تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتوئو: هرگز به رئال مادريد بازنمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اتوئو: هرگز به رئال مادريد بازنمي‌گردم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم كامروني بارسلونا گفت كه ديگر هرگز به باشگاه سابق خود بازنخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حالي كه اين روزها زمزمه هايي مبني بر جدايي ساموئل اتوئو از بارسلونا به گوش مي رسد، اين بازيكن گلزن به رد شايعه ها پرداخته و از باشگاه كنوني خود به عنوان بهترين باشگاه فوتبال جهان ياد كرد.

ساموئل اتوئو گفت: «پنج سال است كه در بارسلونا حضور دارم و تابستان سال گذشته بدترين تجربه اي بود كه داشتم. در آن زمان با تصميم باشگاه مبني بر فروش خود موافقت كردم اما واقعاً مي خواستم در بارسا بمانم و به عنوان عضو مهمي از باشگاه شناخته شوم.»

اتوئو افزود: «قرارداد خود با بارسلونا را تا سال 2010 تمديد خواهم كرد، اما مايلم بعد از آن هم در اين باشگاه بمانم. تا زماني كه بارسا نيازي به من نداشته باشد براي نام آن مبارزه خواهم كرد.»

مهاجم كامروني آبي-اناري پوشان همچنين گفت: «واضح است كه مي خواهم در بارسلونا بمانم. عشق من نسبت به اين باشگاه بيش از پيش شده و مي خواهم همه هواداران بارسلونا احساس كنند كه من يك بارسلونايي هستم. احساس مي كنم در بارسلونا به من عشق مي ورزند و برايم ارزش قائل مي شوند.»

مهاجم

اتوئو در پاسخ به اين سوال كه چه نظري نسبت به بازگشت احتمالي فلورنتينو پرس به صندلي رياست باشگاه رئال مادريد دارد، گفت: «كار من در رئال مادريد تمام شده است، با اين حال به خاطر زحمت هايي كه مادريدي ها براي من و خانواده ام كشيدند، سپاسگذار آنها هستم. من از حضور در بارسلونا خوشحال هستم و اگر روزي قرار باشد كه از اين باشگاه جدا شوم، به برنابئو باز نخواهم گشت. من هرگز با بازگشت به رئال مادريد، به هواداران بارسلونا پشت نمي كنم. اكنون مي توانم بگويم كه در بهترين باشگاه جهان حضور دارم.»

اتوئو در پايان با دفاع از عملكرد "ويكتور والدس" دروازه بان بارسلونا و رائول مهاجم كهنه كار رئال مادريد كه مدت هاست به تيم ملي كشورش دعوت نمي شود گفت: «من رابطه خوبي با "ايكر كاسياس" دارم، اما بايد بگويم "ويكتور والدس" بهترين دروازه بان فوتبال جهان است. در مورد "رائول" هم بايد بگويم، او بيش از آنچه بايد، براي بازگشت به تيم ملي اسپانيا تلاش كرده است.»

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن