تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812861284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش500 تني توليد روزانه زباله در هفته اول اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: افزايش500 تني توليد روزانه زباله در هفته اول اسفند
مديرعامل سازمان خدمات موتوري تهران خبر داد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري تهران گفت:‌ ميزان زباله روزانه توليد شده شهر تهران در هفته اول اسفند ماه 500 تن افزايش داشته است.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "مصطفي سليمي" با اشاره به افزايش ميزان زباله توليد شده در اسفند ماه نسبت به ديگر ماه‌هاي سال به دليل فرارسيدن روزهاي پاياني و انجام خانه تكاني، اظهار كرد: متوسط زباله توليدي تهران به طور روزانه هفت هزار تن است كه اين ميزان تاكنون به هفت هزار و 500 تن رسيده است.

وي با بيان اين كه افزايش ميزان زباله در روزهاي پاياني، ‌افزايش خدمات جمع‌آوري زباله را نيازمند است، خاطرنشان كرد: ‌از ابتداي اسفند ماه تردد ماشين آلات سازمان براي حمل زباله حدود 50 سرويس افزايش يافته است.

سليمي ميزان زباله توليد شده در اين ايام را تقريبا برابر با سال گذشته دانست و بيان كرد:‌ از اين پس نيز قطعا با افزايش ميزان زباله به ويژه در 10 روز پاياني اسفند ماه روبرو خواهيم شد، سال گذشته تا پايان اسفند روزانه حدود 11 هزارتن زباله داشتيم و اميدواريم ميزان زباله امسال نسبت به سال گذشته افزايش نداشته باشد.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري افزود: بيشترين افزايش زباله مربوط به محدوده بازار و مراكز بزرگ تجاري است كه تا چند برابر افزايش خواهد يافت.

وي افزايش ترافيك در محدوده مراكز تجاري را موجب كندي تردد ماشين آلات خدمات موتوري ذكر كرد و گفت: در معابر پرازدحام، مخازن و ماشين آلات مستقر خواهند شد، همچنين تردد و جمع‌آوري زباله در اين مناطق در طول شب دو تا سه برابر تكرار مي‌شود.

انتهاي پيام//

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن