تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816279181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبايد درحق افرادي كه 33 سال خادم نظام و جامعه هستند، بي انصافي كنيم حجت‌الاسلام والمسلمين سيد رضا اكرمي با بيان اينكه موضع گيري ها در قبال دانشگاه آزاد اسلامي بداخلاقي و سياسي است گفت:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: نبايد درحق افرادي كه 33 سال خادم نظام و جامعه هستند، بي انصافي كنيم حجت‌الاسلام والمسلمين سيد رضا اكرمي با بيان اينكه موضع گيري ها در قبال دانشگاه آزاد اسلامي بداخلاقي و سياسي است گفت:
آنا:نماينده مردم تهران با اشاره به برخي هجمه ها عليه دانشگاه آزاد اسلامي گفت:اين دانشگاه به خوبي توانسته است در اشتغال فكري، علمي،عملي و پرورش نيروي انساني كه سرمايه يك كشور محسوب مي شود تحول ايجادكند.

حجت الاسلام والمسلمين سيد رضا اكرمي در گفت وگو با آنا تصريح كرد: به ياد دارم در دوره دوم نمايندگي ام در سال 1363 مراجعاتي مي شد، مبني بر اينكه در شهرهاي مختلف واحدهايي از دانشگاه آزاد اسلامي تاسيس شود. اين ابراز علاقه از سوي نمايندگان و مراجعين زياد بود و اينكه به هر صورت دانشگاه هاي دولتي نمي توانستند در سراسر كشور توسعه داشته باشند.

وي افزود: به هر صورت درخواست براي توسعه آموزش عالي از سوي دانشگاه غيردولتي با اقبال خوبي همراه شد و البته همچنان ادامه دارد و الان هم كه در مجلس هستيم نمايندگان خواهان توسعه دانشگاه آزاد اسلامي در شهرهاي خود هستند و اين روند همچنان ادامه دارد.

اين نماينده مجلس هشتم خاطرنشان كرد:بايد بگويم وقتي كه ظرفيتهاي آموزش عالي محدود باشد، به طور طبيعي بايد در بحث آموزش عالي راه حلي پيدا كرد كه اين نياز و خلاء در بخش غيردولتي توسط دانشگاه آزاد اسلامي پر و جبران شد، امكانات خوبي براي خانواده ها فراهم شد كه بسياري از مردم واقعا حاضرند فرش خوبي زير پايشان نباشد، اما فرزندانشان به دانشگاه بروند و درس بخوانند.

اين نماينده پنج دوره مجلس شوراي اسلامي در ادامه تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي به واقع يك رقيب رفيق براي دانشگاه دولتي بوده و هست و اين دانشگاه در كاهش هزينه سنگين دولت در بخش آموزش عالي به خوبي وارد شد و كمك كرد و در اين سه دهه به واقع هزينه هاي دولتي كاهش پيدا كرد.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به نقش دانشگاه آزد اسلامي در عرصه آموزش عالي تصريح كرد: يا مردم بايد از ادامه تحصيل محروم باشند يا براي ادامه تحصيل هزينه كنند كه البته راه دوم عاقلانه است و دانشگاه آزاد توانست اين نياز را به خوبي پاسخ دهد.

سيد رضا اكرمي در پاسخ به اين سوال مبني براينكه نقش دانشگاه آزاد اسلامي در توسعه شهري چه بوده است، اذعان داشت: اين دانشگاه توانسته است با سرمايه گذاري در شهرهاي مختلف، پروژه هاي عمراني، ايجاد ساختمان هاي مناسب آموزشي، كتابخانه، خوابگاه و سالن هاي ورزشي سرمايه گذاري عظيم ثابتي در شهرها ايجاد كند كه هم آبرومند است و هم ماندگار و در واقع اين باقيات و صالحات ادامه داشته و دارد.

وي افزود: از اين نكته نبايد غافل شويم كه توسعه آموزش عالي موجب افزايش سطح فرهنگي و علمي مردم مي شود، به هر صورت سطح افرادي كه در مدرسه و دبيرستان تحصيل كرده اند با فردي كه در دانشگاه به تحصيل پرداخته است كاملا تفاوت دارد.

اكرمي در ادامه اظهار داشت: توسعه آموزش عالي خود نوعي اشتغالزايي محسوب مي شود كه در يك محيط دانشگاهي بايد استاد وجود داشته باشد و همين موضوع خود كه در يك محيط دانشگاه علاوه بر وجود استاد دانشگاه، به نيروهاي خدماتي، كادر اداري و... نياز هست كمك مي كند افراد با تخصص هاي مختلف جذب شده كه اين خدمات توسط دانشگاه آزاد اسلامي به خوبي در شهرها ديده مي شود.

اين نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در ادامه تاكيد كرد: دانشگاه آزاد اسلامي توانسته است در اشتغال فكري، علمي و عملي و پرورش نيروي انساني كه سرمايه يك كشور محسوب مي شود تحول ايجاد كند.

سيد رضا اكرمي در پاسخ به سوال ديگري كه چرا برخي افراد به دنبال تخريب خدمات دانشگاه آزاد اسلامي در سطح كلان و خرد هستند، گفت: جامعه ما گرفتار افراط و تفريط شده است، به واقع اگر انتقادي وجود دارد بايد به خود افراد گفت نه اينكه در سطح گسترده اي همراه با تخريب باشد و آن را تو سر افراد بزنيم، گويا حسني و امتيازي وجود ندارد.

وي در اين باره اعلام كرد: متاسفانه جامعه ما دچار افراط و تفريط شده و دانشگاه آزاد اسلامي را هم گرفتار همين موضوع كرده اند كه نبايد اينطور باشد، آدم بي عيب نداريم و ديكته نانوشته نمي تواند غلط نداشته باشد. وي با بيان اين موضوع كه از من در دوره هاي مختلف مجلس حضور داشته و عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي را ديده ام، تصريح كرد: من از ابتدا شاهد رشد و توسعه دانشگاه در كشور بوده و هستم، از همان روزهاي اول تاسيس اين دانشگاه برخي با ايجاد دانشگاه غير دولتي مخالف بودند و اعتقادي به اين نوع دانشگاه نداشتند. برخي با برنامه هاي دانشگاه آزاد مخالف بودند و اين اقدام را موجب افت تحصيلي مي دانستند؛ البته در اين مسير بايد معدل كاري و كارنامه را در نظر بگيريم و بعد قضاوت داشته باشيم ، اينكه گفته مي شود سطح علمي دانشگاه آزاد در مقايسه با دانشگاه هاي دولتي كمتر است چنين چيزي صحت ندارد و درست نيست و ما به واقع شاهد رشد علمي كشور در زمينه هاي مختلف توسط دانشگاه آزاد اسلامي هستيم.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به بداخلاقي هاي صورت گرفته عليه دانشگاه گفت: ما با بداخلاقي در قبال دانشگاه آزاد اسلامي مواجه هستيم و اين موضع گيري ها سياسي است.

وي افزود: بالاخره آيت الله هاشمي رفسنجاني بيش از سه دهه پس از انقلاب حضور فعال داشته است و در مديريت دانشگاه آزاد هم دكتر جاسبي فعاليت كرده است، اگر موضوعي و موردي هم است بايد به خود اشخاص بگوييم نه اينكه همه دستاوردها را زير سوال ببريم و اين مشكل در جامعه وجود دارد كه به راحتي همه چيز مورد هجمه و تخريب قرار مي گيرد و اين دو شخصيت هم مورد بي مهري قرار گرفته اند.

اكرمي در پايان گفت: بايد براي مقابله با بداخلاقي جامعه را آموزش دهيم، امر به معروف و نهي از منكر انجام دهيم و جامعه را به سمت خوبي تشويق كنيم و درحق افرادي كه 33 سال خادم نظام و جامعه هستند نبايد با بي انصافي رفتار كنيم و اين يك نوع جفا هست.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن