تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816451233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار نماينده ويژه اوباما با محمود عباس در رام‌الله


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ديدار نماينده ويژه اوباما با محمود عباس در رام‌الله
نماينده ويژه رئيس جمهور آمريكا در خاورميانه ديشب با رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در رام الله درباره جديدترين تحولات منطقه و آنچه پيشبرد به اصطلاح روند صلح خوانده مي‌شود، ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش فارس، "نبيل ابو ردينه " سخنگوي رياست تشكيلات خودگردان فلسطين در پايان ديدار محمود عباس و جرج ميچل گفت : جرج ميچل در ديدار با محمود عباس تاكيد كرد، دولت جديد آمريكا به اجراي راه حل تشكيل دو دولت مستقل و نيز طرح صلح "نقشه راه " ملزم مي داند.
بنا به گزارش شبكه خبري الجزيره، عباس و ميجل درباره جديدترين اوضاع اراضي اشغالي فلسطين و تلاش‌هاي به كار گرفته شده درباره آشتي ملي و نيز بازسازي نوار غزه بحث و گفتگو كردند.
ابوردينه در گفتگو با خبرگزار فرانسه افزود: عباس و ميچل در ديدار دو ساعته خود در مقر رياست تشكيلات خودگردان در شهر رام الله ، درباره تلاشهاي آمريكا براي پيشبرد روند صلح در منطقه خاورميانه گفتگو كردند.
ابو ردينه خاطر نشان كرد، محمود عباس در ديدار با جرج ميچل اعلام كرد، تشكيلات خودگردان براي تعامل با هر كابينه آتي رژيم صهيونيستي كه خود را ملزم به راهكار تشكيل دو كشور مستقل و نيز منشورها و توافقنامه‌هاي امضا شده ميان طرفين پايبند بداند، آمادگي كامل دارد.
ابورردينه افزود : محمود عباس و جرج ميچل روز يكشنبه دوباره در شرم الشيخ مصر با هم ديدار خواهند كرد . ميچل در جريان سفر دروه‌اي خود به خاورميانه روز يكشنبه به مصر سفر مي‌كند.
سخنگوي تشكيلات خودگردان فلسطين دور دوم سفر دوره‌اي ميچل به منطقه را بيانگر تلاش جدي دولت جديد آمريكا براي پيگيري روند به اصطلاح صلح در اين منطقه دانست.
ميچل قبل از ديدار با عباس با "صائب عريقات " مذاكره كننده ارشد تشكيلات خودگردان در امور صلح ديدار كرده بود. عريقات در پايان اين ديدار كه در مقر كنسولگري آمريكا در شهر بيت‌المقدس برگزار شده بود، تاكيد كرد: ميچل بر پايبندي باراك اوباما به راهكار تشكيل كشور مستقل فلسطين تاكيد كرد و اعلام داشت كه تمامي تلاش‌هاي لازم را براي تحقق اين امر به كار مي‌گيرد.
عريقات در ديدار با ميچل گفت: كابينه آتي اسرائيل بايد خود را به راه حل تشكيل كشور مستقل فلسطيني و توافقنامه‌هاي امضا شده ميان فلسطين و اسرائيل و نيز لغو تحريمها عليه فلسطينيها ملزم بداند تا در اين صورت شريكي براي ما باشد و در غير اينصورت هيچ گونه مذاكرات سياسي ميان طرفين صورت نخواهد گرفت.
ميچل قبل از ديدار با عريقات و عباس با "سلام فياض " نخست وزير انتصابي تشكيلات خودگردان فلسطين نيز ديدار و گفتگو كرد.
فرستاده باراك اوباما ديروز همچنين پس از ديدار با بنيامين‌نتانياهو رهبر حزب راستگراي افراطي ليكود كه از سوي شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي مامور تشكيل كابينه شده با ايهود باراك وزير جنگ و نيز زيپي ليوني وزير امور خارجه اين رژيم درباره آنچه دورنماي صلح در مسير فلسطيني خوانده شده ديدار و گفتگو كرد.
ميچل پس از ديدار با مقامات بلندپايه تركيه و در راس آن رجب طيب اردوغان نخست وزير اين كشور ، آنكارا را به مقصد سرزمين‌هاي اشغالي ترك كرده بود.
سفر وي به تركيه با هدف زمينه‌سازي براي سفر "هيلاري كلينتون " وزير امور خارجه آمريكا كه قرار است طي روزهاي آتي به اين كشور سفر كند، صورت گرفته است.
ميچل روز پنجشنبه پس از ديدار با نخست وزير تركيه بر اهميت نقش اين كشور در تحقق صلح در خاورميانه تاكيد كرد و گفت كه دولت جديد باراك اوباما به تلاش‌هاي دولت تركيه براي حمايت از تلاش‌هاي آمريكا در تحقق صلح در منطقه زياد تكيه مي‌كند.
از سوي ديگر رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه نيز در ديدار و گفتگو با نماينده ويژه رئيس جمهور آمريكا در امور خاورميانه تاكيد كرد كه بدون حماس هيچ راه‌حلي در منطقه امكانپذير نخواهد بود.
وي اظهار داشت: بايد گفت هر راه‌حلي كه حماس را ناديده بگيرد راه‌حل واقعي نخواهد بود.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن