تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي جديد شهرداري تبريز: هيچ قولي نداده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي جديد شهرداري تبريز: هيچ قولي نداده ام
تبريز- سرمربي جديد تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: هيچ قولي نداده ام، اما جايي كه كار مي كنم بايد با پيشرفت همراه باشد.


علي اصغر مديرروستا شامگاه چهارشنبه دراولين مصاحبه مطبوعاتي قبل از بازي خود در تيم شهرداري در جمع خبرنگاران افزود: شهرداري پتانسيل اين را دارد كه تا رده ششم جدول بالا بيايد و اينكه من هيچ قولي در خصوص اين تيم نداده ام دليل بر اين نمي شود براي پيشرفت آن تلاشي نكنم.

وي گفت: از قديم الايام به تبريز و فوتبال آن علاقه داشتم و با اينكه در برنامه ام مربيگري در خارج از تهران در اين فصل نبود و از دو تيم ديگر ليگ برتري نيز پيشنهاد داشتم اما به خاطر همين علاقه و همچنين حسن نيت مديرعامل باشگاه، شهرداري را براي مربيگري انتخاب كردم.

مديرروستا اظهاركرد: بازي فردا مقابل مس كرمان اولين تجربه من با شهرداري خواهد بود و هرچند گرفتن سه امتياز در بازي فردا سخت و دشوار است، اما با توجه به حضور بازيكنان خوب در تيم و همچنين حمايت هاي پشت اين تيم، اين كار را خواهيم كرد.

وي با رد مساله بومي گري در فوتبال حرفه اي، افزود: در فوتبال حرفه اي اين مسايل از بين رفته و هر بازيكني كه شايسته باشد، در تركيب تيم قرار مي گيرد.

وي اظهار كرد: براي من بازيكني ارجح است كه در زمين تلاش كند، به مسايل اخلاقي توجه نمايد و دستورات تاكتيكي را به خوبي در زمين پياده كند.

مديرروستا با اشاره به اردوي چند روزه تيم دركرج، افزود: در اين اردو من و بازيكنان بيشتر به هم نزديك شديم و بسياري از مسايل و مشكلات تيم از جمله ساختار دفاعي آن را كه خود بازيكنانم هم متوجه آن نبودند، آناليز كرديم.

وي در پاسخ به اين سووال كه چرا شهرداري از فرصت نقل و انتقال بازيكن به خوبي استفاده نكرد و هيچ بازيكني به تركيبش اضافه ننمود، گفت: در مدت حضورم در تيم يا بازيكني بهتر از بازيكنان فعلي پيدا نكرديم و يا اگر هم پيدا كرديم سر مسايل مالي با وي به توافق نرسيديم كه يكي از آنها اشپيتمي آرفي بازيكن تراكتورسازي بود كه سر مسايل مالي با باشگاه به توافق نرسيد.

مدير روستا گفت: با همين نفرات به كار خود ادامه مي دهيم و اطمينان دارم كه با همين بازيكنان مي توانيم مراحل ترقي و پيشرفت را به خوبي طي كنيم.

وي در خصوص بازي فردا مقابل مس، اظهاركرد: مس تيم خوبي است اما همانند شهرداري در جايگاه خودش قرار ندارد و براي بازي فردا يكي دو فيلم بازي اين تيم را آناليز كرده ايم و به دفاعي بازي كردن اين تيم در خانه حريف و استفاده از ضد حمله ها آگاهي كامل داريم.

وي بيان كرد: در بازي فردا، هم به فكر حمله خواهيم بود هم به ساختار دفاعي توجه خواهيم كرد و در خصوص هر دو موضوع بازيكنان را مطلع كرده ايم.

مديرروستا گفت: در روزها و هفته هاي آينده در صدد كاستن از اشتباهات تيمي و انفرادي خواهيم بود تا تيم را به جايگاه واقعي خود در جدول برسانيم.

وي از زحمات سرمربي قبلي تيم ميودراگ يسيچ قدرداني كرد و افزود: يسيچ مربي خوبي است اما اينكه نتوانست با شهرداري خوب نتيجه بگيرد يا اشتباه بازيكنان بود كه دستورات تاكتيكي وي را به خوبي اجرا نكردند و يا اينكه يسيچ نتوانست اين دستورات را به خوبي به بازيكنان القا كند.

سرمربي تيم مس كرمان به دليل تاخير پرواز تهران به تبريز، نتوانست در مصاحبه مطبوعاتي قبل از بازي حاضر شود.

ديدار تيم هاي شهرداري تبريز و مس كرمان از هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران ساعت 15 فردا در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز انجام مي شود.

7233/587

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30749421

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن