بازيكن 400 ميليوني را نيمكت نشين كرديد و جور ديگري صحبت مي‌كنيد. من بازيكنان جوان مثل پيام صادقيان را كم‌كم به تيم اضافه مي‌كنم.

ابراهيم‌زاده در مورد عملكرد ضعيف باشگاه در فصل نقل و انتقالات نيم فصل گفت: هر بازيكني را كه مي‌خواستيم باشگاه ديگر به ما مي‌گفت يك يا دو بازيكن خود را به ما بدهيد. مثلا دفاع چپ تراكتورسازي را خواستيم به ما گفتند پيام صادقيان و سينا عشوري را به ما بدهيد. محمد منصوري بازيكن سايپا 210 ميليون تومان با مس قرارداد بست ولي سايپا از ما خواست كه بازيكن ديگري را به جاي او به ما بدهيد. حتي داود حقي كه با ما تمرين مي‌كرد به من گفت رضايتنامه‌ام را بدهيد تا بروم كه باشگاه اين كار را نكرد.
انتهاي پيام/

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن