تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816504192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران اعلا م كرد: فعاليت تمام مراكز معاينه فني تا 12 شب


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران اعلا م كرد: فعاليت تمام مراكز معاينه فني تا 12 شب
مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران در گفت وگو با ايسنا گفت: تمام مراكز معاينه فني با توجه به اينكه داشتن برگه معاينه فني امري ضروري است تا 12 شب فعاليت مي كند و مركز نيايش نيز كماكان به صورت شبانه روزي فعاليت مي كند.
وي گفت: مراكز معاينه فني در نيمه دوم اسفند امسال و نيز نيمه اول فروردين 88 به دليل آنكه طبق اعلام پليس، خودرو افرادي كه يكي از مدارك معاينه فني و بيمه شخص ثالث را همراه نداشته باشند متوقف مي شوند، روزهاي بسيار شلوغي را سپري خواهند كرد به همين خاطر تدابيري اتخاذ شده تا در طي ايام تعطيل هم اين مراكز بتوانند فعاليت كنند كه به زودي نحوه فعاليت مراكز معاينه فني در تعطيلات عيد اطلاع رساني خوهد شد.
نوروزي ضمن اشاره به اعلام پليس مبني بر الزامي بودن همراه داشتن برگ معاينه فني خودرو در سفرهاي نوروزي گفت: ظرفيت مراكز معاينه فني در يك ماه اخير 4 برابر افزايش داشته و با تمام وجود خود را آماده ارائه خدمت به شهروندان در آستانه تعطيلات عيد كرده ايم.
وي تصريح كرد: ميزان مراجعات ساليانه خودروهاي سبك به مراكز معاينه فني در سال جاري حدود800 هزار دستگاه بوده كه با بهره گيري از 66 نمايندگي مجاز ايران خودرو و سايپا تلاش خواهيم كرد در ماه اسفند تعداد يك ميليون دستگاه خودرو معاينه فني شوند.
نوروزي با اشاره به دستور رئيس جمهور مبني بر فعال سازي نمايندگي هاي مجاز خودروسازان گفت: طبق دستور رئيس جمهور بايد تعداد 150 واحد نمايندگي به ستاد معاينه فني خودروهاي تهران معرفي مي شد ولي خودروسازان نتوانستند آن را محقق كنند و در نتيجه تنها 66 مركز به اين مسئله اختصاص داده شد.
مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران تاكيد كرد: در اين مراكز با نظارت و حضور نمايندگان ستاد فقط گازهاي خروجي و عيوب ظاهري خودرو از قبيل سلامت شيشه، چراغ هاي روشنايي و خطر، سلامت لاستيك ها و عدم دودزايي مشهود و... مورد آزمون قرار مي گيرد.
وي افزود: تعميرگاههاي مذكور فقط تا پايان فروردين ماه مجاز به دادن برچسب معاينه فني هستند و پس از آن تيم سه نفره شامل شهرداري تهران، راهور ناجا و محيط زيست در مورد نحوه ادامه فعاليت شان تصميم گيري خواهند كرد.
نوروزي در رابطه با انجام معاينه فني در ديگر شهرها گفت: وضعيت معاينه فني در شهرهاي كوچك اطراف تهران رو به سراشيبي سقوط است و در واقع كپي بسيار ناقصي از عملكرد مراكز تهران در شهرستان ها انجام مي شود كه لازم است محيط زيست و راهنمايي و رانندگي به عنوان مراجع نظارتي توجه بيشتري نسبت به اين موضوع داشته باشد.
صدوق، دبير كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران و مديركل محيط زيست استان تهران گفت: آموزش و تنوير افكار عمومي در اين زمينه امري ضروري است و مردم بايد آموزش هاي لازم را در خصوص اهميت معاينه فني خودرو و نقش جدي شهروندان در كاهش آلودگي هوا كسب كنند. اگر آموزشي صورت نگيرد بدون شك نمي توان اقدام صحيحي را انجام داد.
وي با اشاره به اينكه در دومين سفر رئيس جمهور 3 محور اصلي از سوي اين اداره كل پيشنهاد شده است گفت: الزامي شدن تردد كليه خودروهاي با پلاك دولتي در سطح تهران به داشتن برچسب معاينه فني، الزامي شدن اخذ معاينه فني كليه خودروهاي نظامي و انتظامي و نيز اختصاص 10ميليارد ريال به آموزش و ارتقاي سطح فرهنگ در مورد اهميت معاينه فني خودروها از محل طرح جامع كاهش آلودگي هواي تهران به استانداري اعلام شده و مورد تاييد استاندار نيز قرار گرفته است.
مدير كل محيط زيست استان تهران ابراز اميدواري كرد هر چه سريعتر اين موضوع تعيين تكليف شود.
عباس كاظمي، مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت كشور نيز گفت: نفت گاز كشور بايد اصلاح شود اما اين مساله مستلزم برنامه ريزي و صرف هزينه است.
وي تصريح كرد: قيمت هر يك كيلوگرم گازي كه از تركمنستان خريداري مي شود 42 سنت است در حالي كه هر يك كيلوگرم بنزين سوپر در خليج فارس 48 سنت مي باشد.
به گزارش ايسنا، مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت كشور گفت: درست است كه يارانه ها بايد حذف شود اما بايد به مباحث اقتصادي توجه بيشتري داشته باشيم و بايد به تصميم گيران بگوييم كه چه اتفاقي رخ داده است.
وي با اشاره به وضعيت نامطلوب گازوئيل توليدي در كشور گفت: گازوئيل كنوني تنها به درد كشتي هاي اقيانوس پيما مي خورد و حتي براي كاميونها نيز مناسب نيست!
كاظمي گفت: بايد به سمت گازوئيل و بنزين اصلاح شده حركت كنيم اما در طول 50 سال گذشته پولي براي اصلاح سوخت پرداخت نشده است!
وي با اشاره به توليد گاز كشور از پارس جنوبي گفت: مخزن مشترك بين ايران و قطر 90 درصد در قطر است و اگر در طول 15 سال آينده فشار مخازن نصف شود به هيچ وجه برنامه ريزي هاي انجام شده محقق نمي شود.
كاظمي با اشاره به اين كه ايران دومين مخازن گازي دنياست گفت: به طور قطع با 2 ميليارد متر مكعب گازي كه در سند چشم انداز پيش بيني شده است گاز كافي نداريم.
وي با اشاره به اين كه از سال 71 واردكننده گاز هستيم و گازي كه از تركمنستان وارد مي كنيم بيشتر از گازي است كه به تركيه صادر مي كنيم، گفت: 16 سال است كه واردكننده گاز هستيم اما اين كه چه زماني به صادرات گاز مي رسيم موضوع ديگري است.

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن