تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812847220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليمي اعلام كرد:افزايش 500 تني توليد روزانه زباله در هفته اول اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سليمي اعلام كرد:افزايش 500 تني توليد روزانه زباله در هفته اول اسفند
مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري تهران گفت:‌ توليد زباله روزانه شهر تهران در هفته اول اسفند 500 تن افزايش داشته است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، مصطفي سليمي با اشاره به افزايش ميزان زباله توليد شده در اسفندماه نسبت به ديگر ماههاي سال به دليل فرارسيدن روزهاي پاياني و انجام خانه تكاني گفت: متوسط زباله توليدي تهران روزانه هفت هزار تن است كه اين ميزان تاكنون به هفت هزار و 500 تن رسيده است.

وي با بيان اينكه افزايش ميزان زباله در روزهاي پاياني ‌افزايش خدمات جمع‌آوري زباله را نيازمند است خاطرنشان كرد: ‌از ابتداي اسفندماه تردد ماشين آلات سازمان براي حمل زباله حدود 50 سرويس افزايش يافته است.

سليمي ميزان زباله توليد شده در اين ايام را تقريبا برابر با پارسال دانست و افزود:‌ از اين پس قطعا با افزايش ميزان زباله به ويژه در 10 روز پاياني اسفند روبرو خواهيم شد. سال گذشته تا پايان اسفند روزانه حدود 11 هزار تن زباله داشتيم و اميدواريم ميزان زباله امسال نسبت به سال گذشته افزايش نداشته باشد.

مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري افزود: بيشترين افزايش زباله مربوط به محدوده بازار و مراكز بزرگ تجاري است كه تا چند برابر افزايش خواهد يافت.

وي افزايش ترافيك در محدوده مراكز تجاري را موجب كندي تردد ماشين‌آلات خدمات موتوري ذكر كرد و گفت : در معابر پرازدحام مخازن و ماشين‌آلات مستقر خواهند شد و تردد و جمع‌آوري زباله در اين مناطق در طول شب دو تا سه برابر تكرار مي‌شود.

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن