تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816519294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه‌هاي شما


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: نامه‌هاي شما
مواضع رئيس‌جمهور در همايش هدفمندي يارانه ها
درحالي كه آقاي رئيس‌جمهور اخيراً در همايش يكساله شدن اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها مدعي شده‌اند كه "صدها كشور براي برنامه ريزي اقتصادي كشورهايشان از ما تقاضاي كمك مي‌كنند و حتي برخي‌ها گفته‌اند در مديريت اقتصادي به آنها كمك كنيم"!، شاهد هستيم كه نرخ دلار در كشورمان به 1600 تومان رسيده و بانك مركزي پس از تشكيل صف‌هاي طويل و شبانه دلالان براي خريد سكه، درصدد پيش فروش آن برآمده است. از سوي ديگر گراني و تورم در كشور مردم را در شرايط بسيار سخت و بدي قرار داده و هر روز و هر ساعت قيمت مايحتاج عمومي مردم افزايش مي‌يابد. از طرفي با گران شدن چشمگير قيمت حامل‌هاي انرژي، بسياري از واحدهاي توليدي و صنعتي تعطيل و كارگران آن بيكار شده‌اند! چرا از سوي آقاي رئيس‌جمهور به مشكلات مردم و كشور توجهي نمي‌شود و چنين مواضعي از جانب ايشان اتخاذ مي‌گردد؟!
علي حقدوست - تهران
حفظ اعتبار مسئولان و سازمان‌هاي تحت مديريت آنان
اين چه رسم بدي است كه مسئولان امور به صراحت وعده‌هائي مي‌دهند و رسانه‌هاي گروهي هم اين وعده‌ها را منتشر مي‌كنند، اما به اجرا در نمي‌آيد؟
آيا با اين وضع اعتبار مسئولان ياد شده و سازمان‌هاي تحت مديريت آنان زير سئوال نمي‌رود؟ بطور مثال بايد به خلف وعده مكرر رئيس سازمان بازنشستگي كشوري در ارتباط با پرداخت مطالبات بازنشستگان اشاره نمائيم، چرا كه ايشان اعلام نموده بودند بخشي از مطالبات مربوطه با حقوق آذر ماه بازنشستگان پرداخت مي‌شود، اما خبري نشد!
محمدعلي غفاري - تهران
اتصال آزادراه پرديس به بومهن و رودهن
با افتتاح آزادراه پرديس، از ترافيك شرق تهران به اين شهرك كاسته شده، اما ترافيك شهرهاي رودهن و بومهن همچنان بسيار سنگين است و با توجه به پل‌هائي كه در اين مسير ساخته شده است، ضرورت دارد بزرگراه پرديس زودتر به جاده كمربندي رودهن و بومهن وصل و مشكل اهالي منطقه مرتفع شود.
همت شكيبائي - رودهن
نيمه كاره رها شدن كار ايجاد تقاطع غيرهمسطح در شهر انديشه
قرار بود براي تسهيل در رفت و آمد خودروها در فاز چهارم شهر انديشه يك تقاطع غيرهمسطح در اين محدوده ايجاد شود اما اين طرح نيمه كاره رها شده است و در اين مكان اغلب نخاله‌هاي ساختماني سرازير مي‌شود. درحالي كه ساكنان اين قسمت از شهر انديشه براي دسترسي به جاده كمربندي كرج همچنان در مضيقه هستند.
صيامي - شهر انديشه
ايجاد محدوديت براي ساكنان منطقه بهارستان تهران
درحالي كه مجلس شوراي اسلامي مشغول ساخت و سازهاي متعددي مي‌باشد و هر روز در منطقه بهارستان خانه و مغازه‌هاي زيادي را براي اين منظور خريداري مي‌نمايد، چرا براي ايجاد پاركينگ جهت وسائط نقليه كاركنان خود اقدام نمي‌نمايد؟
چرا اخيراً در جهت حركت وسائط نقليه در خيابان شهيد رحماني پور (خيابان مجاهدين اسلام) تغيير داده شده و چرا اين محل به پارك وسائط نقليه كاركنان مجلس اختصاص يافته است؟
مجيد هاشمي - تهران
پاسخ مسئولان
وظايف خطير بازرسين بهداشت محيط
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون نامه‌هاي شما در صفحه 5 شماره 9340 آن جريده وزين در تاريخ 10/9/90 با عنوان "اقدام مشترك شعب تعزيرات حكومتي با دانشگاه علوم پزشكي مازندران" به استحصار مي‌رساند: در مقوله مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي، بازرسين خدوم بهداشت محيط، ملزومات مورد نياز جهت تهيه و عرضه مواد غذايي ايمن در واحدهاي صنفي را در سه حيطه مورد توجه قرار مي‌دهند:
الف) عوامل فيزيكي كه با ساختمان و محل كار و نيز ابزار و وسايل مورد استفاده مرتبط هستند.
ب) عوامل كاربردي (فرآيندي يا عملي) كه اصول بهداشتي كار و تماس با مواد غذايي را در بر مي‌گيرند.
ج) عوامل فردي كه بهداشت فرد و آموزش افراد را شامل مي‌شوند.
لذا بازرسين بهداشت محيط بمنظور كنترل بهداشتي در قالب فوق داراي وظائف حساس و خطيري بوده و بي‌شك در اين راستا برخي مراكز نسبت به توصيه‌هاي بهداشتي بازرسين تمكين نكرده و لذا نسبت به اقدام قانوني مبادرت مي‌گردد كه اين امر يا راستا توسط مراكز بهداشت و يا در قالب اكيپهاي مشترك با سازمان تعزيرات حكومتي عملياتي ميگردد.
در هر صورت تمامي توان مهندسين بهداشت محيط معطوف بر حل معضلات بهداشت محيطي مرتبط با حوزه‌هاي كاري تعريف شده مي‌باشد. اما بايد پذيرفت كه در ميان اصناف گوناگون كه با عزت امرار معاش مي‌نمايند بخشي نيز تن به قانون داده و لذا اقدام قهريه عليه آنها صورت مي‌پذيرد. لذا با اين اوصاف وجود مراكز و اماكن فاقد شرائط بهداشتي را دور از ذهن نمي‌توان دانست كه بي‌شك درصورت مراجعه به سوابق آنها اثر اقدامات متعدد بازرسين خدوم بهداشت محيط را در آنها مي‌توان مشاهده نمود.
دكتر امير سعيد حسيني - سرپرست روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مازندران

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن