تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804870993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: نقل و انتقالات
هنوز هم از من درباره مصدوميت مي‌پرسند
خليلي: اميد داشتم به پرسپوليس برگردم

محسن خليلي مي‌گويد با آمادگي كامل به مس آمده و معتقد است جايگاه واقعي اين تيم در انتهاي جدول نيست.
مهاجم جديد تيم فوتبال مس كرمان درباره بازگشت خود به فوتبال پس از 6 ماه به ايسنا مي‌گويد: «من در نيم فصل اول چند پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم كه آنها را به خاطر بازگشت به پرسپوليس از دست دادم چرا كه من قبل از آغاز فصل كمي اميد داشتم كه به تيم محبوبم بازگردم، با اين حال كادر فني پرسپوليس با آمدن من موافقت نكرد.
پس از آن صلاح ديدم كه به دسته يك نروم و با وجود چند پيشنهادي كه از اين ليگ داشتم، ترجيح دادم تا نيم فصل بدون تيم بمانم. با پايان نيم فصل نخست ليگ برتر هم مذاكراتي با چند تيم داشتم اما وقتي با مسوولان مس صحبت كردم، تصميم گرفتم كه به اين تيم بيايم.»
مهاجم پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چه زماني مي‌تواند به روزهاي اوج خود بازگردد، ادامه مي‌دهد: «من هميشه براي خودم اهدافي داشته‌ام. نزديك به دو ماه و نيم است كه زير نظر بدنساز شخصي خودم كار مي‌كنم و در اين مدت آمادگي خودم را حفظ كرده‌ام. اميدوارم با مس به روزهاي اوجم بازگردم. متاسفانه پس از اينكه با مصدوميت سنگين از ناحيه رباط صليبي مواجه شدم، ديگر تيمي به من آنچنان اعتماد نكرد.»
خليلي درباره اين شايعه كه او مصدوم است و به هيچ تيمي نمي‌تواند برود، مي‌گويد: «خيلي عجيب است كه من سه سال پيش مصدوم شدم اما مردم هنوز هم وقتي من را در خيابان مي‌بينند مي‌گويند پايت چطور است. من بعد از آن مصدوميت يك سال و نيم براي پرسپوليس و مدتي هم براي استيل آذين بازي كردم.
باشگاه مس هم وقتي آمادگي بدني من را ديد، متوجه شد كه مصدوميتي ندارم. ديروز صبح تست پزشكي دادم و بدون هيچ مشكلي با مس قرارداد امضا كردم.»

قرارداد برنوسزار گوريا با سپاهان ثبت شد

ايران ورزشي- هيات فوتبال اصفهان از ثبت قرارداد برنو سزار گوريا بازيكن برزيلي با تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در اين هيات خبر داد.
قرارداد اين بازيكن برزيلي صبح ديروز در هيات فوتبال استان اصفهان ثبت شد.
قرارداد اين برزيلي براي يك فصل و نيم بسته شد و به اين ترتيب برنو سزار گوريا تا پايان فصل آينده مسابقات ليگ برتر با تيم فوتبال سپاهان قرارداد دارد.

مس با سه بازيكن جديد در ليگ برتر

ايران ورزشي- در روز پاياني نقل و انتقالات نيم فصل ليگ برتر باشگاه مس كرمان سه بازيكن جديد را به خدمت گرفت تا به نوعي جدايي پنج، شش بازيكن تيمش از جمله مجيد خدابنده‌لو، محسن بياتي‌نيا، كارلوس سالازار، ميلاد فخرالديني و بيژن كوشكي را جبران كرده باشد.
محسن خليلي كه در فصل 87 ـ 86 به همراه پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شده بود و مشتركا با هادي اصغري عنوان آقاي گل رقابت‌ها را هم به دست آورده بود، با عقد قراردادي شش ماهه به مس كرمان پيوست. خليلي كه فصل گذشته در استيل‌آذين توپ مي‌زد، نيم فصل نخست را بدون تيم سپري كرد.
همچنين مقداد قباخلو كه او هم سابقه حضور در پرسپوليس را دارد، با عقد قراردادي تا پايان فصل به عضويت مس كرمان در آمد. قباخلو در نيم فصل نخست در تيم شهرداري ياسوج توپ مي‌زد.
همچنين محمد كرمي مدافع تيم فوتبال دسته اولي گهر زاگرس ديگر بازيكني بود كه ديروز به جمع شاگردان بلاژويچ در نيم فصل دوم ليگ برتر اضافه شد.

سرلك، پنجمين خريد نيم‌فصل تراكتورسازي

ايران ورزشي- تراكتورسازي تبريز با خريد سيامك سرلك صاحب ركورد بيشترين بازيكن جذب شده در نيم‌فصل شد.
سيامك سرلك بازيكن تيم داماش گيلان با حضور در باشگاه تراكتورسازي و عقد قرارداد به صورت رسمي به اين تيم پيوست.
سرلك سال‌ها بازيكن تيم فولاد خوزستان بود و حتي بازوبند كاپيتاني اين تيم را بر بازو مي‌بست. بعد از عقيل اعتمادي، حدادي ‌فر، حاتمي و فخرالديني اين پنجمين خريد تبريزي‌ها در نيم‌فصل ليگ برتر بوده است.

مس سرچشمه 4 بازيكن جديد جذب كرد

ايران ورزشي- اصغر شرفي در كرمان بيداد مي‌كند. او اول يك تيم كامل را از تيمش اخراج كرد و بعد به دنبال بازيكنان جديد رفت.
ديروز خبر رسيد كه روح‌ا... بيگدلي مهاجم سابق مس كرمان و استقلال اهواز، مجيد باجلان هافبك راه آهن، امير رفعتي مهاجم تيم گل گهر سيرجان و علي ابراهيمي مدافع زير 23 سال به مس سرچشمه پيوسته‌اند البته پيش از اين نيز سه بازيكن خارجي و محمد منصوري از سايپا به مس سرچشمه پيوسته بودند. همچنين در آخرين ساعات ديروز سعيد حلافي، بازيكن فصل پيش پرسپوليس و محمد قاسمي‌نژاد از تيم دسته اولي گهر زاگرس به عنوان سهميه زير 23 سال قرارداد خود را ثبت كردند.

مهاجم نفت تهران به پاس همدان پيوست

حميد نيك‌نهال مهاجم پيشين نفت تهران با عقد قراردادي شش ماهه به عضويت پاس همدان درآمد. اين مهاجم كه پيش از اين براي نفت تهران بازي مي‌كرد، در آخرين روز فصل نقل و انتقالات به همدان رفت و قراردادش را با پاس به ثبت رساند.
پيش از اين بازيكناني چون خلدون ابراهيم و سجاد فيض‌اللهي هم از نفت تهران جدا شده بودند.

دروازه‌باني جانشين فريدون رضايي
مهدي اسلامي به استقلال پيوست

پس از اينكه فريدون رضايي يكي از دروازه‌بان‌هاي استقلال با مصدوميت شديد روبرو شد مسوولان باشگاه استقلال در پي جذب يك دروازه‌بان بودند كه اين هدف در نقل و انتقالات نيم فصل به سرانجام رسيد.
در آخرين ساعات باقيمانده به نقل و انتقالات نيم فصل مهدي اسلامي به استقلال پيوست و جانشين فريدون رضايي شد. اسلامي در تيم پاس همدان هم سابقه بازي دارد. قرارداد او با استقلال 5/2 ساله است.

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن